וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לואיזאו: "אין מילים לתאר את הלב של הקבוצה הזאת"

קפטן בנפיקה צהל לאחר העלייה לגמר הליגה האירופית. רפא בניטס: "מרוצה מהמחויבות של השחקנים". טורס: "חזרנו שונים"

קבוצה ראשונה אי פעם שזוכה בליגה האירופית עונה אחרי הזכייה בליגת האלופות, או שמא סגירת מעגל פורטוגלית בעיר בה הניפה הקבוצה את גביע אירופה ב-1962? אחד משני הדברים הללו יקרו בגמר הליגה האירופית באמסטרדם ארינה, שם תפגשנה ב-15 במאי צ'לסי ובנפיקה. האנגלים ניצחו הערב (חמישי) 1:3 את באזל והשלימו 2:5 בסיכום, בעוד הקבוצה מליסבון מחקה את ההפסד 1:0 ועלתה לגמר אירופי ראשון מאז 1990 אחרי 1:3 ביתי מול פנרבחצ'ה.

עבור דויד לואיז וראמירס, שני הברזילאים של צ'לסי, יהיה זה מפגש פיקנטי במיוחד מול קבוצתם הקודמת. צ'לסי, אגב, גם תוכל להצטרף ליובנטוס, אייאקס ובאיירן מינכן כקבוצות שזכו בכל שלושת הגביעים החשובים של אירופה (כולל גביע המחזיקות עליו השלום).

פרנק למפארד שחקן צ'לסי עם פרננדו טורס. GettyImages
אמסטרדם, הנה הם באים. פרנק למפארד עם פרננדו טורס/GettyImages

המאמן הזמני רפא בניטס, שינסה להיפרד מצ'לסי עם תואר, אמר בסיום: "היו לנו שני מצבים טובים במחצית הראשונה, אבל לא ניצלנו אותם. נדרשנו להגיב במחצית השנייה ועל כך מגיע קרדיט לשחקנים. הגעתי כדי לעשות עבודה מקצועית ואני מרוצה מהמחויבות והמקצוענות של השחקנים. יש כאן אווירה מצוינת והשחקנים עובדים קשה. הייתי מרוצה מהם לפני כן ואני מאוד מרוצה מהם עכשיו".

פרננדו טורס, שכבש את שער השוויון של צ'לסי והבקיע חמישה שערים בחמשת המשחקים האחרונים בליגה האירופית, הסביר את השינוי: "במחצית הראשונה לא הופענו, אבל דיברנו על זה בהפסקה וחזרנו אחרת. הריכוז שלנו והמנטליות עשות את ההבדל".

רפא בניטס מאמן צ'לסי. AP
רוצה תואר לפני הפרידה. רפא בניטס/AP

קפטן בנפיקה הנרגש לואיזאו כבש חושב על המפגש עם שותפו למרכז ההגנה לשעבר, דויד לואיז: "חייבים לברך אותו ואת ראמירס, אבל אני לא קונה את הדיבורים שלו על התרגשות לקראת הגמר. על המגרש יהיה סיפור אחר. התחושות שלנו נפלאות, אני כל כך שמח. קשה למצוא מילים כדי לתאר את הלב הגדול של הקבוצה הזאת. עברנו דרך קשה, נפגשנו בחצי הגמר עם קבוצה חזקה, והשמחה בהתאם".

אוסקר קרדוסו, כובש הצמד המכריע, הוסיף: "אנחנו מתמודדים כעת על שלושה תארים ורוצים את שלושתם. אני תמיד עושה את העבודה שלי ועוזר לקבוצה. תודה לאל שהכול הלך לי היום. אנחנו בגמר, אנחנו רגועים, אבל צריך לחשוב גם על הליגה שחשובה לנו מאוד".

המאמן ז'ורז'ה ז'סוס חגג גם הוא: "ניצחנו בצדק, עשינו היסטוריה. ידענו אחרי המשחק הראשון שאנחנו קבוצה טובה יותר מפנרבחצ'ה ונוכל להדיח אותם. ניוקאסל ולברקוזן היו קבוצות טובות יותר שגרמו לנו יותר בעיות. ידענו במחצית שנוכל לכבוש עוד שער. המשחק הכי חשוב עדיין לפנינו".

- שחקני בנפיקה חוגגים עלייה לגמר הליגה האירופית. AP
אין מילים לתאר את האושר. לואיזאו חוגג עם החברים/AP
ז'ורז'ה ז'סוס מאמן בנפיקה. AP
לא ספר את פנרבחצ'ה. ז'ורז'ה ז'סוס/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully