וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיוויד בלאט: "יש עוד על מה לעבוד וללמוד"

מאמן מכבי ת"א דרוך לקראת מכבי חיפה הערב (20:05, ספ' 5). גל מקל: "מאמין שהמשחקים האחרונים יהיו שעון מעורר עבורנו"

מכבי חיפה תפגוש הערב (חמישי, 20:05, ספורט 5) את מכבי תל אביב ביד אליהו במסגרת המחזור ה-25 בליגת העל על מנת להשיג ניצחון ראשון מול הצהובים אחרי ארבעה הפסדים העונה. הירוקים מגיעים למשחק אחרי שני הפסדי ליגה, כשבראד גרינברג ייאלץ להסתדר ככל הנראה ללא ג'יימס תומאס שסובל מפציעה בגיד אכילס. פט קליית'ס שסבל מדלקת עיניים חמורה שמנעה ממנו להתאמן, צפוי לשחק לאחר שחל שיפור במצבו.

גל מקל שחקן מכבי חיפה קולע. ברני ארדוב
"אנחנו במצב ששני ניצחונות משלושת המשחקים הבאים יבטיחו לנו את המקום השני, ולכן המטרה שלנו למשחק הקרוב היא להראות לכולם את מכבי חיפה שראינו רוב העונה". גל מקל/ברני ארדוב

"חשוב שנשחק עם הרבה יותר אגרסיביות ומשמעת נגד מכבי תל אביב מאשר בשני המשחקים האחרונים", אמר גרינברג לקראת ההתמודדות, שהפסד בה ירחיק את קבוצתו מהמקום השני, בייחוד אחרי הניצחון של הפועל אילת במלחה אמש, "הצורה שבה שיחקנו לא מתאימה לנו ולא ככה השגנו את המקום השני בליגה. זה הסיבוב השלישי ואנחנו צריכים לחזור לשחק כדורסל טוב יותר אם אנחנו רוצים להתחרות על התואר. אנחנו לא מסתפקים בעונה סדירה טובה. אנחנו צריכים להראות חוסן מנטלי בחמישי בערב נגד מכבי תל אביב כדי להראות לכולם שאנחנו רוצים את התואר".

הגארד גל מקל, שקלע רק שלוש נקודות בהפסד להפועל ירושלים, שלושה ימים לאחר שהפציץ 32 נקודות נגד ברק נתניה הוסיף: "כמו בכל משחק אנחנו באים לנצח אבל הפעם זה לא הדבר המרכזי, אלא הדרך. בשני ההפסדים האחרונים הרגשנו שאיבדנו קצת מהזהות שלנו ומהדברים שעשו אותנו לקבוצה מצוינת בשני הסיבובים הראשונים בליגה. ראינו את הטעויות והתאמנו טוב ואני מאמין ששני המשחקים האחרונים יהיו שעון מעורר עבורנו ויעזרו לנו לצמוח. אנחנו במצב ששני ניצחונות משלושת המשחקים הבאים יבטיחו לנו את המקום השני, ולכן המטרה שלנו למשחק הקרוב היא להראות לכולם את מכבי חיפה שראינו רוב העונה. קבוצה שנלחמת, קבוצה מחויבת, מפרגנת ושמחה".

דייויד בלאט, מאמן מכבי תל אביב. מגד גוזני
שופע מחמאות לחיפה. בלאט/מגד גוזני

בצד הצהוב, דיוויד בלאט שאיבד את שלוותו במהלך המשחק ההפכפך בתחילת השבוע מול מכבי ראשן לציון, נשמע דרוך לקראת ההתמודדות: "מכבי כבר סיימה את הליגה הסדירה במקום הראשון, אבל בכל משחק או מפגש, בטח מול קבוצה טובה כמו חיפה, יש על מה לעבוד וללמוד", הדגיש בלאט, שהחמיא לחיפה: "חיפה הציגה עד כה עונה מצוינת, אם זו ההופעה בגביע או במיקום הגבוה שלה לאורך כל השנה. אנחנו מכבדים את חיפה ורוצים להגיע ולשחק טוב נגדה בכדי להישאר חדים לקראת הפלייאוף".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully