וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יופ היינקס: "נגיע כדי להתקיף ולכבוש"

בבאיירן מגיעים נחושים לקראת גומלין חצי גמר האלופות (21:45, ע' 22). בוסקטס ייעדר. יחס העפלה של בארסה: 1 ל-19

המשחק בין באיירן מינכן לברצלונה בשבוע שעבר הבטיח להיות מפגש ענקיות בין שתיים מהקבוצות הטובות בעולם. אולם, בפועל, על המגרש הייתה רק קבוצה אחת. באיירן מינכן התעללה בברצלונה עם 0:4 מהדהד כשהיא מציגה כדורגל בלתי נשכח. הערב (21:45, ערוץ 22) נפגשות שתי הקבוצות שוב למשחק הגומלין בקאמפ נואו כאשר הקטלאנים ינסו לעשות את הבלתי יאומן ולהעפיל לוומבלי בפעם השלישית אחרי שבשתי הפעמיים הקודמות שהם ביקרו שם הם זכו בתואר (1992 ו-2011). באיירן מצידה, נמצאת בעמדה נהדרת להעפיל למשחק הגמר, אחרי שעשתה זאת גם בעונה שעברה אך הפסידה בפנדלים במשחק הגמר לצ'לסי האלופה היוצאת במשחק שנערך באצטדיונה הביתי באליאנז ארינה.

טיטו וילאנובה מאמן ברצלונה לקראת באיירן מינכן. GettyImages
"אנחנו ברצלונה ואנחנו לא יכולים להפסיד במפגש הזה ולקחת את זה ברוח קלה. אם לא נצליח לעלות, נעשה זאת בראש מורם". טיטו וילאנובה/GettyImages

לפי סוכנויות ההימורים, מבינים לאן נושבת הרוח. ברצלונה צפויה לנצח (בארסה 1.83, באיירן 4.0, תיקו 4.33). מה הסיכוי לרמונטדה? 19. על כל יורו שתשימו, תקבלו 19. כן, זה יהיה קשה.

מה שכן צופים במשחק זה, זה פנדל לברצלונה. היחס לקבלת בעיטת 11 מטרים וכיבוש על ידי הקטלאנים עומד על 5.5. לידיעת השופטים.

ברצלונה קיבלה אתמול (שלישי) חדשות רעות, כשסרחיו בוסקטס ייאלץ להיעדר מהמשחק בשל כאבים בעצם האגן. טיאגו יחליפו במרכז הקישור. הקטלאנים מגיעים גם ללא אריק אבידל וחאבייר מסצ'ראנו הפצועים, כשהאחרון ייעדר לשבועיים נוספים לפחות. אדריאנו חוזר ויפתח בצד השמאלי של ההגנה, במקום ג'ורדי אלבה המושעה. קרלס פויול ימשיך להיעדר. הבלם ג'רארד פיקה, כמו לפני משחק הגומלין מול מילאן (בו הפכה 2:0 עם 0:4 ביתי), הגיע למסיבת העיתונאים עם ביטחון: "הקבוצה בסדר, ומלאה ביטחון. נעשה הכול על מנת להישאר בתמונה לאורך כל הערב. אנחנו חייבים לא לספוג, לכבוש לפחות אחד ולהילחם עד הסוף. אנחנו מייצגים מועדון שלא נכנע, מועדון שזכה בהמון תארים ושיש לו היסטוריה ארוכה ועשירה. אנחנו מייצגים ברצלונה ואנחנו רוצים לתת תדמית טובה. אני זוכר שכשהייתי בן 7 הפסדנו 4:0 למילאן בגמר האלופות, ואני זוכר איך אבא שלי נראה כשהפסדנו. מחר נוכל לחלום כמו ילדים, אבל זה הולך להיות קשה מאוד".

"ניצחנו 0:4 ב-2009", המשיך פיקה, "אבל הם קבוצה אחרת, הרבה יותר טובה, עם מאמן אחר ושחקנים אחרים. הם קבוצה הרבה יותר טובה מזו שהם היו. בשנים האחרונות הוכחנו שאנחנו יכולים לנצח כל אחד בכל מצב. אנחנו צריכים להרגיש שעדיין לא הודחנו.

אימון ברצלונה לקראת באיירן מינכן. GettyImages
תלויים במסי? אימון ברצלונה לקראת באיירן/GettyImages

המאמן טיטו וילאנובה: "אני מצפה שנהיה עצמנו; שננסה להיות טובים יותר מאשר באיירן. אנחנו יודעים שאנחנו חייבים להבקיע, אני יודע שאנחנו יכולים לעשות זאת. זה מאוד ברור שאסור לנו לספוג, זה יעשה את הכול הרבה יותר קשה. השחקנים מודעים לקושי של המשחק. אנחנו ברצלונה ואנחנו לא יכולים להפסיד במפגש הזה ולקחת את זה ברוח קלה. אם לא נצליח לעלות, נעשה זאת בראש מורם, נילחם עד הסוף ונאפשר לאוהדים שלנו להיות גאים בנו".

"כשאמרתי שאנחנו לא אותה הקבוצה בלי פיקה, ידעתי על מה אני מדבר. העונה שלו מצוינת. אנחנו יודעים כמה ליאונל מסי חשוב לנו כדי לכבוש. כשהוא טוב, אנחנו טובים. אבל אי אפשר לשים את כל המשקל על הכתפיים שלו. כמובן שלמסי יהיה הרבה מה לומר מחר".

הרכב משוער: ויקטור ואלדס, דני אלבס, ג'רארד פיקה, מארק ברטרה (מרטין מונטויה), אדריאנו, צ'אבי, טיאגו, אנדרס אינייסטה, פרדו, ליאונל מסי, אלכסיס סאנצ'ס.

סרחיו בוסקטס ברצלונה. GettyImages
בלעדיו. בוסקטס/GettyImages
יופ היינקס מאמן באיירן מינכן. רויטרס
"ננסה לכבוש גם בברצלונה". יופ היינקס/רויטרס

הבווארים נמצאים במצב מעולה לקראת המשחק הזה. אחרי שהבטיחו את האליפות בארצם, הם מגיעים למשחק במוראל מעולה וגם עם סגל שצפוי להיות מלא לחלוטין, כולל מריו מנדז'וקיץ', מלך השערים של הקבוצה שהיה מושעה מהמשחק הקודם ועשוי לחזור להרכב על חשבונו של מריו גומז.

יופ היינקס, מאמן הקבוצה אמר במסיבת עיתונאים לקראת המשחק: "נכון שאנחנו פייבוריטים אבל נצטרך לקחת בחשבון שהיריבה שלנו היא ברצלונה. יש לנו את פילוסופית הכדורגל שלנו. הוכחנו שבאיירן היא קבוצה גדולה שמשחקת כדורגל ברמה הכי גבוהה. אנחנו לא נגיע להתגונן בקאמפ נואו, האופי שלנו הוא לשחק התקפי ולכבוש שערים וזה מה שננסה לעשות בקאמפ נואו".

היינקס הוסיף: הרבה קבוצות היו נשברות אחרי מה שקרה בעונה שעברה כשאיבדנו את התואר לצ'לסי, אבל כולם בבאיירן הגיבו מצוין למה שקרה. המועדון עשה שינויים, החתים שחקנים טובים וחיזק את הרוח הקבוצתית וזה בהחלט הישג ראוי לציון".

בסטיאן שווינשטייגר, קשרה של באיירן התייחס למשחק שמצפה לקבוצתו והזהיר משאננות: "השגנו מקדמה משמעותית לקראת הגומלין, אבל עדיין לא השלמנו את המשימה. נצטרך לשחק עם הרבה תשוקה כדי להעפיל למשחק הגמר, במיוחד מול קבוצה טובה כמו ברצלונה. כולנו חולמים להגיע לגמר אבל זה לא יהיה קל. התפקיד שלנו הוא לתת במשחק הזה את כל מה שאנחנו יכולים כדי להעפיל לגמר".

שוויני שיבח את הקבוצה הנוכחית של באיירן לעומת העונה הקודמת, שבה כזכור באיירן העפילה למשחק הגמר במינכן, בו היא נכנעה לצ'לסי: "אני חושב שיש לנו קבוצה נהדרת לעומת העונה שעברה וכל השחקנים כשירים. זה מסביר מדוע אנחנו כל כך טובים" הקשר גם שיבח את היריבה ואמר: "יהיה קשה מול ברצלונה, כולם יודעים שהקבוצה הזו מסוגלת לעשות דברים גדולים. אנחנו נגיע כדי לשחק התקפי, אם נכבוש בקאמפ נואו זה יהיה קשה בהרבה לבארסה וזה מה שננסה לעשות".

תומאס מולר, החלוץ הנהדר שכבש צמד במשחק הקודם בגרמניה, התייחס בעיקר לסוגיית ליאונל מסי: "כולם יודעים שליאונל מסי הוא השחקן הכי חשוב בברצלונה. שחקן שמבקיע 50 שערים בכל עונה, ברור שהקבוצה תלויה בו". מולר התייחס למצבו הרפואי של מסי, ששיחק פצוע במשחק הקודם ואמר: "אני לא יודע מה היה מצבו המדויק במשחק הקודם, אבל במשחק מול בילבאו באמצע השבוע הוא נכנס כמחליף והבקיע שער נהדר. יהיה קשה להתמודד מול ברצלונה כשמסי בשיאו".

הרכב משוער: מנואל נוייר, פיליפ לאם, דניאל ואן בויטן, דנטה, דויד אלאבה, חאבי מרטינס, בסטיאן שווינשטייגר, אריאן רובן, תומאס מולר, פרנק ריברי, מריו מנדז'וקיץ'.

תומאס מולר שחקן באיירן מינכן לאחר שכבש לרשת ברצלונה. רויטרס
יחגוג שוב על ואלדס? תומאס מולר/רויטרס
אימון באיירן מינכן לקראת ברצלונה. GettyImages
רוצים לנצח גם בחוץ. באיירן באימון/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully