וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ת"א: "טביב ניסה למשוך חצי מיליון דולר מקופת המועדון"

האדומים זועמים: "הליך לא תקין", טביב טוען: "כסף שלא קשור להפועל". מיאטוביץ' צפוי לנחות בשישי ולהיפגש עם ההנהלה

הפועל תל אביב הוציאה היום (חמישי) בצהריים הודעה לעיתונות ובה אישומים קשים כנגד הבעלים לשעבר, אלי טביב: "רשויות המס פנו במכתב שהתקבל במשרדי הפועל תל אביב בבקשה לברר את מהות הבקשה שנעשתה בימים האחרונים ע"י אלי טביב, לביצוע העברה כספית של חצי מיליון דולר מחשבון הקבוצה לחשבון פרטי בחו"ל.

"מבירור שעשתה הנהלת הפועל תל אביב עולה כי מדובר בניסיון להעביר את חצי מיליון הדולרים לחשבונו הפרטי של רואה החשבון האישי של אלי טביב. מדובר בהליך לא תקין ועבירה על תקנון ההתאחדות ואף מעבר לכך. הנהלת הפועל תל אביב תשתף פעולה עם כל הגורמים הרלוונטיים ברשויות המס, בבקרה התקציבית ובהתאחדות לכדורגל, ותעזור ככל יכולתה למנוע פעולות שכאלו ופעולות דומות שנעשו בעבר במטרה להשיב כספים שנלקחו מקופת המועדון בדרכים דומות".

יש לציין כי ניסיון המשיכה נעשה מהחשבון שנמצא בנאמנות בהסכם שהיה בין חיים רמון לאלי טביב. טביב הגיב ואמר: "הכסף הזה אינו קשור להפועל תל אביב. זהו כספי האישי מחשבון הבנק שנמצא בפיקוח שקשור לפעילות העבר ואמור לשמש לתשלום חובות. אני פניתי למס הכנסה בכדי לקבל אישור להעביר את הכסף. שהפועל תל אביב יתעסקו בגיוס כספים על מנת לשלם לי עוד חודש את הסכום שהם חייבים לי".

תגובת אלי טביב תובא כשתתקבל.

אלי טביב. קובי אליהו
היחסים בינו ובין הפועל תל אביב ממשיכים להסתבך. טביב/קובי אליהו

בנושא אחר: חלוץ העבר הגדול של ריאל מדריד, פדראג מיאטוביץ', צפוי לנחות מחר (שישי) בארץ בכדי להתרשם מהפועל תל אביב. מיאטוביץ' נמצא כבר מספר שבועות במשא ומתן עם קובי סידי, אוהד הקבוצה המקורב מאוד להנהלה, ויחד עמו אמור להיות נוכח במשחק הקבוצה הקרוב מול בני יהודה ולאחר מכן לסייר במתקני המועדון.

לאחר שיסיים את הביקור, אמור שחקן העבר הסרבי לשבת יחד עם הנהלת הקבוצה במטרה לבנות תכנית מקצועית למועדון לשנים הקרובות ולעזור בהבאת זרים לאדומים. חשוב לציין כי כרגע עדיין לא ברור מה יהיה תקציב הפועל תל אביב, אך דמות כמו מיאטוביץ' עשויה להביא אנשי עסקים שיהיו מוכנים להשקיע במועדון.

פרדראג מיאטוביץ' המועמד להיות מנהל מקצועי של הפועל תל אביב. AP
אם יגיע, עשויים לבוא בעקבותיו מספר אנשי עסקים שישקיעו במועדון. מיאטוביץ'/AP

מלבד זאת, בהפועל מבינים את חשיבות המשחק מול בני יהודה שכן ניצחון בו יבטיח כמעט בוודאות את הכרטיס לאירופה בעונה הבאה. אם אכן זה יקרה, הקבוצה תפתח במשא ומתן רשמי עם רן בן שמעון. למרות שיש רצון אצל שני הצדדים לשתף פעולה בעונה הבאה, עדיין יש לא מעט פערים בין בן שמעון לאדומים. כרגע הסיכויים שבן שמעון יחליף את פרדי דוד גבוהים, אך אם תקציב הפועל יהיה נמוך והשכר של בן שמעון לא יהיה מהגבוהים בארץ, קשה להאמין שהמאמן יחתום בקבוצה, במיוחד כשיש לו הצעות נוספות ממספר קבוצות נוספות.

עוד לקראת העונה הבאה, בהפועל בודקים אופציה להחזיר את איתי שכטר. כרגע, מכיוון שאין בעלים עמיד למועדון, שוב אותה חבורה של אוהדים, אנשי עסקים וחברי דירקטוריון הקבוצה מנסים להחתים את חלוץ סוונסי במועדון כמו במקרה אלמוג כהן. כרגע, סוכניו מטילים וטו על משא ומתן כזה עם גורמים המקורבים לקבוצה ולכן הסיכויים שהאקס ישוב למדים האדומים לא גבוהים במיוחד.

חלוץ סוונסי איתי שכטר מבקר באימון הפועל תל אביב. ברני ארדוב
כרגע, הסיכויים שישוב להפועל תל אביב לא גבוהים. שכטר/ברני ארדוב

מי אתה, פרדראג מיאטוביץ'?

מיאטוביץ', 44, אחד מגדולי החלוצים בעולם בשנות ה-90, שיחק בבודוצ'נוסט ופרטיזן בלגרד לפני שעבר לוולנסיה הספרדית בקיץ 1993. הוא שיחק שלוש שנים בשורות העטלפים ובעונתו האחרונה נבחר לכדורגלן העונה בספרד. משם המשיך לשלוש שנים בריאל מדריד. הוא זכה באליפות תחת הדרכתו של פאביו קאפלו ב-1996/7 ושנה לאחר כבש את שער הניצחון בגמר ליגת האלופות נגד יובנטוס (0:1). בקיץ 1999 עזב את ספרד ועבר לשלוש שנים פחות מוצלחות במדי פיורנטינה איתה זכה בגביע האיטלקי ב-2001. אחרי שהקבוצה פשטה רגל וירדה ליגה, שב החלוץ לספרד, שיחק שנתיים נוספות בלבנטה ופרש מכדורגל בגיל 35. מיאטוביץ' הופיע 73 פעמים וכבש 28 שערים במדי נבחרת יוגוסלביה וייצג אותה במונדיאל 1998 וביורו 2000.

מיאטוביץ' המשיך להתגורר בספרד גם אחרי הפרישה ושימש כסוכן שחקנים למשך תקופה קצרה. ב-2006 עם בחירתו של רמון קלדרון לנשיאות ריאל מדריד, שב המונטנגרי למועדון בתפקיד מנהל מחלקת הכדורגל. הוא האיש שחתום על החתמת כוכבים כמו אריאן רובן, רוד ואן ניסטרלרוי, ממאדו דיארה, ווסלי סניידר, גונסאלו היגואין וקלאס יאן הונטלאר, אך גם על ניסיונות כושלים (שהצליחו מאוחר יותר תחת הניהול החדש) לצרף את קאקה וכריסטיאנו רונאלדו וכמו כן את ססק פברגאס. קלדרון ומיאטוביץ' השיבו למועדון את קאפלו איתו זכתה הקבוצה באליפות ב-2006/7 ולאחר מכן מינו את ברנד שוסטר, שזכה גם הוא בתואר ב-2007/8, וחואנדה ראמוס.

המונטנגרי החזיק בתפקידו בריאל עד סיום עונת 2008/9 ואז סיים את תפקידו מספר חודשים לאחר שגם הנשיא קלדרון עזב. על פי פרסומים שונים, בקיץ 2011 הוא היה אחד המועמדים לקבל את תפקיד המנהל הספורטיבי בצ'לסי, אך זה הלך בסופו של דבר למייקל אמנלו. בנוסף, שמו הוזכר כמעורב בעסקת העברתו של סמואל אטו מאינטר לאנז'י מחצ'קאלה.

שחקני ריאל מדריד בשנת 1999 פרדראג מיאטוביץ' עם רוברט יארני. Paul White, AP
מגדולי שחקני ריאל בשנות התשעים. מיאטוביץ'/AP, Paul White

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully