וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלטר ישוחח עם ניר ברקת בנוגע למשכורות שחקני בית"ר

29.4.2013 / 10:23

יו"ר אירגון השחקנים רוצה לעשות סוף לזלזול בשחקנים: "מי שלא יודע לנהל את העסק שלא יעשה זאת. נלך למלחמת חורמה"

one

יו"ר ארגון השחקנים אריה אלטר החליט לפעול בכל המישורים כדי לנסות ולעזור לשחקני בית"ר ירושלים לקבל את משכורות חודש מרץ. אלטר יצר קשר עם נציגיו של ראש עיריית ירושלים, ניר ברקת, ומתכוון לבקש מראש העיר לפעול לפתרון הסוגיה לפני שיעביר אותה למישור המשפטי.

"אנחנו שומעים את הדיבורים על פירוק או הקפאת הליכים ובכל אופציה כזאת נדרוש את כל מה שמגיע לשחקנים גם אם זה אומר שהקבוצה תלך לפירוק מלא", אמר היום אלטר, "אנחנו נעשה סוף לזלזול בשחקנים ומי שחושב שהוא יוכל שלא לקחת אחריות, בעוד השחקנים לא יקבלו את הכסף שלהם, טועה. נלך למלחמת חורמה עד הסוף. לא אנחנו עשינו את המהלך עם הצ'צ'נים שלמיטב הבנתי גרם לכך שבמקום לסיים בפלוס המועדון מסיים במינוס של שלושה מיליון. מדובר באחריות של ניהול ומי שעשה אותם צריך להיות אחראי להם".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
יפגש עם אלטר. ניר ברקת/מערכת וואלה!, צילום מסך

אלטר הוסיף: "נמתין עוד כמה ימים לקבל תשובות מבית"ר ומבקרת התקציבים. בשלב הבא נבדוק מה הבטוחות ואם אין מספיק כאלה נבדוק למה אין כי צריך להיות. מעבר לכך אשוחח עם ראש עיריית ירושלים ואבקש גם ממנו לסייע. אני מציע לבית"ר בשבוע כזה בו יש לה משחק גורלי לדאוג לתשלום המשכורות כי אנחנו יודעים היטב מה ההשפעה של זה על השחקנים שלה".

בית"ר תחזור להתאמן היום לקראת המשחק הגורלי בסכנין בשבת, לאחר שאתמול הייתה בחופש. הקבוצה צפויה לצאת בסוף השבוע לבית מלון כחלק מההכנה לקראת המשחק. חיים מגרלשווילי ייעדר בשל הכרטיס האדום שקיבל בשבת, חן עזריאל ייעדר עקב 5 כרטיסים צהובים. שי חדד צפוי לפתוח בעמדת המגן השמאלי כאשר זאור סדאייב עשוי לפתוח בחוד ההתקפה.

* מה צריך לקרות כדי שבית"ר תרד: בית"ר מפסידה בסכנין בהפרש של שער יותר מההפסד של הפועל באר שבע למכבי נתניה, ובנוסף הפועל עכו מנצחת את הפועל חיפה בקרית אליעזר.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully