וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: האוהדים לא יעודדו נגד בני סכנין

28.4.2013 / 18:00

האוהדים החליטו להמשיך במחאה. הלם בקבוצה: "ירידת ליגה היא אסון, זה עשוי להיות הסוף". דאגה ממצב רוחו של פרננדס

one

הלם שרר אמש (שבת) בחדר ההלבשה של בית"ר ירושלים בסיום ההפסד 3:1 למכבי נתניה, במיוחד לאחר שהשחקנים שמעו את יתר תוצאות המחזור בפלייאוף התחתון והבינו לאן הידרדרה הקבוצה. עם הירידה לחדר ההלבשה שחקנים מילמלו "ירדנו ליגה" ו"היום זה הסוף של בית"ר", אבל לאחר שהתאוששו והחלו לחשב את סיכויי ההינצלות במחזור האחרון הם שוב ניסו לשדר אופטימיות. המאמן אלי כהן אמר למספר שחקנים: "תפסיקו לעשות חישובים, אנחנו באים לסכנין לנצח ולגמור עם זה".

שחקנים בקבוצה ביקרו את עצמם אבל לא שכחו את פרשת הצ'צ'נים. אחד השחקנים אמר: "שיגידו שאנחנו סמרטוטים ואפסים ואם הגענו למצב הזה אז מגיע לנו. אבל צריך להבין מה עובר על המועדון הזה. במשחק כל כך חשוב שומעים רק קהל של נתניה, וזה אומר הכל. זה המשחק הכי ביתי שהיה להם השנה. כשלבעלים לא איכפת ולקהל לא אכפת, זה לאט לאט מחלחל לשחקנים שהמשחקים הם לא כאלה קריטיים, כמו היום שלא באמת האמנו שאפשר להסתבך".

ובינתיים אם זה לא מספיק, גם האוהדים החליטו להמשיך עם המחאה שלהם וחלקם לא יגיע למשחק הגורלי נגד בני סכנין. אלו שכן יגיעו, לא יעודדו, מה שיקשה עוד יותר על הקבוצה. "הרוב החליט להמשיך את המחאה. אצלנו אין דיקטטורה", אמרו. "ברוב דחוק של שישה מול ארבעה הוחלט להמשיך למחות במשחק הקרוב ולא להתקפל, לוותר או לשנות דרך. נמשיך במחאה בכול הכוח".

פיראס מוגרבי שחקן מכבי נתניה חוגג מול בית"ר ירושלים. קובי אליהו
"זה המשחק הכי ביתי שהיה לנתניה השנה"/קובי אליהו

בבית"ר התייחסו אחרי ההפסד לאפשרות שהקבוצה תרד ליגה במחזור האחרון בו תתארח בסכנין, וגורם במועדון אמר: "ירידת ליגה היא אסון, זה עשוי להיות תחילת הסוף של בית"ר. אם אין רוכש, המשמעות היא הליך משפטי ופתיחת העונה הבאה עם מינוס 9 בלאומית. אני לא רואה את בית"ר יוצאת ממצב כזה. זה צו 8 לכל האוהדים, אלה שבעד ואלה שנגד, אחר כך שימשיכו את כל המלחמות".

המאמן אלי כהן הוסיף לגבי האוהדים ואמר: "בואו לא נתעסק מי צודק ומה נכון. זה משחק גורלי לעתיד בית"ר ירושלים ויכול להיות שממנו אין דרך חזרה. הקבוצה הזאת היא הלב והנשמה של האוהדים האלה הרבה יותר מאשר כל שחקן, מאמן או מישהו בהנהלה. שיעשו את כל מה שהם רוצים אחרי המשחק, אבל למשחק אחד ספציפי שיתאחדו ויתנו לשחקנים הרגשה שיש אוהדים מאחוריהם והם לא לבד".

כהן הוציא את דריו פרננדס לאחר שהעיר לו מספר פעמים ונראה היה שהקשר לא מרוכז במשחק. מספר שחקנים אף העירו לעבר הספסל בנוגע לפרננדס והמאמן החליט להוציא אותו במחצית. בבית"ר אמרו בסיום: "דריו עובר משהו לא טוב. זה לא פשוט כל מה שהוא עבר כאן, אז תוסיפו לזה את מה שקרה עם הבנק בקפריסין, שלקחו לו 80% מהכסף שחסך כל החיים שלו והעתיד שלו היה בנוי עליו ותבינו. אבל צריך להרגיע אותו לקראת סכנין, הוא אולי השחקן הכי משמעותי במשחק הזה".

עוד בוואלה!

תתחילו לחסוך לכל המשפחה בהוצאות של הסלולר! בואו לשמוע עוד

לכתבה המלאה
דריו פרננדס, חן עזריאל שחקני בית"ר ירושלים. אדריאן הרבשטיין
"צריך להרגיע אותו לקראת סכנין". דריו פרננדס/אדריאן הרבשטיין

במועדון נשמעה ביקורת בסיום על חן עזריאל שהתאמץ לקבל את הצהוב החמישי נגד הפועל חיפה בשבוע שעבר: "זה רק אומר עד כמה זילזלו באפשרות שנרד. חן ממש התאמץ לקבל את הצהוב הזה ועכשיו הוא מבין שהוא פגע בקבוצה". זאור סדאייב צפוי לפתוח בחוד במקומו של עזריאל בשבוע הבא, ועליו אמרו בקבוצה: "יש לו דם קר, הוא לא יילחץ מהמעמד".

בנוגע לעמדת המגן השמאלי, האפשרויות של אלי כהן הם אופיר קריאף ושי חדד. במידה וכהן יעדיף קישור אחורי מעובה עם קריאף חדד יפתח בהגנה. בקבוצה נשמעו לחשושים על חזרה אפשרית של ערן לוי לקראת המשחק האחרון, אך בשלב זה הרעיון ירד מהפרק.

לקראת המשחק בסכנין ידרשו בבית"ר סידורי אבטחה שונים מן הרגיל: "נדרוש שוטרים שיחצצו בין המגרש לקהל ושיקפידו שבשטח המגרש יהיו רק אנשים בעלי אישור ולא כפי שהיה בעבר". אוהדי בית"ר צפויים לקבל כ-700 כרטיסים למשחק כאשר שטח הפרדה של כ-500 מקומות יפריד בין האוהדים מאחורי היציע הצפוני בדוחא. כ-6,500 אוהדי סכנין צפויים למלא את האיצטדיון.

עדכון ראשון: 8:06

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully