וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוריניו על קסיאס: "הוא חושב שהוא מעל האחרים"

מאמן ריאל נכנס בשוער: "הייתי צריך להביא את דייגו לופס כבר בעונה הראשונה שלי. אי אפשר למחוק את מה שעשיתי כאן"

העונה של ריאל מדריד פחות או יותר נגמרה. נכון, גמר הגביע מול היריבה העירונית אתלטיקו עדיין מחכה, אבל ההפסד לדורטמונד בחצי גמר ליגת האלופות גם הכריע סופית שזה יהיה התואר היחיד עימו יוכלו הבלאנקוס לצאת מהעונה הזו, בהנחה שברצלונה תיקח את האליפות בקרוב.

וכמו תמיד, כשלז'וזה מוריניו יש חשק לדבר, הוא מדבר. ויורה. מיד לאחר סיום הגומלין מול דורטמונד, בו ניצחה ריאל 0:2 שלא הספיק לה, 'המיוחד' החל לרמוז על עזיבת הברנבאו והיום (שישי), במסיבת העיתונאים לקראת המשחק מול ויאדוליד מחר (21:00, ספורט 5+), הוא המשיך לספק ציטוטים מסקרנים.

מאמן ריאל מדריד, ז'וזה מוריניו. רויטרס
תמיד מעניין אצלו. מוריניו/רויטרס

"21 שנים, 18 מאמנים ורק חמישה חצאי גמר. אבל מוריניו הוא הרע", אמר המאמן, "עוד לא החלטתי אם אני הולך או נשאר. הראשונים שידעו הם אשתי והילדים. יש לי עוד חמישה מחזורים וגמר גביע ואדבר עם הנשיא על העתיד בסיום העונה, ברוגע ובצורה חברית. יש לי את אותו כבוד וסיפוק לעבוד עבור המועדון הזה כמו שהיה לי לפני חודש או חודשיים".

מוריניו הבהיר: "אני לא מרגיש לחץ מכיוון התקשורת, זו לא הבעיה שלי מה כותבים. רק אני שם על עצמי לחץ, אף אחד ממועדוני העבר שלי לא אומר עליי דברים רעות, אלא בדיוק ההיפך. גם כשאעזוב את ריאל זה יהיה המצב".

"אתם", פנה לעיתונאים, "לא תצליחו למחוק את האליפות והשיאים שרשמתי כאן. לקחנו גם גביע אחרי 20 שנה. זו גאווה עבורי שהייתי מאמן ריאל ששבר את ההגמוניה של ברצלונה בספרד".

איקר קסיאס שוער ריאל מדריד על הספסל. רויטרס
חוטף אש. קסיאס/רויטרס

על העונה הנוכחית הוא אמר: "התחלנו רע ושילמנו על זה ביוקר. לא היינו צריכים לוותר מהר כל כך. 100 הנקודות שהשגנו בעונה שעברה הן משהו מיוחד ואם בארסה תגיע לשם העונה, זה בגלל שהיא הקבוצה הכי טובה בעולם ב-20 או 30 השנים האחרונות, מה שמגדיל עוד יותר את ההישג שלנו".

ואיך אפשר בלי התייחסות לשוער והקפטן המושבת איקר קסיאס: "הבעיות מתחילות כששחקן אחד חושב שהוא נמצא מעל האחרים. עם שחקנים שמרגישים שהם ברמה של כל האחרים אף פעם לא היו לי בעיות. הדבר היחיד שהייתי משנה בשלוש העונות שלי במדריד הוא שהייתי מביא את דייגו לופס בסיום העונה הראשונה שלי כאן. אולי לא עשיתי מספיק כדי שזה יקרה".

ריאל מחכה לויאדוליד בשבת

כדורגל ספרדי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully