וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: הפועל תל אביב ניצחה 0:2 את רמת השרון

מערכת וואלה! ספורט

28.4.2013 / 20:15

עומר דמארי (6) וסלים טועמה (71) כבשו לאדומים וביססו אותם במקום השלישי היקר. טוטו תמוז נפצע בבירכו והוחלף במחצית

קובי אליהו

הפועל תל אביב לא תזכור את המשחק שלה הערב (ראשון) מול עירוני רמת השרון כאחד הגדולים שלה העונה, אך השורה התחתונה היא החשובה: האדומים ניצחו 0:2 את הקבוצה המקרטעת של בני טבק והגדילו את הפער מקרית שמונה במקום השלישי החשוב המוליך בתום העונה לליגה האירופית.

הבשורה הגדולה של האדומים במשחק הזה הייתה חזרתו להרכב של עומר דמארי, שכבש את השער הראשון כבר בדקה השישית והציגה יכולת טובה מאוד. רמת השרון עשתה קולות של קאמבק במחצית השנייה וגם הדביקה כדור לקורה של אדל, אך הפועל עקצה פעם נוספת בדקה ה-71 אחרי שיתוף פעולה של שני המחליפים, כאשר סלים טועמה נהנה מבישול של חנן ממן והבטיח שלוש נקודות חשובות מאוד במאבקה של הקבוצה על מקום באירופה בעונה הבאה.

פרדי דוד מאמן הפועל תל אביב. קובי אליהו
שלוש נקודות חשובות. פרדי דוד/קובי אליהו

הבשורה הפחות טובה לאדומים, הגיעה מכיוונו של טוטו תמוז, החלוץ שפתח בהרכב אך נפצע בבירכו והוחלף בדקה ה-44 על ידי סלים טועמה, כאשר עדיין לא ברור מהי חומרת הפציעה שלו. גם סאבו פאביצ'ביץ, הבלם שהיה אמור לפתוח בהרכב, נפצע כבר בחימום והוחלף ברגע האחרון על ידי דויד רוצ'לה.

כאמור, הניצחון החשוב הזה העלה את מאזנם של האדומים ל-55 נקודות והם הגדילו את הפער מקרית שמונה לחמש נקודות במקום השלישי, כשנותרו שלושה משחקים לסיום העונה בפלייאוף העליון. רמת השרון מנגד, עם 37 נקודות והמאזן שלה בפלייאוף העליון הוא לא פחות ממביש כאשר היא עדיין ללא נקודות וגם ללא שער זכות במשך יותר מ-11 שעות בסך הכל.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
שחקני הפועל תל אביב עם עומר דמארי. קובי אליהו
חזרה מרגשת להרכב. עומר דמארי חוגג לאחר השער/קובי אליהו

מהלך המשחק

דקה 81: אדום! הוגו לופס מרמת השרון הורחק בצהוב שני, אחרי שספק משך בחולצתו של חנן ממן. טעות של ארז פפיר.

דקה 71: גול! אחרי דקות ארוכות של גישושים, שני המחליפים של פרדי דוד הביאו את הגול השני. חנן ממן מסר כדור קצר לסלים טועמה, שבעט חזק מתוך הרחבה. רועי לייבוביץ' הדף אבל טועמה בעט את הריבאונד שוב לרשת. 0:2 להפועל תל אביב.

דקה 52: קובי מוסא פרץ באגף ימין ומסר כדור רוחב להוגו לופס שבעט חלש החוצה.

דקה 48: כמעט שער לרמת השרון. יניב לביא הגיע ראשון לכדור גובה שהוגבה לרחבה ונגח למשקוף של אדל.

דקה 46: בני טבק ביצע חילוף כפול במחצית כשהכניס את אדריאן פרננדס וגל בראל במקומם של לירן קצב ופאדי זיידאן.

דקה 44: טוטו תמוז סבל מכאבים עזים בבירכו והוחלף על ידי סלים טועמה.

דקה 40: עוד מצב נהדר להפועל, הפעם טוטו תמוז היה זה שקיבל כדור עומק נהדר מוואליד באדיר על מרחק של 40 מטרים ומצא עצמו מול לייבוביץ', אבל שוער רמת השרון הצליח לבלום את החלוץ.

דקה 37: מהלך יפה של טוטו תמוז שהתקדם עם הכדור ומסר כדור ימינה לרמזי ספורי, שבנגיעה מ-16 מטרים בעט חזק, אבל לייבוביץ' הדף לקרן.

רמזי ספורי שחקן הפועל תל אביב. קובי אליהו
מחצית ראשונה לא רעה. רמזי ספורי/קובי אליהו

דקה 27: שי אבוטבול שלח כדור עומק מצוין לעברו של עומר דמארי, שחדר לרחבה ובעט חלש ברגל שמאל. רועי לייבוביץ' הדף.

דקה 10: מצב טוב לרמת השרון שהחל מטעות של נעאל חוטבא ששגה בהרחקת כדור פשוטה. פאדי זיידאן השתלט על הכדור ובעט חזק, אך הכדור פגע ברשת החיצונית של אדל.

עומר דמארי שחקן הפועל תל אביב כובש מול עירוני רמת השרון. קובי אליהו
כבש שער בזק. עומר דמארי/קובי אליהו

דקה 6: גול! ארבע דקות עברו ודמארי כבר כבש מול ההגנה המביכה של האורחים. רועי גורדנה הכניס כדור לרחבה, טוטו תמוז ניסה לבעוט, לייבוביץ' הדף לא טוב ואיפשר לדמארי לדחוק מקרוב לרשת. 0:1 להפועל תל אביב.

דקה 2: מצב נהדר להפועל כבר בפתיחה. הגנת רמת השרון לא הסתדרה עם כדור קרן פשוט, עומר דמארי השתלט על הכדור ומתוך הרחבה בעט בחצי מספרת, אך רועי לייבוביץ' הדף.

הפועל תל אביב: אפולה אדל, נעאל חוטבא, וואליד באדיר, דויד רוצ'לה, אלירן דנין, אריק דג'מבה דג'מבה, שי אבוטבול, רועי גורדנה (חנן ממן, 59), רמזי ספורי, עומר דמארי, טוטו תמוז (סלים טועמה, 42).

עירוני רמת השרון: רועי לייבוביץ', לירן קצב (גל בראל, 46), יניב לביא, מאיר גבאי, עמיר נוסבאום, קובי מוסא, משה אבוטבול, תום מנשרוב, אור אוסטווינד (אפרים טאקה, 74), הוגו לופס, פאדי זיידאן (אדריאן פרננדס, 46).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully