וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קובי בריאנט: "יהיה טפשי לפרק הכל ולהתחיל מחדש"

על אף העונה המסויטת, כוכב הלייקרס בטוח שהסגל הנוכחי יכול לזכות בטבעת: "מקווה שדוויט יישאר, זה המקום המושלם עבורו"

אחרי הכישלון הגדול, בלוס אנג'לס לייקרס ממשיכים לעסוק בעונה הבאה. דוויט הווארד יהיה שחקן חופשי בקיץ, קובי בריאנט פצוע ועלול להחמיץ חלק נרחב מ-2013/2014, עתידו של פאו גאסול עדיין לא ברור וכך גם זה של מייק ד'אנטוני, אלא שאם שואלים את הבלאק ממבה, הוא מאמין שהסגל הקיים צריך להישאר יחד גם בעונה הבאה.

שחקן לוס אנג'לס לייקרס קובי בריאנט. Damian Dovarganes, AP
אופטימי, למרות הכל. קובי בריאנט/AP, Damian Dovarganes

"יהיה קשה להנהלה שלנו", אמר קובי. "תהיה להם הרבה עבודה. אני מקווה שנצליח להחתים כאן את דוויט על חוזה ארוך, ואז פחות או יותר נדאג לעתיד שלנו. אם אני הייתי הוא, הייתי נשאר כאן. זה המקום המושלם עבורו. אנחנו יודעים מה צריך לעשות. אין יותר בלבול לגבי איך אני צריך לשחק עם דוויט או איך דוויט צריך לשחק עם פאו. לפרק עכשיו את הכל ולהתחיל מחדש לא יהיה הגיוני. כנפגשתי עם מיץ' קופצ'ק הבהרתי לו שאני רוצה שגם פאו יישאר. אין פה שאלה. הוא נותן לו את הסיכוי הגבוה ביותר לזכות באליפות. אני בטוח שאנחנו יכולים לזכות באליפות עם הסגל הזה".

מיץ' קופצ'ק עצמו השמיע דברים דומים בנוגע לעתידו של סופרמן, שאכזב בסדרה מול סן אנטוניו וסיים אותה עם הרחקה שהכעיסה לא מעט מאוהדי הקבוצה: "אני חושב שהוא צריך להישאר כאן. יש לנו מורשת גדולה, היסטוריה של שחקנים גדולים. אני חושב שמערכת היחסים שלו עם ד'אנטוני היא טובה, יש לו אמון במועדון, ובגלל זה אני אופטימי. כמה שיותר מהר נסדיר איתו את החוזה, כך יותר טוב".

אגב, בסוכנויות ההימורים סימנו את הלייקרס כקבוצה עם הסיכויים הגדולים ביותר להחתים את הסנטר בקיץ הקרוב. במקום השני נמצאת יוסטון (עם יחס של 11-4) ואחריה דאלאס (3-1) ואטלנטה (6-1).

פאו גאסול שחקן לוס אנג'לס לייקרס. AP
יישארו או לא יישארו? זו השאלה הגדולה. הווארד וגאסול/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully