וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארוסתו לשעבר של קולינס, שיצא מהארון: "הייתי המומה"

קרלין מוס, שהיתה מאורסת לשחקן סיפרה: "ההודעה שלו שיככה קצת את הכאב מביטול החתונה". גם אובמה וכספי החמיאו

יום היסטורי עבר אמש (שני) על הספורט האמריקאי, לאחר שסנטר וושינגטון, ג'ייסון קולינס, יצא מהארון והפך לשחקן הפעיל הראשון באחד מענפי הספורט הבכירים של ארצות הברית לעשות זאת. היום, התפנה השחקן בן ה-34, שמשחק ב-NBA ב-12 העונות האחרונות, לראיון ראשון בתוכנית "בוקר טוב אמריקה" ב-ABC: "אני מוכן ואני חושב שגם האומה מוכנה לתמוך בשחקן כדורסל הומו", אמר קולינס למראיין ג'ורג' סטפנופולוס.

ג'ייסון קולינס וושינגטון וויזארדס. Jonathan Daniel, GettyImages
שיחה מרגשת עם אובמה. קולינס/GettyImages, Jonathan Daniel

בתוך כל התגובות, בולטת בעיקר זו של קרולין מוס. הרבה אנשים היו מופתעים מהידיעה, אבל ספק אם יותר ממוס. אחרי הכל, היא היתה ארוסתו של קולינס, אי שם בשנת 2009, לפני שקולינס החליט לבטל את האירוע, חודש לפני החתונה. "הייתי חייב לשבת כששמעתי", סיפרה הערב מוס. "הייתי המומה. אין מילים לתאר את התגובה שלי. אבל אני חייבת לציין שזה שיכך חלק מהכאב שחוויתי". והיום? מה היא חושבת על קולינס? "אני כל כך שמחה בשבילו. מגיע לו לחיות את החיים שהוא רוצה".

זו לא היתה משימה קלה עבור מוס להתגבר על התפרקות הקשר שלה עם קולינס, אבל נראה שעכשיו, עם הוידוי המרגש הזה, הדברים ישתנו. "מיפיתי לחלוטין את החיים שלי", היא מספרת. "ידעתי שאני רוצה להתחתן, ידעתי שאני רוצה להביא ילדים, לחיות בעיר. השקעתי שמונה שנים במשהו, ולהתגבר על זה זה לא תהליך קל. אבל אני שמחה שג'ייסון יכול להיות מי שהוא עכשיו. אני שמחה שהוא יכול עכשיו להתנהג בטבעיות".

ארוסותו של ג'ייסון קולינס קרולין מוס. GettyImages
היתה חייבת לשבת כששמעה. מוס, ארוסתו לשעבר של קולינס/GettyImages

מיד לאחר פרסום הדברים באתר האינטרנט של 'ספורטס אילוסטרייטד' (המגזין עצמו ייצא לאור רק בשבוע הבא), קולינס זכה לתמיכה גורפת מצד כוכבי ספורט רבים, כמו גם מפולטיקאים דוגמת הנשיא ברק אובמה והנשיא לשעבר ביל קלינטון.

קולינס הוסיף: "זה מדהים. רק רציתי לחיות חיים אמיתיים ופתאום הנשיא מתקשר אליי. הוא תמך בצורה מדהימה והיה גאה בי, הוא אמר שזה לא רק משפיע על החיים שלי, אלא גם יוביל אנשים אחרים. אני מקווה שכל שחקן ייקח החלטה שתוביל אותו אל האושר. אני יודע שכרגע, אני הכי מאושר שהייתי בחיי".

אגב, בין התומכים היה לא אחר מאשר עומרי כספי, הישראלי הראשון בליגה הטובה בעולם שכתב: "זה רגע חשוב מאוד ל-NBA ולספורט. יש לי כל כך הרבה כבוד אליו. אני מקווה שאנשים יתייחסו אליו בכבוד".

מי שהצליח למצוא גם את הצד המשעשע של הדברים הוא לא אחר מאשר קונאן אובריאן. הקומיקאי צייץ הערב: "ברכות לשחקן ה-NBA ג'ייסון קולינס, שהיה אמיץ מספיק כדי להודות שהוא שחקן של וושינגטון וויזארדס".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully