וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרדי דוד: "תוצאה חשובה במאבק על המקום השלישי"

מאמן הפועל תל אביב היה מרוצה אחרי הניצחון על רמת השרון. פאביצ'ביץ וטוטו תמוז נפצעו, עדיין לא ברורה חומרת הפציעה

צילום ועריכה: קובי אליהו

הפועל תל אביב השיגה הערב (ראשון) ניצחון חשוב מאוד במאבק שלה על המקום השלישי ועל הכרטיס לאירופה בעונה הבאה. האדומים גברו 0:2 על רמת השרון וניצלו את הפסדה אתמול של עירוני קרית שמונה כדי להגדיל את הפער במקום השלישי לחמש נקודות, כשנותרו שלושה משחקים בלבד לסיום העונה. הפועל לא הציגה יכולת גדולה, אך שערים של עומר דמארי וסלים טועמה הבטיחו לה ניצחון מול יריבה מבישה, שעדיין לא כבשה שער שדה בפלייאוף העליון.

אולם, על שמחת הניצחון של האדומים העיבו שתי פציעות של שחקני מפתח בקבוצה. סאבו פאביצ'ביץ, הבלם שנפצע עוד בחימום והוחלף על ידי רוצ'לה, מתח את שריר הארבע ראשי ברגלו וצפוי לעבור מחר בדיקת MRI שתאבחן את חומרת הפציעה. הבלם ייעדר ככל הנראה מול בני יהודה במחזור הקרוב.

מי שעוד נפצע במהלך המשחק הוא טוטו תמוז, חלוץ הקבוצה שקיבל מכה בבירכו והוחלף עוד לפני המחצית על ידי סלים טועמה. מחר תתברר חומרת פציעתו של תמוז, שכזכור סובל כבר מספר שבועות מפציעה טורדנית בברך.

פרדי דוד מאמן הפועל תל אביב. קובי אליהו
בדרך לאירופה. פרדי דוד/קובי אליהו

פרדי דוד, מאמן הפועל תל אביב, אמר בסיום: "היה לנו טיפה קשה לחזור מההשפלה שספגנו בשבוע שעבר גם מבחינה מנטלית וגם מבחינה מוראלית. עשינו את העבודה מבחינת התוצאה וזה מה שחשוב במאבק על מקום באירופה. אני עכשיו חותם על המקום השלישי. היה קשה לנשום היום, השחקנים היו גמורים במחצית וצריך לתת להם את הקרדיט של מזג האוויר".

בני טבק, מאמן עירוני רמת השרון, ניסה לתרץ את ההפסד וגם סיפק הצהרה מאוד מעניינת על עתידו כשאמר: "כדורגל זה עניין של מומנטום. במחצית השנייה הגענו לשלושה או ארבעה מצבים, לא הצלחנו להבקיע, וננסה במשחק הבא להבקיע. אני אמשיך ברמת השרון, אבל לא בתפקיד הזה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
בני טבק מאמן עירוני רמת השרון. קובי אליהו
סיפק הצהרה מאוד מעניינת לגבי עתידו. בני טבק/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully