וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דני אלבס: "אין דבר כזה בלתי אפשרי"

מגן ברצלונה ציטט את מוחמד עלי כדי להמריץ את חבריו לקראת הגומלין מול באיירן. המטרה של וילאנובה: להוליך 0:2 במחצית

בזמן שריאל מדריד עסוקה בניסיונות להמריץ את אוהדיה לקראת הגומלין מול בורוסיה דורטמונד הערב (שלישי), בברצלונה מנסים להרים את המוראל לקראת הגומלין שלהם מול באיירן מינכן, ובהחדרת אמונה בקרב שחקני הבלאוגרנה ביכולתם למחוק מחר את התבוסה 4:0 מהמשחק הקודם באליאנץ ארנה ולעלות למרות הכל לגמר ליגת האלופות.

דני אלבס נתלה באילנות גבוהים כשציטט את מוחמד עלי בפוסט שהעלה לחשבון האינסטגם שלו וכתב: "בלתי אפשרי הוא רק מונח שאנשים חלשים שחיים בקלות בעולם שנמצא בפניהם מבלי להעז לחקור את הכוח שיש להם לשנות אותו. בלתי אפשרי הוא לא עובדה, הוא דעה. בלתי אפשרי הוא לא הצהרה, הוא אתגר. הוא פוטנציאל, הוא זמני, הוא שום דבר".

דני אלבס שחקן ברצלונה במשחק מול פ.ס.ז'. GettyImages
ירחפו כמו פרפרים ויעקצו כמו דבורים? דני אלבס/GettyImages

גם טיטו וילאנובה מנסה לשכנע את שחקניו בעובדה שההעפלה לגמר היא עדיין ריאלית, והמסר שהוא העביר להם הוא שאין סיבה לצפות למחוק את כל הפיגור בבת אחת, אלא לשאוף קודם כל לרדת להפסקה ביתרון 0:2, ולהמשיך משם, בדומה ל-0:4 המרשים מול מילאן בגומלין של שמינית הגמר. וילאנובה אף הדגיש שאחד הגורמים למפלה במינכן היה חולשתו של ליאונל מסי שלא היה כשיר לחלוטין, ובעקבות שובו של הכוכב הגדול לכושר ניתן לצפות לשינוי גדול ביחסי הכוחות בין הקבוצות.

בינתיים פורסם הבוקר ב-'גאזטה דלו ספורט' שאינטר מעוניינת לרכוש את מרטין מונטויה הקיץ. המגן הקטלוני בן ה-22 ששותף העונה ב-13 משחקים הוא אחד המועמדים של הנראזורי להחליף את חאבייר סאנטי שקרע השבוע את גיד האכילס במשחק מול פאלרמו וייעדר לתקופה ממושכת. בשבוע שעבר דווח ה-'אל מונדו דפורטיבו' שברצלונה הביעה עניין בשוער אינטר סמיר הנדנוביץ', וייתכן שההתפתחויות החדשות יקרבו את השוער הסלובני לקאמפ נואו.

שוער אינטר סמיר הנדנוביץ'. רויטרס
בדרך לקאמפ נואו? הנדנוביץ'/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully