וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: הפועל חיפה ניצחה את בית"ר ירושלים 1:3

מערכת וואלה! ספורט

20.4.2013 / 21:03

קלינגר הבטיח הישארות: גלושצ'ביץ' (11) ואראל (30) ניצלו טעויות של סיידוף, אבוקרט הוסיף (90). בן שושן צימק (34)

one

הפועל חיפה הבטיחה הערב (שבת) עונה נוספת בליגת העל, כאשר גברה בקרית אליעזר 1:3 על בית"ר ירושלים משערים של ולדימיר גלושצ'ביץ' (11), גל אראל (30) ורן אבוקרט (90). כאשר נותרו שני מחזורים לתום הפלייאוף התחתון, לחבורה של ניר קלינגר 38 נקודות - שש יותר מהקו האדום, כאשר יריבותיה לתחתית עוד צריכות להיפגש ביניהן, ולאבד נקודות. מסע ההיחלצות של האדומים הסתיים, ובגדול, ולמשחק מול הפועל באר שבע בשבוע הבא הם יגיעו, אולי בפעם הראשונה העונה, רגועים.

חן עזריאל שחקן בית"ר ירושלים לפני יוסי דורה שחקן הפועל חיפה. אדריאן הרבשטיין
ניצחון צודק לאדומים. יוסי דורה מול חן עזריאל/אדריאן הרבשטיין

כעת אולי כבר קל לשכוח שאת הפלייאוף התחתון, הפועל חיפה פתחה עם 28 נקודות בלבד, וכעת, בחמשת המשחקים הראשונים בשלב הגורלי, היא השיגה עשר נקודות - יותר מכל קבוצה אחרת בפלייאוף התחתון. הקבוצה של ניר קלינגר נמצאת במגמת עליה, ולאחר ההפסד למ.ס. אשדוד בשבוע שעבר היא ידעה להתאושש, לא מעט בזכות שוער המשנה של בית"ר ירושלים הערב - אוהד סיידוף.

השוער הצעיר קיבל את חולצת ההרכב לראשונה העונה כשהחליף את אריאל הרוש, אך את המשחק הזה הוא יקווה לשכוח, ומהר. שתי טעויות איומות שלו במחצית הראשונה אפשרו לגלושצ'ביץ' ואראל להבקיע בקלילות מבישולים של לירן כהן, ומפיגור 2:0 הירושלמים כבר לא הצליחו לחזור. עמית בן שושן עוד הצליח לצמק בשער נאה כשלעצמו (34), אך במחצית השניה המארחת היתה מסוכנת יותר, ודקה לסיום היא גם באה על שכרה עם שער שלישי שהקפיץ את 3,500 האוהדים שפקדו את קרית אליעזר בגשם, כשרן אבוקרט ניצל הרחקה רעה של אלי דסה כדי להקפיץ לחיבורים ולקבוע את תוצאת המשחק. בית"ר בוודאי תעביר גם את השבוע הקרוב בעיסוק בדברים שלא ממש קשורים לכר הדשא, כגון התפתחויות אפשריות בגזרת הבעלים, ונדמה שלמועדון כולו, בדומה לקהל, יש רצון עז לסיים את העונה הזו, בתקווה שזו הבאה תחייך לבית"רים מעט יותר.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
אוהד סיידוף שוער בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
יעדיף לשכוח את המשחק הזה, ומהר. סיידוף/ברני ארדוב

מהלך המשחק

דקה 12 - גול! כדור קרן נהדף בחזרה ללירן כהן, שהגביה מאגף ימין לרחבה. אוהד סיידוף יצא לא טוב ושמט את הכדור, ולדימיר גלושצ'ביץ' ניצל זאת כדי לדחוק מקרוב ומתוך הערבוביה פנימה. 0:1 להפועל חיפה.

דקה 30 - גול! עוד טעות איומה של סיידוף! שוב זה התחיל עם לירן כהן, שהגביה בעיטה חופשית מכ-30 מטרים לרחבה, גל אראל שפשף את הכדור, סיידוף שיצא לתיבת החמש ניסה לקלוט אותו אך ראה את הבעיטה עוברת לו בין הרגליים ונכנסת. 0:2 להפועל חיפה.

דקה 34 - גול! שיתוף פעולה מצוין בין חן עזריאל, אבי ריקן ועמית בן שושן הסתיים במסירה של השני לשלישי, שהסתובב בתוך הרחבה ובעט חזק לרשת העליונה. 1:2 להפועל חיפה.

דקה 47 - כמעט השלישי של חיפה. כדור רוחב הגיע לגלושצ'ביץ', שכבר הכניע את סיידוף, אולם טל כחילה הצעיר הציל מקו השער.

דקה 57 - לירן כהן סובב כדור חופשי מקצה הרחבה, מעל השער.

דקה 90 - גול! מתפרצת מוצלחת לחיפאים. לאחר שנסיון ראשון נהדף על ידי סיידוף הרחיק אלי דסה בצורה רעה הישר אל רגליו של רן אבוקרט, שהיתל בהגנה הירושלמית ומתוך הרחבה סובב נהדר לחיבורים. 1:3 יפה להפועל חיפה, שמבטיחה מעשית עונה נוספת בליגת העל.

הפועל חיפה: קאלה דרשלר, עאהד עזאם, דושאן ברקוביץ', גל אראל, טובארנו פינאס, יוסי דורה, לירן כהן (אושרי רואש, 69), רן אבוקרט, ולדימיר גלושצ'ביץ' (אבי אלבז, 86), מהראן לאלה, יובל אבידור (סטפן דנקוביץ', 77).

בית"ר ירושלים: אוהד סיידוף, אלי דסה, דינו שקבורץ, טל כחילה, חיים מגרלשווילי (עומר נחמני, 86), ברק משה (אופיר קריאף, 59), דריו פרננדס, סטיבן כהן (דומיניק גלאבינה, 68), אבי ריקן, חן עזריאל, עמית בן שושן.

סטיבן כהן, בית"ר ירושלים, מול טובארנו פינאס, הפועל חיפה. אדריאן הרבשטיין
החוליה ההתקפית של בית"ר לא ייצרה מספיק מצבים. סטיבן כהן מול פינאס/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully