וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיאמי וסן אנטוניו עלו סיבוב בפלייאוף

ההיט (77:88 על מילווקי) והספרס (82:103 נגד הלייקרס) השלימו סוויפים. בוסטון ניצחה את הניקס וצימקה ל-3:1

13 שנים מחכים בניו יורק לעבור את סיבוב הפלייאוף הראשון, אבל אמש (ראשון) התברר כי הם יצטרכו לחכות לפחות עוד כמה ימים. בוסטון, שרצתה להימנע מסוויפ משפיל אצלה בבית עשתה את העבודה עם 90:97 אחרי הארכה, צימקה ל-3:1 בסדרה, ומי יודע, אולי היא עוד תצליח לעשות את הבלתי אפשרי ולחזור לחיים.

מי שכן סיימו עם סוויפ הן מיאמי וסן אנטוניו. האלופה בעטה את מילווקי בארבעה משחקים אחרי 77:88 בחוץ, וזכתה לכמה ימי חופש יקרים לפני הסיבוב הבא והספרס במצב זה אחרי 82:103 קליל ו-0:4 על הלייקרס האומללים. את הלילה נעלה גולדן סטייט עם 101:115 מרשים על דנבר ועלייה ליתרון 1:3.

שחקן בוסטון סלטיקס ג'ייסון טרי. רויטרס
ניצח את המקהלה בסיום. טרי חוגג את חזרתה של בוסטון לחיים/רויטרס

ל.א לייקרס - סן אנטוניו 103:82 (הספרס ניצחו 0:4 בסדרה)

הספרס הראו לכל אורך הסדרה הקצרה הזו מהי קבוצתיות וכיצד מנצחים בעזרתה משחקים - בדיוק מה שחסר ללייקרס לאורך כל העונה. אם קובי בריאנט היה שם, אולי הקבוצה מעיר המלאכים הייתה מצליחה להסב קצת יותר נזק לקבוצה מטקסס, אבל בלעדיו היא לא הייתה יכולה לנצח אפילו משחק אחד.

טוני פארקר הוביל הלילה את הקלעים של סן אנטוניו עם 23 נקודות, קאווי לאונרד ודוואן בלייר סיימו עם 13 כל אחד טים דאנקן וגארי ניל התחלקו שווה בשווה ב-22. הספרס לא פיגרו בשום שלב של המשחק והתחילו את המנוחה שלהם כבר במהלך ההתמודדות, כשאף אחד מהשחקנים לא היה על הפרקט יותר מ-32 דקות.

הלייקרס רשמו פיגור בן למעלה מ-20 נקודות כבר במחצית הראשונה ולא הצליחו לחזור לתמונה בשום שלב. בלי סטיב נאש, מטה וורלד פיס וכמובן קובי, הם כנראה לא שווים תחרותיות בפלייאוף. פאו גאסול קלע 16 נקודות, אנדרו גודלוק הוסיף 14 ודוויט הווארד הספיק לקלוע 7 נקודות ולאסוף 8 ריבאונדים לפני שהוא הורחק בדקות הראשונות של הרבע השלישי אחרי ויכוח עם השופטים.

שחקן לוס אנג'לס לייקרס, דוויט הווארד. רויטרס
נפרד מעונת 2012/13 עם הרחקה. הווארד/רויטרס

גולדן סטייט - דנבר 101:115 (1:3 לגולדן סטייט בסדרה)

סטפן קרי התגבר על כאבים בקרסול כדי לצלוף 22 נקודות מתוך ה-31 שלו ברבע השלישי והווריורס שמרו על הבית והתקרבו כדי 48 דקות מעלייה לחצי הגמר במערב.

קרי קלע 10 מ-16 מהשדה (6 מ-11 מעבר לקשת), חילק 7 אסיסטים וחטף 4 כדורים כדי להמשיך לבסס את מעמדו כאחד מהגארדים הטובים בליגה. ג'ארט ג'ק עזר לו עם 21 נקודות ו-9 אסיסטים, קארל לנדרי קלע 17 ב-18 דקות משחק וקליי תומפסון תרם 13.

הנאגטס ידעו שניצחון יחזיר להם את יתרון הביתיות, אבל רדפו אחרי הווריורס לאורך כל המשחק וכבר פיגרו ב-20 נקודות ברבע השלישי. טיי לוסון הוביל אותם עם 26 נקודות, אנדרה איגודלה סיים עם 19 ו-8 ריבאונדים וקורי ברוור קלע 14.

שחקן גולדן סטייט ווריורס, סטפן קרי. רויטרס
שמר על הבית. קרי/רויטרס

בוסטון סלטיקס - ניו יורק ניקס 90:97 בהארכה (1:3 לניקס בסדרה)

פירס פתח את המשחק בטירוף ויחד עם ג'ף גרין הטיס את הסלטיקס ליתרון 19 במחצית. אלא שאז התעורר ריימונד פלטון, שכנראה ראה את ההצגה אתמול של נייט רובינסון והחליט להתחפש לגארד של הבולס, כשרבע שלישי ענק של 16 נקודות שלו הביא את הניקס לרבע האחרון בפיגור 3 בלבד.

מלו החטיא שתי זריקות קריטיות מהקו, אבל פלטון לקח אחריות במקומו, ודקה וחצי לסיום העלה את האורחים מניו יורק ליתרון ראשון. גארנט השווה, הניקס לא למדו את הלקח והלכו אל כרמלו שהחטיא פעמיים ונתן לירוקים הזדמנות לקחת את המשחק. בוסטון הלכה לפירס, ששיחרר זריקה מעל צ'נדלר, אבל זו קפצה על הטבעת, לא נכנסה, והמשחק הלך להארכה.

ג'ייסון טרי הטריף את הגארדן עם שלשה ענקית, דקה וחצי לסיום, והוסיף ג'אמפ אדיר בהתקפה הבאה כדי לשמור את הירוקים ביתרון 3. הניקס הלכו לכרמלו שכפה שלשה קשה והחטיא, וטרי סגר את המשחק מהקו והשלים 9 נקודות רצופות כדי להעניק לירוקים את הניצחון. פירס סיים עם 29 (9 מ-20 מהשדה), 8 ריבאונדים ו-6 אסיסטים, ג'ף גרין היה גדול עם 26 (9 מ-22 מהשדה) ו-6 ריבאונדים, וטרי סגר ערב גדול של 18 נקודות, מרביתן כשזה שינה. לכרמלו היו 36 נקודות, אבל רק ב-10 מ-35 (0 מ-7 לשלוש), להן הוסיף 7 ריבאונדים ו-7 איבודים, ריימונד פלטון תרם 27 (4 מ-9 לשלוש).

שחקן ניו יורק ניקס כרמלו אנתוני מול שחקן בוסטון סלטיקס פול פירס. רויטרס
לא נתנו לו לנשום בסיום. כרמלו מול פירס/רויטרס

מילווקי באקס - מיאמי היט 88:77 (מיאמי ניצחה 0:4 בסדרה)

אז הניקס פספסו את ההזדמנות שלהם לרשום סוויפ בסדרה שלהם מול בוסטון, אבל האלופה לא עמדה לוותר על החופש שלה. מיאמי איבדה את דווין וויד, שדווקא ערך חימום, אבל ספולסטרה החליט שלא לסכנו. לברון ובוש פתחו חזק, אבל ג'יי ג'יי רדיק ומונטה אליס ניצלו הגנה רכה של ההיט כדי לרדת בפיגור 4 בלבד למחצית.

רדיק עוד ניסה להשאיר את המארחים בתמונה, אבל שחקני הבאקס פשוט לא הצליחו לעצור את לברון, שחדר שוב ושוב ללא הפרעה והגיע עד הטבעת, ויחד עם שלשות של באטייה ואלן עלתה האלופה ליתרון דו ספרתי, חמש דקות לסיום. המארחים החלו לאבד את הראש, ניסו לחזור דרך שלשות שלא נכנסו. ומיאמי שייטה אל הניצחון ואל ימי החופש היקרים לקראת הסיבוב השני. לברון היה ענק עם 30 נקודות (13 מ-20 מהשדה), 8 ריבאונדים ו-7 אסיסטים, ריי אלן תרם 16 (4 מ-7 לשלוש) ו-7 ריבאונדים. למילווקי היה את מונטה אליס עם 21 (10 מ-20 מהשדה) ו-8 אסיסטים, מייק דאנליבי רשם 17.

שחקן מיאמי היט לברון ג'יימס מטביע. AP
לא צריך עזרה מאף אחד. לברון מטאטא את מילווקי/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully