וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני סכנין - בית"ר ירושלים: "נירק דם כדי להישאר"

בבית"ר נערכים למפגש בדוחא (ש', 19:10, ע' 1). סדאייב יפתח. ההתאחדות הזהירה מפריצה לדשא. חאמד גנאים עשוי לפתוח

ברני ארדוב

צפו במשדר המיוחד לקראת המחזור באולפן וואלה!

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טריוויה

* בני סכנין ובית"ר ירושלים נפגשו 24 פעמים בליגה הראשונה. 11 משחקים נגמרו בתיקו, שמונה בניצחון של סכנין וחמישה בניצחון של בית"ר ירושלים.

* סכנין אירחה 12 משחקים וניצחה ארבעה מהם. בית"ר ניצחה רק פעמיים כאורחת, והיתר – שישה משחקים – נגמרו בתיקו. הפרש השערים הוא 9:12 לסכנין.

* לפי זה, אם כל משחק שני שסכנין מארחת נגמר בתיקו, והעונה היה כבר תיקו בסיבוב הראשון, אז סביר שהמשחק הזה יוכרע.

* בית"ר ניצחה רק פעם אחת בדוחא – במרץ 2006, 0:3. ניצחון החוץ הנוסף של בית"ר על סכנין הושג עוד קודם, בפברואר 2004, והמשחק נערך בקרית אליעזר.

* ניצחון החוץ האחרון של בית"ר ירושלים היה בינואר השנה, במחזור ה-19 – 0:2 על הפועל תל אביב. מאז, בשישה משחקי חוץ יש לה תיקו וחמישה הפסדים ומאזן שערים של 18:4.

* לבני סכנין יש 50 אחוז הצלחה בבית במשחקים בהם אלון יפת שופט. לבית"ר ירושלים יש 44.09 אחוזי הצלחה במשחקי חוץ בהם יפת שופט.

נתונים: אתר דריבליסט

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
דריו פרננדס שחקן בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
הבטיח שיגיע מפוקס. דריו פרננדס/ברני ארדוב

מפתחות והכנות

בני סכנין:

בבני סכנין קיבלו היום מכתב מההתאחדות לכדורגל בו הם מזהירים את המועדון מפריצה של אוהדים לכר הדשא. בהתאחדות הבהירו שלא ינהגו בסלחנות ואם תהיה פריצה של אוהדים יורדו עשר נקודות לסכנין והמשמעות היא שהקבוצה תרד בכל מקרה לליגה הלאומית. בהנהלת סכנין וכן מנהלי בתי הספר בעיר דיברו היום עם ראשי האוהדים וביקשו מהם להרגיע את הרוחות ולמנוע פריצה לכר הדשא.

בצד המקצועי, בסכנין מרוצים מהעובדה שחאמד גנאים הצליח להתאמן אתמול והיום וככל הנראה יהיה כשיר למשחק. גנאים צפוי לפתוח כשגם באסם גנאים הותיק חזר לאימונים וצפוי לפתוח בהרכב. ירו בלו המוצהב ייעדר ובמקומו יפתח בחוד אחמד קאסום. ההתלבטות הגדולה של מרקו בלבול, לפחות על פי האימונים האחרונים, היא אם לפתוח אם דיא סבע או אלכסנדר דוידוב כשחקן החופשי בקישור הקדמי. בחלק ההגנתי עידן ויצמן צפוי להיות שוב על הספסל ופיטר אמבמבה ועלא אבו סלאח יפתחו במרכז ההגנה.

בסכנין אסרו על השחקנים השבוע להתראיין אך האימונים היו פתוחים. "לשמחתנו, כל הרעש התמקד דווקא באוהדים ולנו היה שקט להתכונן כמו שצריך השבוע", אמר שחקן בקבוצה. "אנחנו מרגישים טוב ומגיעים כדי לנצח, אסור לנו להילחץ מהאווירה וחייבים לנצל אותה לטובתנו". ויהיה חם גם ביציעים. במשטרה מאמינים שאלפי אוהדים ללא כרטיסים ינסו להגיע למתחם האצטדיון ולהיכנס למשחק כשכוחות המשטרה הגדולים קיבלו הוראה לנהוג ביד קשה נגד כל מתפרע.

חאמד גנאים שחקן בני סכנין. ברני ארדוב
יחזור להרכב. חאמד גנאים/ברני ארדוב

בית"ר ירושלים:

בית"ר ערכה את האימון המסכם ואחר הצהריים תצא הקבוצה למלון חוף התמרים בעכו שם היא תשהה בסוף השבוע עד למשחק. שחקנים בקבוצה חשים ביטחון לקראת המשחק ואמרו: "העובדה שהקהל עשה שינוי והחליט להגיע נותנת תחושה שאנחנו לא לבד. נביא את כל מה לנו, נירק דם ונעשה את מה שצריך כדי להישאר בליגה".

זאור סדאייב יפתח בהרכב. המאמן אלי כהן ערך עימו שיחה היום והשחקן מרגיש מוכן למשחק. במועדון מקווים כי האוהדים שיגיעו לדוחא לא ישרקו בוז לשחקן. שי חדד צפוי לפתוח כמגן שמאלי, כאשר אופיר קריאף יפתח יחד עם קובי מויאל ודריו פרננדס בקישור ההגנתי יותר. המאמן שוחח עם פרננדס, וכמוהו גם היושב ראש איציק קורנפיין. הקשר אמר להם כי הוא מפוקס לקראת המשחק וייתן את כל מה שיש לו בכדי להשאיר את הקבוצה בליגה.

כהן עצמו התראיין ברדיו ירושלים, ואמר בין השאר: "אני מקווה שנעשה את זה. עשינו בכל אימון השבוע מאמצים להחזיר את השחקנים לפוקוס, לנחישות ולדריכות. זה נעשה גם לפני נתניה, אבל המצב כאן הוא שונה כי הם אף פעם לא הרגישו שהסכנה כל כך ממשית. הם עברו תקופה קשה, היו הרבה בעיות במועדון עם המשכורות ותנאים בסיסיים שהיו חסרים וכל המכלול הזה הביא למצב השלילי".

כהן ביקר את אריאל הרוש על ההיעדרות שלו לפני המשחק נגד הפועל חיפה: "אריאל הרוש הלך לקבל זריקה ללא רשותי ולא יכולתי לשתף אותו, הוא עשה את זה בדיעבד בלי לשאול אותי ולכן הוא לא יכול היה לשחק. אם הייתי יודע לפני זה אף פעם לא הייתי מאשר לו. זאת הייתה הפקרות כשכולם חשבו שכבר נשארנו". כהן נשאל האם טעה עם ערן לוי ואמר: "הוא הרס את חדר ההלבשה ברמות שאין דבר כזה. כשאני מרגיש את חדר ההלבשה מתפורר אין לי ברירה אחרת".

על צמד הצ'צ'נים אמר כהן: "קאדייב לא היה מתוכנן בכלל להיות בהרכב. הביאו אותו על הדרך. אם אני הייתי יודע שזה קורה הייתי מוותר על הכול ולא מביא אותם. גם אם היה כאן ואן פרסי והיו מתנהגים אליו ככה לא היה לו סיכוי. מה שהיה איתם הכין לנו את הקבר. טוב שהקהל עושה את המהפך ברגע האחרון ובא לתת גב. ביחד אני מאמין שהשחקנים במהלך השבוע ייצאו מההלם ואני משוכנע שנישאר בליגה. אם המועדון הזה יירד ליגה הוא יתפרק ויירד שלוש ליגות ואסור שזה יקרה".

קובי מויאל שחקן בית"ר ירושלים. קובי אליהו
משחק שיוכרע על כוח ואגרסיביות. קובי מויאל/קובי אליהו

יעמדו למבחן

בני סכנין: חאלד חלאיילה

במשחקים מסוג זה הכדורגל היפה לא אמור לדבר יותר מדי ורק מלחמה והקרבה ינצחו את המשחק. חלאילה שידוע במשחק הנוקשה שלו צריך הפעם דווקא להוכיח בגרות, להרגיע את השחקנים מסביבו ולנצל את כל הניסיון שלו כדי להביא לכך שסכנין תנצח ותישאר בליגה. חלאילה יכול להיות הברומטר של סכנין ולהוביל אותה לעליונות במרכז המגרש, מפתח חשוב מאוד למשחק.

קובי מויאל: בית"ר ירושלים

המשחק בסכנין הוא משחק של קמיקזות. הוא יוכרע בעיקר על כוח, אגרסיביות ואם צריך גם מעבר לזה. קובי מויאל מול חאלד חלאיילה עשוי להיות המאצ'-אפ של המשחק הזה.

הרכבים משוערים

בני סכנין: מחמוד קנדיל, עלי עוסמאן, עלא אבו סלאח, פיטר אמבמבה, אדיר טובול, חאלד חלאילה, באסם גנאים, מוחמד כליבאת, חאמד גנאים, דיא סבע (אלכסנדר דוידוב), אחמד קאסום.

בית"ר ירושלים: אריאל הרוש, אלי דסה, דינו שקבורץ, מתן בראשי, שי חדד, קובי מויאל, דריו פרננדס, אופיר קריאף, אבי ריקן, עמית בן שושן, זאור סדאייב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully