וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה נשארה. קלינגר: "עשינו ריצה מטורפת"

המאמן סידר לאדומים עונה נוספת בליגת העל: "מקווה להישאר". 200 אוהדי בית"ר נטשו, אלי כהן: "ספגנו שערים של ילדים ג'"

one

מסע ההישארות של ניר קלינגר והפועל חיפה הגיע הערב (שבת) לסיומו, כאשר האדומים מהכרמל ניצחו 1:3 את בית"ר ירושלים בקרית אליעזר, והבטיחו לעצמם עונה נוספת בליגת העל. "מצבנו טוב, מובטח, אבל זה לא אומר שלא ננסה לנצח בשני המשחקים שנותרו", אמר ניר קלינגר. "עשינו ריצה מצורפת מתחילת הסיבוב השני, אולי השניה או השלישית בליגה מבחינת הספק נקודות ושערים, והיה חבל להרוס את זה בחוסר תשומת לב במשחקים האחרונים, מזה חששנו. בית"ר נתנו לנו פייט, לפרקים אפילו שיחקו יותר טוב מאיתנו, אני חייב להודות, אבל במשחקים כאלה חשוב לקחת את הנקודות וזה מה שעשינו".

המאמן נשאל האם יישאר בקבוצה גם בעונה הבאה, והשיב: "בעזרת השם. נשב, נדבר ואני מקווה מאוד שזה יסתדר".

ניר קלינגר מאמן הפועל חיפה. אדריאן הרבשטיין
השלים את המשימה. קלינגר/אדריאן הרבשטיין

בצד השני, בית"ר שוב ירדה מאוכזבת אף שכבר הבטיחה את הישארותה בליגה. בסביבות הדקה ה-75, 200 האוהדים שעשו את הדרך מהבירה לחיפה נטשו את המשחק כהמשך של המחאה, ובתום המשחק אלי כהן התייחס לכך ואמר: "אסור לתת את הדעת על זה, כי האוהדים האלה מנוהלים על ידי להקה של ארבעה או חמישה, מקבלים הוראות ומבצעים. הם פגעו בנו קשות בשלושה חודשים האחרונים, הקבוצה התאוששה רק לאחרונה".

על המשחק עצמו אמר המאמן המפסיד: "קיבלנו שערים של קבוצת ילדים ג'. חלק גדול מהשחקנים לא הגיעו למשחק. שלטנו ברוב דקות המשחק, חיפה שיחקו ארוך ועשו שערים שאסור לקבל. הריכוז מפריע לנו. אני מקווה שנסיים את העונה בצורה חיובית, הגורל של בית"ר כבר שנים הוא כמו קרוסלה". על המצב של המועדון הרחיב כהן ואמר: "קורנפיין אמר אתמול ברדיו דברים נכונים, אם הקבוצה הזאת תלך לפירוק היא תתרסק לגמרי כי הנושה העיקרי הוא מע"מ והוא ימכור את כל השחקנים והנכסים של האגודה הזאת. לא בכדי הגענו עד למקום הרביעי, שתי נקודות מהמקום השני, עד שקרתה רעידת האדמה שקרתה".

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
מאמן בית"ר ירושלים, אלי כהן. קובי אליהו
רוצה לסיים את העונה בטעם טוב. אלי כהן/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully