וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סלים טועמה: "אחרי מה שעברנו, מקום שלישי יהיה מספק"

טועמה מקווה שהפועל ת"א תבטיח את מקומה באירופה. פאביצ'ביץ' בספק לבני יהודה, תמוז הוצע לקבוצת תחתית בשוויץ

קובי אליהו

בהפועל תל אביב נרשמה שביעות רצון מהניצחון 0:2 על עירוני רמת השרון אמש (ראשון) בבלומפילד. שלוש הנקודות שהם צברו, הגדילו את היתרון של האדומים לחמש נקודות על פני המקום הרביעי והם מקווים להשלים את העבודה ולסיים במקום השלישי שיבטיח להם השתתפות באירופה בעונה הבאה.

לפני המשחק הבעלים חיים רמון פגש את השחקנים בבית מלון ואמר להם: "למרות כל הדברים שעברנו העונה, אפשר לסיים אותה בצורה מוצלחת אם נהיה במקום השלישי ונבטיח את ההשתתפות באירופה. בשביל המועדון המשחק הזה הוא כמו גמר גביע ואני מבקש מכם לעשות הכול בשביל לנצח בו".

שחקני הפועל תל אביב עם עומר דמארי. קובי אליהו
ניצחון חשוב. שחקני הפועל אתמול/קובי אליהו

למרות הניצחון, בהפועל תל אביב יודעים שהבטחת המקום השלישי עדיין רחוקה מכיוון שיש עוד תשע נקודות בקופה. "הסיפור עדיין לא גמור ואני מקווה שנגד בני יהודה במחזור הבא", אמר בסיום המשחק סלים טועמה, שכבש את השער השני במשחק, "אני מקווה שנשיג את המקום באירופה ואז נוכל להתכונן בשקט וכמו שצריך לעונה הבאה. אחרי כל מה שעברנו העונה, המקום השלישי בהחלט יהיה מספק".

לבלומפילד הגיעו אמש כ-4,400 צופים בלבד וטועמה אמר: "אני יכול להבין את האוהדים. זו שנה מאוד קשה להם ולנו. לא קל להגיע לבלומפילד אחרי כל האכזבות. אנחנו רק יכולים לקוות שהם יבואו וימשיכו לעודד אותנו עד שנשיג את המטרות שלנו וכמובן שבשנה הבאה נשמח אותם".

מלבד הניצחון, בהפועל שוב החלו להתעסק במכת הפציעות שלא מרפה מהקבוצה העונה. סאבו פאביצ'ביץ' שהיה אמור לפתוח במשחק אתמול, נפצע בחימום, יעבור היום בדיקת MRI וכנראה לא יוכל לשחק נגד בני יהודה ביום שני הבא. בהפועל מקווים שמדובר במתיחה קלה בלבד ושהוא יוכל לשחק לפחות בשני המשחקים האחרונים של העונה, נגד מכבי תל אביב ומכבי חיפה.

גם הבלם מור שושן, שסובל מכאבים בברך, יעבור בדיקות וקיים סיכוי גבוה שהוא גמר את העונה. טוטו תמוז, שספג מכה חזקה והוחלף לקראת סיום המחצית הראשונה, בספק למשחק נגד הזהובים, אבל טל בן חיים שנעדר אמש בגלל מחלה יחזור לסגל ואלמוג כהן כנראה יחזור להרכב.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
טל בן חיים הפועל תל אביב. ברני ארדוב
יחזור נגד בני יהודה. בן חיים/ברני ארדוב

לאחר הניצחון שקירב את הקבוצה להשתתפות באירופה, בהפועל מתכוונים להאיץ את המו"מ עם רן בן שמעון שיקבל את תחזית התקציב לעונה הבאה ואמור להחליט אם לחתום בקבוצה. כרגע ישנה מגמה חיובית בין הצדדים, אך המו"מ הישיר על חוזהו עדיין לא נפתח - דבר שעלול לטרפד את העסקה. בכל מקרה, ישנם מועמדים נוספים, אך בן שמעון הוא המאמן הראשון איתו תנסה הפועל לסגור.

עוד שחקן שכבר חושב על העונה הבאה הוא טוטו תמוז. השבוע המריאו נציגי השחקן לשוויץ על מנת לנסות ולקדם את החתמתו בקבוצת לוצרן מתחתית הליגה השוויצרית. כרגע קשה להעריך את הסיכויים לחתימה של החלוץ בקבוצה, אך בסביבתו יודעים שלאור היכולת בעונה האחרונה והעובדה שהוא איננו נמנה על סגל נבחרת ישראל, יהיה להם קשה להשיג עבורו חוזה גבוה באחת מהליגות הבכירות באירופה.

רן בן שמעון מאמן עירוני קרית שמונה. אדריאן הרבשטיין
המועמד המועדף. בן שמעון/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully