וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: הפועל באר שבע גברה על הפועל חיפה 0:2

מערכת וואלה! ספורט

27.4.2013 / 21:01

פלצ'וק (31), גבאי (89) ויכולת מצוינת של אג'ידה העניקו לב"ש שלוש נקודות יקרות מפז. גורל שתי הקבוצות יוכרע במחזור הסיום

one

הפועל באר שבע עשתה הערב (שבת) צעד גדול אל עבר הבטחת עונה נוספת בליגת העל, כאשר גברה בביתה 0:2 על הפועל חיפה משערים של ניקולאס פלצ'וק (31) ודובב גבאי (88). רגע לפני המחזור ה-32 והאחרון בפלייאוף התחתון, לקבוצה של אלישע לוי כעת 38 נקודות - שלוש יותר ממכבי נתניה שמתחת לקו האדום, ובמחזור האחרון יפגשו הבאר שבעים את הקבוצה של ראובן עטר לקרב ראש בראש שעשוי להכריע את זהות היורדת שתצטרף להפועל רמת גן. גם הפועל חיפה עדיין לא ניצלה לגמרי: גם לה 38 נקודות, אך לקבוצה של ניר קלינגר הפרש שערים טוב יותר ומפגש נוח יותר, לפחות על הנייר, בבית מול הפועל עכו.

המשחק התנהל בקצב מצוין. שתי ההגנות לא גילו יכולת גבוהה במיוחד, בלשון המעטה, אולם כאן יש להחמיא לצמד השוערים - אוסטין אג'ידה מצד אחד, טברטקו קאלה מנגד - שהצילו שלל הזדמנויות. קאלה אמנם יכול היה להגיע לנגיחה של פלצ'וק במחצית הראשונה וספג מאוחר יותר גם מרגלי גבאי, אך גם מנע מקבוצתו לספוג שערים נוספים. קלינגר אמנם צפוי להישאר בליגה, אולם כעת לא נותר לו אלא להתפלל שההחמצות הרבות של שחקני ההתקפה שלו, ובפרט יובל אבידור, לא יעלו להם ביוקר בעוד שבוע. ניצחון או תיקו על עכו כמובן יבטיח לקבוצה מהכרמל עונה נוספת בליגת העל, כאשר גם הפסד, במרבית הקונסטלציות, ישאיר אותה. אבל ניתן רק לשער שהאדומים יעדיפו שלא להתעסק במתמטיקה, ועל כן המשחק מול עכו הופך להיות חשוב מתמיד, אחרת, מי יודע, הסיבוב השני הפנטסטי ופתיחת הפלייאוף העליון המוצלחת עוד עלולים להישכח כלא היו.

ניקולאס פלצ'וק שחקן הפועל באר שבע חוגג. קובי אליהו
הוא וחבריו יילחמו על החיים מול מכבי נתניה במחזור הסיום. פלצ'וק/קובי אליהו

באר שבע של אלישע לוי ספגה לא מעט ביקורת במחצית השנייה של העונה, ובמהלך חמשת משחקי הפלייאוף התחתון הדרומיים ניצחו רק פעם אחת (0:2 על מ.ס. אשדוד). בשבוע שעבר באר שבע סיימה בתיקו ביתי מאכזב מבחינתה נגד הפועל עכו, מה שמשאיר אותה בלב ליבו של הקרב נגד הירידה. תומר סוויסה שב מפציעה ופתח על חשבון אבירם ברוכיאן.

בהפועל חיפה כבר דיברו על הישארות בליגה בשבוע שעבר בעקבות הניצחון על בית"ר ירושלים, אבל קיימות קונסטלציות מסוימות שבעקבותיהן האדומים עשויים לרדת ולכן הם מגיעים למשחק במטרה ברורה להשיג נקודות. חיפה נראתה מצוין במהלך הפלייאוף התחתון וצברה שלושה ניצחונות מחמישה משחקים. דנילו ניקוליץ' שנעדר מהמשחק מול בית"ר בשל צבירת צהובים חזר להרכב, מה שהעביר את טובארנו פינאס לעמדת המגן הימני. ולדימיר גלושצ'ביץ' פתח בחוד על חשבון מהראן לאלה.

sheen-shitof

עכשיו בישראל

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
שחקן הפועל חיפה, ולדימיר גלושצ'ביץ'. קובי אליהו
נפצע והוחלף בפתיחה, ובהחלט היה חסר בהתקפה. גלושצ'ביץ'/קובי אליהו

מהלך המשחק

דקה 89 - גול! זה גמור. אילוז פרץ נהדר ממחצית המגרש והכניס כדור עומק לגבאי, שמול קאלה גלגל לפינה. 0:2 להפועל באר שבע.

דקה 61 - פלצ'וק בעט כדור מסובב מזווית אלכסונית, יוסי דורה הציל מהקו עם הראש לקרן. סוארס נגח את ההגבהה למרכז השער וקאלה הדף.

דקה 60 - הזדמנות ענק לאבידור, שקיבל מתנה אדירה מהגנת באר שבע: הכדור הוחזר אל עבר אג'ידה בצורה חלשה מאוד, חלוץ הפועל חיפה השתלט על המציאה וניסה לעקוף את השוער, אך ספק נדחף על ידי עודד גביש ובאר שבע ניצלה. בחיפה טענו לפנדל.

דקה 53 - דובב גבאי נשלח עם כדור עומק והגיע לבד לגמרי מול קאלה, שוער הפועל חיפה שוב הציל את קבוצתו ויצא היטב.

דקה 47 - אי-הבנה בהגנת באר שבע הותירה את לירן כהן לבד לגמרי מול השער, אך הקשר הוותיק לא השתלט על הכדור כראוי ובזבז הזדמנות גדולה.

דקה 45 - פלצ'וק העביר לגבאי, שהכניס כדור עומק מצוין לסוויסה מול קאלה, אך השוער הוותיק הדף היטב את בעיטת החלוץ.

דקה 31 - גול! אופיר דוידזאדה העביר קרן קצרה לדובב גבאי שהגביה לרחבה, פלצ'וק החופשי נגח חלש לפינה של קאלה, שהגיב לאט מדי ואפשר לכדור להיכנס. 0:1 יקר לבאר שבע.

דקה 16 - ולדימיר גלושצ'ביץ' נפצע, מהראן לאלה נכנס במקומו.

דקה 13 - עוד הזדמנות ענקית לחיפה. יובל אבידור פרץ כמעט מקו מחצית המגרש והגיע עד השער, אך אג'ידה שוב הציל את באר שבע מספיגה. שתי הצלות גדולות לשוער המארחת.

דקה 12 - איזו החמצה. התקפה מתפרצת של חיפה הגיעה עד רן אבוקרט שמצא עצמו לבד מול אוסטין אג'ידה, אך השוער ניצח בדו-קרב.

דקה 11 - באר שבע ממשיכה ללחוץ. התקפה מתפרצת מאגף ימין הסתיימה בהגבהה שמצאה את ניקולס פלצ'וק לבד לגמרי מול השער, אך הארגנטינאי נגח חלש לידיו של קאלה.

דקה 6 - כמעט שער עצמי לזכות הפועל באר שבע, כשגל אראל ניסה להרחיק מתוך הרחבה עם החזה. הכדור חלף סנטימטרים ליד הקורה של קאלה.

שוער הפועל באר שבע אוסטין אג'ידה. קובי אליהו
הציל את באר שבע שוב ושוב. אג'ידה/קובי אליהו

הפועל באר שבע: אוסטין אג'ידה, אביתר אילוז, בן והבה, עודד גביש, אופיר דוידזאדה, וויליאם סוארס, פטריק אוסיאקו סיראז' נאסר (רביד גזל, 67), ניקולאס פלצ'וק (עידו אקסברד, 85), תומר סוויסה (אבירם ברוכיאן, 71), דובב גבאי.

הפועל חיפה: קאלה דרשלר, טובראנו פינאס, גל אראל, דושאן ברקוביץ', דנילו ניקוליץ', יוסי דורה, לירן כהן (סטפן דנקוביץ', 63), עאהד עזאם, רן אבוקרט, יובל אבידור (אלי אלבז, 85), ולדימיר גלושצ'ביץ' (מהראן לאלה, 16).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully