וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כריס פול: "עכשיו זה לנצח או למות בממפיס"

טירוף הפלייאוף, סיכום הלילה: הקליפרס הסתבכו כשנפלו ל-3:2: "אנו חייבים להיות נואשים". מארק ג'קסון: "דנבר שיחקה מלוכלך"

מספרי המשחק בין ל.א קליפרס לממפיס (הגריזליס ניצחו 93:103 ועלו ל-2:3)

* זאק רנדולף נגע 39 פעמים בכדור, הכי הרבה מבחינתו במהלך הסדרה עד כה. זה השתלם לממפיס כשזכריה תרגם זאת ל-25 נקודות.

* הקליפרס קלעו 18 נקודות במתפרצת לעומת 5 בלבד של ממפיס.

* צ'ונסי בילאפס סיים על שלוש נקודות בלבד, שהגיעו משלשה שמציבה אותו במקום הרביעי בכל הזמנים בטבלת קלעי השלשות בפלייאוף. לצ'ונסי יש 267 צליפות מחוץ לקשת בפוסט-סיזן.

שחקני לוס אנג'לס קליפרס כריס פול (שמאל) בלייק גריפין (ימין). רויטרס
"הפלייאוף לא מתחיל לפני שמישהו מפסיד בבית". פול וגריפין/רויטרס

ציטוטים ותירוצים:

"זאת הרגשה טובה לחזור הביתה ביתרון 2:3", אמר בסיום מאמן ממפיס ליונל הולינס, ועתה הסדרה ביידים של הגריזליס. אחרי שלושה ניצחונות רצופים על הקליפרס ממפיס חוללה מהפך בסדרה והשאלה היא האם יהיה לה כוח להגיע לארבעה רצופים. "אחרי שמארק ספג עבירה חמישית, זאק לקח את העניינים לידיים וטיישון קלע קליעות גדולות", החמיא הולינס לכוכביו. "ניצחנו בזכות ההגנה", אמר מארק גאסול, שבלט עם 21 נקודות והחמיא לרנדולף שקלע 25, "זאק היה מדהים מתחת לסלים".

"אנחנו לעולם לא נרים ידיים", אמר מאמן הקליפרס ויני דל נגרו, "נשחק חזק, נשחק כקבוצה וננסה לעשות את העבודה". גם כריס פול, היחיד שנצץ בשורות הקליפרס עם 35 נקודות, יודע שמדובר במבחן אופי גדול עבור קבוצתו. "אנחנו חייבים להיות נואשים, ככה זה", אמר CP3, "תמיד אמרתי שהפלייאוף לא מתחיל לפני שמישהו מפסיד בבית, אז עכשיו הוא התחיל מבחינתנו. עכשיו זה לנצח או למות בממפיס". בלייק גריפין שחש כאבים בקרסולו הצטרף אחרון לחימום לפני המשחק ותרם רק 4 נקודות ב-20 דקות. "אני שומר על אופטימיות", אמר גריפין ששיחק למרות הפציעה, "הצוות שלנו מטפל בי, לא חוויתי נקע מהסוג הזה". גריפין ישחק במשחק הבא שיתקיים בממפיס ביום שישי, במשחק בו הקליפרס יילחמו כדי להחזיר את הסדרה למשחק שביעי בלוס אנג'לס.

שחקן ממפיס גריזליס זאק רנדולף (ימין) עם שחקן לוס אנג'לס קליפרס למאר אודום (שמאל). רויטרס
סחב את ממפיס על הגב. רנדולף מול אודום/רויטרס

מספרי המשחק בין דנבר לגולדן סטייט (הנאגטס ניצחו 100:107 וצימקו ל-3:2)

* דנבר קלעה 50 נקודות בצבע לעומת 24 בלבד מצד גולדן סטייט.

* איגודלה, שסיים עם 25 נקודות, קלע 14 נקודות בצבע. לשם השוואה, בארבעת המשחקים הקודמים בסדרה הוא קלע מאזור הסל 20.

* איגודלה הוא השחקן הראשון בדנבר שמאז 1990 רושם 25 נקודות, 12 ריבאונדים ו-7 אסיסטים במשחק.

שחקן גולדן סטייט ווריוס ג'ארט ג'ק (ימין) מול שחקן דנבר נאגטס אנדרה איגודלה (שמאל). AP
איגודלה מקדים את ג'ארט ג'ק/AP

ציטוטים ותירוצים:

דנבר החזיקה העונה מאזן ביתי של 3:38 אבל הפלייאוף זה סיפור אחר. הנאגטס חזרו לקולורדו בפיגור 3:1 והפעם האולם הביתי לא אכזב וקבוצתו של ג'ורג' קארל ניצחה 100:107 וצימקה ל-3:2. "ספגתי לא מעט ביקורת בסדרה הזאת, אבל התחלנו להחזיר מלחמה ולהיות פיזיים כמו הווריורס", אמר אנדרה איגודלה אחרי הניצחון.

למאמן גולדן סטייט מארק ג'קסון היו טענות כלפי השופטים. "היו לדנבר כמה מהלכים מלוכלכים", אמר המאמן, "זה כדורסל של פלייאוף, הכל נכון, אבל אנחנו עלינו ליתרון 1:3 במשחק פיזי ובלי לפגוע באף אחד". עיקר טענותיו של ג'קסון היו כלפי משחק ההגנה של קנת פאריד, ששמר על סטפן קרי חזק ועצר אותו על 15 נקודות. "זה כדורסל", התגונן פאריד (13 נקודות ו-10 ריבאונדים), "אני מנסה לעשות את הדברים הקטנים עבור הקבוצה שלי, זה משחק פיזי, ואם אתה לא מסוגל להתמודד עם פיזיות אז אל תשחק כדורסל". אגב, ברבע השני אנדרי בוגוט דחף בגסות את קנת פאריד ונשלח לספסל אולם לזה ג'קסון לא התייחס.

מאמן גולדן סטייט מארק ג'קסון (ימין). רויטרס
לא אהב את השמירה של דנבר ואת ההבלגה מצד השופטים. ג'קסון מתווכח עם השופט/רויטרס

*בעלי הקבוצות ב-NBA דחו את הצעת קרן הגידור אשר מעוניינת לרכוש את סקרמנטו קינגס ולהעבירה לסיאטל. קבוצת הרוכשים בראשות כריס האנסן מתכוונת להמשיך להילחם כדי לקנות את הקבוצה מהאחים מאלוף. "אנו נשארים מחויבים למעבר הזה", אמר האנסן, שהציע 357.5 מיליון דולר לאחים מאלוף. בעלי 30 הקבוצות ב-NBA יצביעו שוב על המהלך עד ה-13 במאי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully