וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יואב כץ זעם בחדר ההלבשה: "פשוט לא הגעתם"

28.4.2013 / 10:02

הבעלים של הפועל חיפה לא אהב את היכולת בהפסד לבאר שבע. רואש התפרץ, אך ככל הנראה לא יעמוד לדין משמעתי

one

יואב כץ זעם על ההפסד של הפועל חיפה אתמול (ראשון) 2:0 להפועל באר שבע. הבעלים נזף בשחקנים בצורה קשה לאחר המשחק בחדר ההלבשה: "הגעתם לא מוכנים וראו את זה, רק בגלל זה הפסדנו. דיברנו על החשיבות של המשחק ואת פשוט לא הגעתם", אמר. מלבד השיחה עם השחקנים בחיפה העידו שהבעלים היה נרגש מאוד ולא אהב בלשון המעטה את ההפסד שגרם לקבוצה להגיע למשחק האחרון של הליגה עם סיכוי תיאורטי לרדת לליגה הלאומית.

"חד וחלק - לא הגענו מוכנים" אמר כץ לוואלה! ספורט. "לא אהבתי בכלל את איך שנראינו, אמרתי כל השבוע שעוד לא נשארנו סופית בליגה והנה עכשיו כולם רואים שזה נכון, חבל שזה ככה". כץ הזועם לא מתכוון לדון בהכנות לעונה הבאה עד לאחר מחזור הסיום ונראה שרק לאחריו יישב הבעלים עם השחקנים והמאמן כדי לסגור דברים לקראת העונה הבאה.

יואב כץ בעלי הפועל חיפה. אדריאן הרבשטיין
זעם על השחקנים. יואב כץ/אדריאן הרבשטיין

מי שעוד כעס אתמול היה אושרי רואש שבמהלך המשחק זעם על העובדה שלא נכנס כמחליף ובעט בספסל. רואש כועס כבר תקופה ארוכה על העובדה שהוא לא משחק למרות שהיה בתקופה מצוינת לפני שירד לספסל, מה שהביא להתפרצות שלו.

בחיפה ידברו עם השחקן אך ההערכה היא שהוא לא יעמוד לוועדת משמעת. "אין שחקן שאוהב לא לשחק, במיוחד אחד שהיה לו מעמד כמו של אושרי", אמר גורם במועדון, "הוא התפרץ וזה לא בסדר, אבל זה מוכיח שאכפת לו".

בחיפה יודעים שרק תסריט דרמטי במיוחד יוביל לירידה של הקבוצה והם יכולים להפסיד בהפרש של שני שערים מול הפועל עכו כדי להישאר בליגה כשרק הפסד של שלושה שערים ומעלה יכול להביא למצב שהקבוצה תרד. "לא יעזור לאף אחד , אנחנו נשאר בליגה", אמר שחקן בקבוצה. "אבל הלחץ יש כאן העונה זה פשוט לא ייאמן, אנחנו נבוא למשחק מול עכו כדי לנצח ולסגור סיפור, אין סיכוי שנרד ליגה".

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
שחקן הפועל חיפה, אושרי רואש, בתנועה מגונה לעבר היציעים. קובי אליהו
בקבוצה עשויים להבליג, למרות ההתפרצות שלו. רואש/קובי אליהו

ולדימיר גלושצ'ביץ' הפצוע יעבור בדיקה כשהחשש שהוא קרע את שריר התאומים וייעדר תקופה ארוכה. בקבוצה לא מאמינים שהחלוץ יהיה כשיר למשחק מול עכו ומהראן לאלה ויובל אבידור צפויים לפתוח בחוד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully