וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה: גל אראל ועאהד עזאם התעמתו באימון

30.4.2013 / 12:50

קלינגר שלח את עזאם לחדר ההלבשה בעקבות התקרית, אך התעודד מהמתח הגובר: "אני בטוח שהשחקנים מוכנים לשבת"

one

למרות שהיא במצב הטוב ביותר מבין כל קבוצות התחתית הנאבקות על ההישארות, נראה שהמתיחות בהפועל חיפה ממשיכה להיות גדולה, ולאחר שאושרי רואש התפרץ במשחק בשבת והתנצל אתמול (שני) בפני הקבוצה והמאמן ניר קלינגר, נרשמה היום עוד תקרית, כשזמן קצר לפני סיום אימון הבוקר התעמתו באופן פיזי גל אראל ועאהד עזאם.

בעקבות העימות קלינגר הורה לעזאם לרדת מהמגרש ושלח אותו למקלחת מוקדמת, אך נראה שכבר מחר השחקן יחזור לאימונים ובקבוצה לא מתכוונים לעשות עניין מהעימות בין השניים, למרות ששחקנים בקבוצה העידו בשיחה עם וואלה! ספורט מיד לאחר האימון שלא היה מדובר בעימות רגיל והמתיחות בקבוצה גדולה מאוד. העימות התרחש לאחר שבמהלך משחקון פנימי העירו השניים אחד לשני ואז הפכו ההערות לדחיפות. בסוף האימון שוחחו השניים ויישרו את ההדורים.

גל אראל שחקן הפועל חיפה (שמאל). ברני ארדוב
הלחץ מעלה את רף העצבים. אראל/ברני ארדוב

קלינגר אמר לאחר האימון: "האימונים שלנו אינטנסיביים מאוד באופן קבוע. אחרי האימון של היום אני בטוח שהשחקנים דרוכים ומוכנים לשבת. דברים כאלה קורים לפעמים בקבוצת כדורגל ואני שמח שמקרים כאלה לא מתרחשים אצלנו. אנחנו עם הפנים לשבת". קלינגר ביקש עוד לפני האימון מהשחקנים לא לזלזל באפשרות שהקבוצה תרד ליגה.

גיא צרפתי, שלא שיחק בשני המשחקים האחרונים בגלל פציעה, עשוי לחזור לסגל, בעוד שולדימיר גלושצ'ביץ' שסובל מקרע חלקי בשריר התאומים לא יהיה בסגל למשחק. קלינגר לא אמור לערוך יותר מדי שינויים בהרכב, כשמהראן לאלה יפתח במקומו של גלושצ'ביץ וכן אושרי רואש עשוי לפתוח בהרכב מה שיסיט את אראל לעמדת הקישור.

* מה צריך לקרות כדי שהפועל חיפה תרד: ניצחון או תיקו מול הפועל עכו ישאירו את האדומים בליגה כמו גם הפסד בהפרש של שני שערים. רק אם חיפה תפסיד בהפרש של שלושה שערים וסכנין ונתניה ינצחו בהפרש של שער אחד, חיפה תרד ללאומית.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully