וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האם ויקטור ואלדס סירב לענוד את סרט הקפטן?

בספרד עוסקים בשאלה מדוע השוער לא שימש כקפטן במקומו של צ'אבי מול בילבאו. ואלדס הבהיר: "הסרט לא התאים ליד"

ברצלונה פספסה אתמול (שבת) הזדמנות להבטיח את תואר האליפות כשספגה שער שוויון מאוחר בתיקו 2:2 מול אתלטיק בילבאו. ליאונל מסי נכנס כמחליף באותו משחק וכיכב עם שער מרהיב ובישול, אך בספרד עוסקים היום בעיקר בתקרית אחת שאותה בבארסה מאוד מנסים להסתיר.

על פי הדיווחים ב'אל מונדו דפורטיבו' וגם במ'ארקה', עיתוני הספורט הנחשבים בספרד, ויקטור ואלדס השוער של ברצלונה סירב לענוד את סרט הקפטן אחרי החלפתו של צ'אבי, מי שהחל כקפטן אך הוחלף בדקה ה-58. לאחר שהוחלף, צ'אבי העביר את הסרט לטיאגו אלקנטרה הצעיר, במטרה שזה יעביר אותו לואלדס, הקפטן הרביעי של ברצלונה אחרי קרלס פויול ואינייסטה, שלא היו על כר הדשא באותו זמן.

ויקטור ואלדס שוער ברצלונה מאוכזב. GettyImages
סרב להיות קפטן? ואלדס/GettyImages

אולם סרט הקפטן לא הגיע לזרועו של ואלדס ומי שענד אותו במקומו היה ליאונל מסי ולאחר מכן אנדרס אינייסטה, שנכנס גם הוא כמחליף בדקה ה-77 ושימש כקפטן השלישי באותו משחק. בספרד העלו תהיות מדוע מסי החליף את צ'אבי כקפטן ולא השוער, כפי שהיה אמור להיעשות על פי ההיררכיה במועדון.

על פי הערכות שונות בתקשורת, ואלדס סירב לקבל את סרט הקפטן משום שבפעם הקודמת שהוא שימש כקפטן הוא הורחק בסיומו של הקלאסיקו מול ריאל מדריד אחרי טענות שלו כלפי השופט והושעה מארבעה משחקים. במועדון עדיין לא הגיבו לטענות הללו, והניסיון הוא להשתיק את הדיבורים על חוסר שביעות של השוער בבארסה.

ואלדס עצמו התייחס לנושא בדף הפייסבוק שלו, וכתב: "העברת סרט הקפטן לליאו במהלך המשחק אתמול נעשתה בגלל גודל הסרט ולא משום סיבה אחרת. מכיוון שהסרט לא התאים לי לזרוע, החלטתי להעביר אותו באמצע המשחק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully