וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בברצלונה מודים: "כשמסי לא על המגרש, זה מורגש"

ליאו מסי שוב עלה מהספסל והציל את ברצלונה, רואורה: "ככל שישתפר, יגדלו הסיכויים מול באיירן". מדריד מחכה לגמר הגביע

ליאונל מסי שחקן ברצלונה. רויטרס
שבר את השיא של רונאלדו. מסי/רויטרס

ברצלונה כבר הרגישה אתמול (שבת) את האליפות מתקרבת, כשביצעה מהפך ועלתה ל-1:2 מול אתלטיק בילבאו, אך בסופו של דבר ספגה שער בדקה ה-80, וסיימה בתיקו 2:2. לאחר מכן ריאל מדריד שוב ניצחה בדרבי, 1:2 את אתלטיקו מדריד, ובארסה תיאלץ לחכות לחגיגות. הפער בין המקום הראשון לשני הוא 11 נקודות, כשנותרו 15 בקופה.

לקראת הגומלין של ברצלונה מול באיירן מינכן, בקבוצה שוב הרגישו את התופעה הכי בולטת בדעיכה שלה בשבועות האחרונים: התלות בליאו מסי. הכוכב הארגנטינאי עלה מהספסל בפיגור 1:0, כבש את שער השוויון הנפלא (השער ה-100 של בארסה העונה בליגה), ולאחר מכן הוסיף עוד בישול. מסי גם שבר שיא בליגה, עם 24 שערי חוץ בעונה, שיא שהחזיק רונאלדו.

עוזר מאמן ברצלונה ג'ורדי רואורה הודה בסיום ש"מסי הוא השחקן הטוב בעולם, וברור שכשהוא לא נמצא איתנו, זה מורגש". רואורה הוסיף כי "אנחנו רואים את קצב ההחלמה שלו משתפר, והיום הוא היה טוב מאוד. אנחנו מקווים שהוא יהיה בשיאו וישתפר, וככל שמסי יהיה טוב יותר, יהיו לנו יותר סיכויים מול באיירן".

אנחל די מריה שחקן ריאל מדריד חוגג (משמאל), מאחוריו נאצ'ו. AP
מוריניו לא מפסיד מולם. ריאל חוגגת מול אתלטיקו/AP

מנגד, במדריד, אין חדש. אתלטיקו לא ניצחה את ריאל בדרבי מאז 1999, וז'וזה מוריניו השלים ניצחון שמיני על היריבה העירונית מתוך שמונה מפגשים. 100 אחוז הצלחה. עכשיו בריאל מקווים שמוריניו ישיג עוד ניצחון אחד קטן על אתלטיקו, בגמר גביע המלך. לעומת זאת, מאמן אתלטיקו דייגו סימאונה ש"אני מקווה לנצח את המשחק החשוב באמת".

ריאל מדריד חושבת על הגומלין מול דורטמונד, ולמרות התבוסה במשחק הראשון, עדיין מאמינה. "הניצחון הזה נותן לנו הרבה מוטיבציה", אמר עוזר המאמן אייטור קראנקה, "ידענו שמצפה לנו קרב קשה, ונלחמנו ביחד, עם הרבה ענווה, כזו שהייתה חסרה לנו מול דורטמונד. היום עבדנו קשה עם הרבה צניעות". ומה לגבי הגמר הגדול, ב-17 במאי? "יהיה משחק אחר", אמר קראנקה על אתלטיקו מדריד, "לא תהיה השפעה פסיכולוגית לעובדה שלא הפסדנו מולם הרבה שנים".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully