וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה: רואש התאמן, גלושצ'ביץ' ייעדר נגד עכו

29.4.2013 / 12:00

בלם האדומים שוחח עם קלינגר על ההתפרצות שלו בהפסד לבאר שבע, אך עשוי לעזוב בסוף העונה. החלוץ סובל מקרע חלקי

one

בלמה של הפועל חיפה אושרי רואש הגיע לאימון הבוקר (שני) ולפניו שוחח עם המאמן ניר קלינגר בקשר להתפרצות שלו במשחק מול הפועל באר שבע. אחרי השיחה האישית בין השניים התנצל רואש בפני חבריו לקבוצה והורשה להתאמן. למרות הפרשה הסתיימה לכאורה בהתנצלות, גורמים בחיפה אמרו הבוקר שרואש כועס מאוד על הפיחות הדרסטי במעמדו, ויכולות להיות לכך השלכות בקיץ במשא ומתן בין רואש לקבוצה. הבלם עשוי להיענות הפעם להצעות מקבוצות אחרות בניגוד לעונות האחרונות, שבהן למרות מספר הצעות החליט בסופו של דבר להישאר בחיפה.

אושרי רואש שחקן הפועל חיפה. קובי אליהו
הפרשה הסתיימה בהתנצלות? לא בטוח. אושרי רואש/קובי אליהו

ניר קלינגר התייחס לשיחה עם רואש: "שוחחתי הבוקר עם אושרי ארוכות שהביע חרטה על התנהגותו והתנצל על כך באסיפת הקבוצה. הנושא מאחורינו ואנו ממוקדים אך ורק בהשלמת משימת ההישארות בליגה". לעומתו גורם במועדון אמר: "אושרי כועס מאוד וגם ניר לא אהב את ההתפרצות. נכון לעכשיו זה נגמר אבל אל תתפלאו אם בקיץ שוב יתעוררו בעיות".

ללא קשר לרואש בחיפה ממשיכים לעסוק במשחק נגד עכו והיום התברר סופית שהחלוץ המונטנגרי ולדימיר גולשצ'ביץ' ייעדר מכיוון שהוא סובל מקרע חלקי בשריר התאומים.

בתוך כך, יואב כץ וקלינגר הבהירו לשחקנים שהם מצפים מהם לנצח ולא להגיע למשחק במטרה להפסיד בהפרש מינימלי כדי להבטיח את ההישארות. גם השחקנים נחושים לנצח את המשחק כדי להבטיח לעצמם פרמיות וכן לסיים את העונה בטעם מתוק. כץ ייפגש מיד לאחר המשחק עם קלינגר כדי להביא לסיכום רשמי לעונה הבאה וכמו כן עם שחקנים אותם הוא רוצה לראות נשארים עונה נוספת.

* מה צריך לקרות כדי שהפועל חיפה תרד: ניצחון או תיקו מול הפועל עכו ישאירו את האדומים בליגה כמו גם הפסד בהפרש של שני שערים. רק אם חיפה תפסיד בהפרש של שלושה שערים וסכנין ונתניה ינצחו בהפרש של שער אחד, חיפה תרד ללאומית.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully