וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ת"א לאיגוד: עצרו ניגוד העניינים במינוי מזרחי

האדומים שלחו מכתב לפני מינויו של יו"ר מכבי תל אביב למ"מ יו"ר האיגוד: "זו בעיה מהותית שתפגע באמון הציבור"

לקראת כינוס הנהלת איגוד הכדורסל בצהריים (רביעי), בו אמורה ההנהלה לאשר את מינויו של שמעון מזרחי לממלא מקום יו"ר איגוד הכדורסל, פנתה הנהלת הפועל תל אביב לאיגוד בדרישה למניעת ניגוד העניינים החריף הקיים במוסדותיו.

בפנייתה טענה הפועל: "התפטרותו של יו"ר איגוד הכדורסל, אבנר קופל, והכוונה למנות את שמעון מזרחי לתפקיד ממלא מקום יו"ר האיגוד, הציפה על פני השטח בעיה מהותית ועקרונית באופן התנהלות איגוד הכדורסל בישראל. האשמותיו החמורות של קופל הציגו תמונה בה בעלי תפקידים בכירים בקבוצות ליגת העל אשר כיהנו במקביל בתפקידים בכירים באיגוד הם אלו שלמעשה קבעו את אופן פעילות האיגוד ולא יו"ר האיגוד עצמו. לאור העובדה כי איגוד הכדורסל אחראי בין היתר על איגוד השופטים וכן על בית הדין, קיים ניגוד עניינים חמור אשר עשוי לפגוע בטוהר המידות של איגוד הכדורסל ועל השוויון בין הקבוצות. אין אנו רוצים לתאר מצב בו לקראת השלבים המכריעים של העונה, בעלי תפקידים בכירים באיגוד אשר משמשים במקביל כבעלי תפקידים בקבוצות שונות יהיו בעלי השפעה על איגוד השופטים ועל בית הדין של איגוד הכדורסל - מדובר בבעיה מהותית שעשויה לפגוע באמון הציבור בענף הכדורסל ועל אנשי האיגוד למנוע מצב זה באופן מיידי".

שמעון מזרחי יו"ר קבוצת הכדורסל של מכבי תל אביב בבלומפילד מול בני יהודה. ברני ארדוב
"התפטרותו של יו"ר איגוד הכדורסל, אבנר קופל, והכוונה למנות את שמעון מזרחי לתפקיד ממלא מקום יו"ר האיגוד, הציפה על פני השטח בעיה מהותית ועקרונית באופן התנהלות איגוד הכדורסל בישראל"/ברני ארדוב

"כדי להפוך את ענף הכדורסל לשוויוני יותר ולהחזיר את אמון הציבור - הפועל תל אביב קוראת לשינוי מיידי של שיטת בחירת בעלי התפקידים באיגוד", המשיכו האדומים. "אנו קוראים להפרדת הליך הבחירה מהמרכזים הפוליטיים ולהחלת בחירה ישירה של הקבוצות לתפקידים המובילים באיגוד ובראשיתם לתפקיד יו"ר איגוד הכדורסל. איגוד הכדורסל צריך להיות גוף ניהולי ומקצועי ולא גוף פוליטי. בנוסף, אנו דורשים כי כל מי שנמצא אחראי להתנהלות הבלתי תקינה אשר הייתה בנושא המכרזים ובכלל - יהיה חייב לפנות את מקומו באופן מיידי. מנהל תקין, ניהול מקצועי ושקיפות - הם אלו שיחזירו את אמון הציבור למוסדות האיגוד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully