וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גילי ורמוט: "כולנו רוצים עונה הישגית יותר בשנה הבאה"

קשר הפועל תל אביב הודה: "לא קל לי להיות במתח הזה מהיציע". תמוז לא ישחק עוד העונה וסיים את דרכו בקבוצה

חלוץ הפועל תל אביב טוטו תמוז סיים את העונה ואת דרכו בקבוצה. השחקן סובל מקרע ברצועה הפנימית של הברך ולא יוכל לשחק או להתאמן עוד העונה. כזכור, כבר מספר שבועות סובל השחקן מכאבים בברכו. דווקא כשנראה שהוא עומד להחלים לחלוטין, הוא נפצע באותו המקום במשחק הניצחון 0:2 על רמת השרון ונאלץ לנטוש את המגרש לפני השריקה למחצית. השחקן צפוי להיעדר בין חודש לחודש וחצי והוא ינסה להיות כשיר לפתיחת העונה הבאה, כאשר כרגע הוא עדיין לא יודע היכן ישחק.

חלוץ הפועל תל אביב טוטו תמוז. ברני ארדוב
לא ילבש שוב אדום? תמוז/ברני ארדוב

ללא קשר לפציעה, האדומים לא מתכננים להציע לתמוז הארכת חוזה. לשחקן אין חוזה בקבוצה לעונה הבאה והוא חופשי לעזוב לכל קבוצה שיחפוץ. סוכניו בדקו עבורו בשבועות האחרונים אופציות באירופה ובמיוחד בליגה הראשונה בשוויץ.

תמוז, 25, הגיע להפועל תל אביב בעונת 2010/11, מבית"ר ירושלים. בעונה הראשונה הוא שותף ב-33 משחקי ליגה, כבש 21 שערים ועזר בזכייה בגביע המדינה. בעונה שעברה שותף ב-28 משחקים וכבש רק 13 שערי ליגה, אך גם סיים עם גביע. העונה הרבה להיפצע, ולאורך כל העונה רוב הידיעות הקשורות בו עסקו בעתידו. הוא פתח רק ב-21 משחקים וכבש 10 שערי ליגה.

בנוסף, הבלם סאבו פאביצ'ביץ' סובל אף הוא מקרע קטן בשריר התאומים וייעדר בין 7-10 ימים. השחקן יחמיץ את משחק הליגה הקרוב נגד בני יהודה ביום שני ונמצא בספק לגדול לדרבי שיתקיים בסוף השבוע הבא.

גילי ורמוט שחקן הפועל תל אביב. קובי אליהו
"אני בטוח שגם הפעם ולמרות שנהיה בנחיתות מספרית ביציעים, מי שייתן את הטון זה הקהל האדום הנפלא שלנו". גילי ורמוט/קובי אליהו

בינתיים גילי ורמוט התייחס בדף הפייסבוק של הפועל תל אביב למשחק הקרוב נגד בני יהודה ביום שני: "לא קל לי לשבת ביציע כל העונה ולהיות במתח הזה. אני יודע שכולכם מרגישים כמוני כמעט בכל שבוע, אבל כולנו ביחד צריכים להאמין ולהגיע לבלומפילד למשחק החוץ הקשה מאוד נגד בני יהודה, שעשוי לקבוע כבר עכשיו כיצד תיראה העונה הבאה. כולנו רוצים שהעונה הבאה תהיה טובה והישגית יותר ולכן אנחנו חייבים כל אחד ואחת מכם ביציעים".

עוד הוסיף הקשר: "אני בטוח שגם הפעם ולמרות שנהיה בנחיתות מספרית ביציעים, מי שייתן את הטון זה הקהל האדום הנפלא שלנו. בברכת חג פועלים שמח לכולם". במשחק הקרוב יישבו אוהדי הפועל תל אביב בשער שבע ועלות הכרטיס האחידה שנקבעה הינה 55 שקלים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully