וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: סכנין תעביר 500 כרטיסים למשחק

30.4.2013 / 19:21

300 כרטיסים נוספים יועברו אם יירשם ביקוש. מויאל לאוהדים: "אתם הדלק שלנו". איתן מזרחי תקף את שמוליק לוי

one

500 כרטיסים יועברו מסכנין לבית"ר ירושלים, למכירה למען אוהדי האורחת במשחק בשבת בדוחא מול בני סכנין. כך נקבע הערב (שלישי). 300 כרטיסים נוספים יועברו אם יהיה ביקוש. מכירת הכרטיסים מתבצעת אך ורק במשרד "בימות" בירושלים, והאיסוף יתבצע במשרד זה, ב"לאן" בתל אביב וב"הדרן" בחיפה. קופות האצטדיון בדוחא לא תפתחנה, ולא תורשה הגעת אוהדים ללא כרטיס.

הערב צפויה פגישה מכרעת בין נציגי מטה המחאה של האוהדים לבין נציגים של עמותת האוהדים בנסיון לשכנע את האוהדים לשים הכל בצד ולהגיע בשבת לדוחא ולעודד את הקבוצה.

קשר הקבוצה קובי מויאל יצא היום בקריאה לאוהדי בית"ר ירושלים לשוב ולעודד. בהודעה שפורסמה באתר הרשמי של המועדון נכתב: "אוהדים יקרים, אנחנו נמצאים לפני משחק גורלי, אולי הגורלי ביותר של המועדון ב-20 השנים האחרונות. אנחנו נמצאים לפני משחק שיקבע את עתיד הקבוצה וגורל המועדון.

"עברנו שלושה חודשים קשים מאוד, גם על המגרש וגם מחוצה לו. איבדנו את הכוח הגדול שלנו, שזה הקהל, הקהל שבמשך עשרות שנים דוחף את הקבוצה קדימה. זהו הזמן שאני ויתר חבריי לקבוצה, קוראים לכם האוהדים לרגע אחד לשים הכל בצד ולהתאחד סביב הקבוצה. אנחנו זקוקים לתמיכת הקהל, טובת המועדון חייבת להיות מעל הכל עבור מי שהקבוצה חשובה לו וזה לא סוד שהאוהדים שלנו זה הדלק שלנו. כולי תקווה שבעזרת תמיכת האוהדים נשאר בליגה למען עתיד טוב יותר".

קובי מויאל שחקן בית"ר ירושלים. קובי אליהו
תחינה נרגשת. מויאל/קובי אליהו

המאמן אלי כהן עדיין מתלבט בנוגע לעמדת המגן השמאלי לקראת המשחק, ורק לקראת סוף השבוע יחליט אם שי חדד יפתח בעמדה או שאופיר קריאף יפתח והקבוצה תשחק במערך התקפי יותר. במידה שחדד יפתח, קריאף יוצב בקישור האחורי יחד עם מויאל ודריו פרננדס, כאשר ההתלבטות בחלק הקדמי תהיה בין סטיבן כהן לסדאייב. במידה שסדאייב יפתח, ישחק עמית בן שושן באגף השמאלי.

מספר שחקנים שוחחו ביומיים האחרונים עם דריו פרננדס וניסו לעודד אותו מהתקופה הרעה שעוברת עליו. פרננדס אמר לשחקנים בחדר ההלבשה: "עוברת עליי תקופה לא פשוטה, אבל בשבת זה משחק על החיים, ואני מתרכז באיך לתת את הדם על המגרש ולהשאיר את בית"ר בליגה. אין מצב שבית"ר ירושלים ליגה ואנחנו נדאג לזה".

סקאוט הקבוצה איתן מזרחי תקף הערב את נציג עמותת האוהדים בדירקטוריון, שחקן העבר שמוליק לוי. מזרחי אמר: "בית"רי אמיתי לא יכול לומר על הקבוצה שלו שתלך לפירוק, במיוחד שיש עובדים בעלי משפחות שמתפרנסים ונותנים מעצמם שנים עבור המועדון. שיזכור איך קיללו את אבא שלו, אברהם לוי. להגיד שהפגנה מול הבית של איציק קורנפיין זה דבר לגיטימי? אני רוצה לראות מה היה קורה אם היו מפגינים ליד הבית שלו ומקללים את אשתו והילדים. הוא פשוט לא בית"רי אמיתי. כרגע יש את ארקדי והוא הבעלים שלנו, אחד שהשקיע מיליונים עבור הקבוצה ולא נשכח שאיתו זכינו באליפות ובדאבל".

* מה צריך לקרות כדי שבית"ר תרד: בית"ר מפסידה בסכנין בהפרש של שער יותר מההפסד של הפועל באר שבע למכבי נתניה, ובנוסף הפועל עכו מנצחת את הפועל חיפה בקרית אליעזר.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully