וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסתמן: שיתוף פעולה בין מיאטוביץ' להפועל תל אביב

החלוץ האגדי נפגש עם חיים רמון והשניים החליטו לשתף פעולה במידה והקבוצה תבטיח את המקום השלישי מול בני יהודה

צילום ועריכה: מגד גוזני

בזמן שבליגת העל נערכו משחקי ההישרדות הגורליים, בהפועל תל אביב ניצלו את הזמן הפנוי ומתעסקים כבר בעונה הבאה. חיים רמון הבעלים של האדומים, נפגש הערב עם פרדראג מיאטוביץ' והשניים סיכמו ביניהם על המשך שיתוף פעולה ועזרה של חלוץ העבר האגדי בבניית הקבוצה בעונה הבאה, זאת אם הפועל תזכה במקום השלישי ובכרטיס לאירופה. כזכור, סיפור שיתוף הפעולה בין הפועל למיאטוביץ' נחשף בוואלה רק לפני מספר שבועות.

פרדראג מיאטוביץ' שחקן עבר סרבי. מגד גוזני
יהיה יד ימינו של חיים רמוון? מיאטוביץ'/מגד גוזני

לאחר שנחת אתמול בישראל, ערך מיאטוביץ', חלוץ העבר הגדול של ריאל מדריד, סיור במתקני הפועל תל אביב. הסרבי צפה במשחק נוער של המועדון וערך סיור במתקני המועדון עם מנהל הקבוצה, מורדי דדון. אחר הצהריים נפגש מיאטוביץ' עם חיים רמון, ובין השניים נערכה שיחה של שעות על כדורגל. מבירור מעמיק נראה כי אם ביום שני הפועל תנצח את בני יהודה ותבטיח את המקום השלישי ואת הכרטיס לאירופה בעונה הבאה, מיאטוביץ' ישתף פעולה עם הנהלת הפועל בבניית הקבוצה לעונה הבאה.

בכל מקרה, רמון והחלוץ האגדי קבעו לשוחח שוב כשאם הדברים יבשילו זה יהיה בתיאום מלא עם איש העסקים ואוהד הקבוצה קובי סידי ששידך בין הצדדים. אגב, מיאטוביץ' לא יגיע ביום שני לצפות בקבוצה מול בני יהודה מכיוון שהביקור המתוכנן הוא עד מחר והמשחק נדחה ליום שני.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מתחיל לעבוד על העונה הבאה. חיים רמון/מערכת וואלה!, צילום מסך

הפועל תל אביב אישרה את הדברים והוציאה הודעה בנושא ובה נמסר: "חיים רמון נפגש הערב עם פרדדראג מיאטוביץ' והשניים החליפו שעות בנושא הכדורגל האירופאי והפועל תל אביב. רמון הודה למיאטוביץ' על שהקדיש מזמנו לביקור במתחם ותרם מהידע שצבר במהלך השנים כדמות מובילה בכדורגל העולמי. רמון הודה גם לקובי סידי על שארגן את המפגש".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully