וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ווילי וורן סירב להגיע למשחק, עשוי להיחתך

28.4.2013 / 22:28

שחקן מכבי ראשל"צ שסבל מפציעה לא קיבל שחרור מהמשחק נגד מכבי חיפה, ובקבוצה עשויים להודיע לו שהוא לא ימשיך

תקרית חמורה התרחשה שעות לפני המשחק בין מכבי חיפה למכבי ראשון לציון, שהסתיים בניצחון 69:76. בעוד הכתומים התכוננו לנסיעה לחיפה, סירב השחקן ווילי וורן להגיע להתמודדות ובקבוצה מתכוונים להעמידו לדין משמעתי מחר (שני) וייתכן שהוא ייחתך מהמועדון. וורן סבל מפציעה שבעקבותיה הוא היה אמור להיעדר, אבל לא קיבל שחרור מההתמודדות. רק לפני חודש נזרק וורן ממשחק אימון של הקבוצה נגד הפועל תל אביב לאחר שאיחר לאסיפה, ובראשון לציון לא אהבו את היחס שלו למשחק.

וורן (23, 1.93) הוא בוגר מכללת אוקלהומה במדיה שיתף פעולה עם בלייק גריפין. הוא שיחק במשך עונה וחצי עם לוס אנג'לס קליפרס שבחרה בו בדראפט, אך לא הצליח להרשים בליגה הטובה בעולם. העונה יצא לראשונה מגבולות ארצות הברית וחתם בראשון לציון שם רשם ב-23 משחקים 16.1 נקודות ו-4.2 אסיסטים בממוצע למשחק.

שחקן מכבי ראשון לציון ווילי וורן. מגד גוזני
התנהגות יוצאת דופן. ווילי וורן/מגד גוזני

רוני בוסאני, מאמן מכבי ראשון לציון, סיכם את המשחק: "הגענו לחיפה ללא שני שחקנים זרים מובילים, אבל ידעתי שאפשר לסמוך על הישראלים הטובים שלנו שיידעו לתת פייט ולמלא את החסר. שיחקנו לא מעט דקות עם שחקנים צעירים שגדלו במועדון ועבור חלקם מדובר אפילו בשנה הראשונה בקבוצה הבוגרת. למרות ההפסד אני גאה ששחקנים כמו שון דאוסן, עמית בן דוד, אור סולומון, ניצן חנוכי ויבגני חודולוב שעשו עבודה טובה, משחקים אצלי. לצערי לא הצלחנו לנצח למרות שהיינו בעמדת ניצחון לקראת הסוף ולמעשה כשבן דוד יצא בחמש עבירות המשחק הלך לכיוון של חיפה".

מאמן מכבי ראשון לציון רוני בוסאני. ברני ארדוב
"לצערי לא הצלחנו לנצח למרות שהיינו בעמדת ניצחון לקראת הסוף ולמעשה כשבן דוד יצא בחמש עבירות המשחק הלך לכיוון של חיפה". רוני בוסאני/ברני ארדוב

בינתיים בני הרצליה גברה 77:85 על מכבי אשדוד, מה שגרם לאליצור אשקלון לרדת כבר הערב לאחר עשר שנים. מתן חרוש, מאמן בני הרצליה: "זה הניצחון הכי משמעותי. בכדורסל סופרים את הכסף במדרגות והגענו למדרגה האחרונה ועשינו את זה. עברו עלינו שבועות לא פשוטים, מאז שהגעתי היו המון פציעות והיינו בהרכב חסר מאוד. התנהלות של כל קבוצה בליגה בסוף עונה היא לא פשוטה. אני שמח שיש לנו אנשים טובים בליגה והכי חשוב שהרצליה נשארת בליגה.

"לאשקלון לא היה מה להפסיד, ולנו היה הרבה מה להפסיד", המשיך חרוש. "זאת סיטואציה לא פשוטה, לא היה קל לנהל את זה. היום היינו בסגל מלא, רומל וג'יי אר חזרו. אנחנו לא הכי מעניינים כמו הפועל תל אביב או חולון, אבל הגענו להפועל תל אביב בלי שלושה שחקנים. זו פעם ראשונה שהגענו עם סגל מלא, ושיחקנו כדורסל יפה של לוחמים".

מתן חרוש, בני הרצליה. קובי אליהו
"שיחקנו כדורסל יפה של לוחמים". מתן חרוש/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully