וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הלייקרס צריכים לתת לדוויט הווארד לעזוב בקיץ"

אחרי העונה המסויטת, הפרשנים דנים בעתיד: ד'אנטוני עשוי להישאר, גאסול בספק, וסופרמן? "מקווה שאפצה את האוהדים"

עונת 2012/13 של לוס אנג'לס לייקרס אמורה היתה להיות היסטורית, לא פחות. לאחר צירופם של דווייט הווארד וסטיב נאש אל קובי בריאנט ופאו גאסול, לכולם היה ברור כי כל דבר זולת אליפות, ייחשב כאכזבה גדולה. ובכן, אתמול בלילה (בין ראשון לשני) העונה המדוברת הסתיימה בסוויפ משפיל לסן אנטוניו כבר בסיבוב הראשון של הפלייאוף, וכעת מנסים בהוליווד לאסוף את השברים ולהתמקד בעונה הבאה. בעוד ששמועות רבות כבר צצו, דבר אחד נראה בטוח: הסגל שיהיה ללייקרס ב-2013/14 צפוי להיות הרבה, הרבה יותר שונה.

שחקני לוס אנג'לס לייקרס קובי בריאנט, פאו גאסול. Jeff Gross, GettyImages
מי מהם, אם בכלל, יהיה בסטייפלס סנטר גם בעונה הבאה? קובי וגאסול/GettyImages, Jeff Gross

ברשת ESPN טוענים כי למרות האכזבה הגדולה, וההיכנסות לפלייאוף רק ברגע האחרון של העונה, מייק ד'אנטוני שהחליף בתחילת העונה את מייק בראון צפוי להישאר בתפקיד. פאו גאסול, שמעמדו ממשיך להיות מעורער, כשם שהיה בעונה וחצי האחרונות, אמר היום: "הייתי רוצה להיות חלק מקבוצה שרצה לאליפות כאן, אבל זה לא תלוי בי. יש כאן הרבה חתיכות, אבל ההנהלה צריכה להחליט מי יישאר ומי יעזוב. אהיה מופתע אם לא יהיו שינויים כלל".

אין ספק שהרגע שאולי סימל יותר מכל את המשחק האחרון בעונה של הקבוצה המאכזבת בליגה היה ברבע השלישי, כאשר דוויט הווארד קיבל עבירה טכנית שניה והורחק - אולי במשחקו האחרון במועדון. סופרמן יהיה שחקן חופשי בקיץ, ולא מן הנמנע שימצאו לעצמו קבוצה חדשה, כשם שעשה בשעתו באורלנדו.

שחקן לוס אנג'לס לייקרס פאו גאסול. Jeff Gross, GettyImages
רוצה להישאר, אבל זה לא תלוי בו. גאסול/GettyImages, Jeff Gross

"אני עדיין כועס על המשחק הלילה ועל הצורה בה העונה הזו הסתיימה", צייץ הווארד בחשבון הטוויטר שלו. "איבדתי את קור הרוח שלי. אני מצטער שאכזבתי את הקבוצה שלי ואת הקהל כשהם הכי היו צריכים אותי. אם יש דבר אחד שלמדתי השנה זה שאני צריך להיות יותר אחראי לפעולות שלי ו"לנשום". אבל למרות העונה הקשה שלנו, זה כבוד להיות חלק מקבוצה עם היסטוריה כל כך מדהימה והאוהדים הכי טובים בליגה. מקווה שתהיה לי הזדמנות לפצות אתכם".

על עתידו הקרוב אמר סופרמן: "אני הולך להתרחק מהכל לכמה שבועות ולנקות את הראש שלי עד שאדבר על מה שיקרה בעונה הבאה". אגב, שניות בודדות אחרי שהווארד הורחק, קובי בריאנט יצא מחדר ההלבשה על קביים והצטרף לחבריו על הספסל, לקול תשואות הקהל, מה שרק הגביר את השמועות על היחסים הקרירים בין השניים, שמועות שהחלו עוד בתחילת העונה.

שחקן לוס אנג'לס לייקרס דוויט הווארד. Jeff Gross, GettyImages
סיום עגום לעונה עגומה. הווארד/GettyImages, Jeff Gross

העיתונאי הוותיק ביל פלאצ'קי כתב הבוקר בטור שלו ב'לוס אנג'לס טיימס': "אין עדויות לתזמון המהלך של קובי, אבל מקורבים אליו אומרים שהוא לא אהב את ההתנהגות של דוויט, המסר היה ברור. כשהלייקרס ינהלו עם הסנטר מו"מ על חוזה בגובה 118 מיליון דולר בקיץ, צריך לזכור את המסר הזה. צריך לזכור איך ה"פרצוף של המועדון" נראה במשחק הרביעי, כשהוא כיסה את עיניו והוריד את הראש. אולי ישלחו את פאו גאסול כדי להצליח לעמוד בחוזה של הווארד, אבל גאסול נלחם עד הסיום. הלייקרס לא צריכים לבנות את הקבוצה שלהם סביבו. זה היה סמל לשחקן שעדיין לא מוכל להיות מנהיג מסדר הגודל שהמועדון הגדול בליגה דורש".

ג'יל פיינטר מה'לוס אנג'לס דיילי ניוז' כתבה דברים דומים: "הלייקרס צריכים לתת להווארד לעזוב בקיץ. הוא לא יכול להנהיג, והוא הוכיח זאת מול סן אנטוניו. הוא לא יכול לשחק היטב עם קובי בריאנט, הוא לא יכול לשחק היטב ללא קובי בריאנט. הוא לא יכול לקלוע עונשין, אבל הוא יכול לצחוק הרבה לפני משחקים".

* שארלוט בובקאטס שוב העבירה עונה איומה, אבל הבעלים שלה, מייקל ג'ורדן האחד והיחיד, דווקא חגג ביום שבת החולף לאחר שהתחתן עם דוגמנית העבר איבט פרייטו. החתונה נערכה בפאלם ביץ', קליפורניה ובין 300 החברים שהוזמנו היו גם טייגר וודס, ספייק לי ופטריק יואינג. הזמר אשר היה אחד מאלה שהנעימו את זמנם של הזוג והאורחים. אלו הנישואין השניים של הוד אווירותו, לו שלושה ילדים מאשתו הקודמת חואניטה, ממנה התגרש ב-2006.

שחקן לוס אנג'לס לייקרס קובי בריאנט. Jeff Gross, GettyImages
מה הלאה? קובי/GettyImages, Jeff Gross

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully