וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סמי חדירה: "ריאל מדריד זקוקה לרונאלדו יותר מתמיד"

מדריד מאמינה במהפך על דורטמונד, חדירה בונה על כריסטיאנו. באלוטלי: "אם ריאל עוברת, אתן לשחקנים לשכב עם חברה שלי"

אצטדיון סנטיאגו ברנבאו לפני המשחק בין ריאל מדריד, ברצלונה. רויטרס
ייצבע לבן. הברנבאו/רויטרס

ריאל מדריד עדיין מאמינה ביכולתה להעפיל לגמר ליגת האלופות. אלופת ספרד הובסה 4:1 מול דורטמונד במפגש הראשון בחצי גמר ליגת האלופות, אבל במועדון לא מרימים ידיים, ויודעים שעם פתיחה חזקה ותמיכה נלהבת מהקהל, אפשר לשנות מומנטום ולנצח 0:3 את הקבוצה המצוינת מגרמניה.

קשרה הגרמני של ריאל מדריד, סמי חדירה, מקווה שכריסטיאנו רונאלדו יתעלה. "כולם יודעים שכריסטיאנו עולה דרוך לכל משחק, בין אם הוא מכריע ובין אם לא", אמר חדירה, "הוא מקצוען, והוא כדורגלן גדול, אבל ביום שלישי אנחנו זקוקים לו יותר מתמיד. כולנו מקווים שכל הקבוצה תציג יכולת משכנעת".

מי שפחות מאמין בסיכויים של ריאל מדריד הוא מריו באלוטלי, חלוצה האיטלקי של מילאן, שאמר ש"אם ריאל מדריד מצליחה לעבור שלב בליגת האלופות, אני אתן לכל השחקנים לשכב עם החברה שלי".

שחקן ריאל מדריד כריסטיאנו רונאלדו חוגג. רויטרס
מלך שערי המפעל עם 12 גולים. עוד שלושה ביום שלישי יעזרו. רונאלדו/רויטרס

התקשורת בספרד מזכירה גם לריאל מדריד וגם לברצלונה שלושה מקרים של קאמבקים מרשימים, אחרי שקבוצות הפסידו בהפרש ארבעה שערים במשחק הראשון, ועלו שלב: פרטיזן בלגרד חזרה מהפסד 6:2 והשוותה ל-6:6 במצטבר מול קווינס פארק ריינג'רס בגביע אופ"א ב-1984/85; ריאל מדריד הפסידה 5:1 בסיבוב השלישי בגביע אופ"א מול בורוסיה מנשנגלאדבך ב-1985/86, אבל ניצחה 0:4 בגומלין; ובשנת 1960/61 בגביע המחזיקות ליקסוס הפורטוגלית הפסידה 6:2 לקבוצה השוויצרית שו דה פון, וניצחה בבית 0:5 בגומלין.

לריאל יספיק 0:3, אך הבעיה היא שדורטמונד לא הפסידה בתוצאה הזאת כבר למעלה מ-19 חודשים, למארסיי הצרפתית בספטמבר 2011. במדריד מצפים לאווירה לוהטת בברנבאו, ופנו לאוהדים בבקשה לבוא לבושים לבן: "אנחנו צריכים אתכם יותר מתמיד, הברנבאו צריך להיות כקול אחד, אתם צריכים להיות הכוכבים".

הצעה שאסור לפספס

תתחדשו לחג עם סדרת tami4edge וקבלו סחלב חגיגי מתנה

לכתבה המלאה
מריו באלוטלי שחקן מילאן ביציע עם חברתו פאני נגשה. AP
מפרגן. באלוטלי/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully