וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קטש: "כך צריך לשחק כדורסל בשלבים האלו של העונה"

מאמן הפועל אילת היה שבע רצון לאחר הניצחון של קבוצתו במלחה על הפועל ירושלים. אפיק ניסים: "נתנו משחק גדול"

המחזור ה-25 בליגת העל והשלישי בבית העליון והתחתון, סיפק שני ניצחונות חוץ חשובים. במוקד, השיגה הפועל אילת ניצחון חוץ גדול, 71:78 על הפועל ירושלים ויש לה סיכוי מצוין לסיים את העונה במקום השני. בבית התחתון, הפועל חולון גברה 83:92 על בני הרצליה, שהסתבכה מאוד ועלולה לרדת ליגה בתום העונה אם לא תשיג ניצחון במשחקים שנותרו לה.

מאמן הפועל אילת עודד קטש. ברני ארדוב
ניצחון חוץ גדול במלחה. עודד קטש/ברני ארדוב

שני שחקנים בעיקר חתומים על הניצחון של אילת במלחה. אפיק ניסים, שקלע 20 נקודות, כולל שלשה גדולה במאני טיים וסקוטי הופסון המצוין שהוביל את הדרומיים עם 26 נקודות.

"ירושלים קבוצה טובה, אבל גם אנחנו קבוצה טובה. המשחק הזה היה מאוד חשוב לנו אחרי ההפסד לנתניה, אני שמח שכולם באו כמו גברים ונתנו משחק גדול". כך אמר בסיום המשחק אפיק ניסים והתייחס גם להמשך העונה: "אנחנו רוצים להשיג את המקום שני שלישי ומאמין שזה יקרה". על המפגש הבא מול מכבי: "יהיה שמח".

עודד קטש, המאמן של האילתים היה שבע רצון מחניכיו: "ככה צריך לשחק כדורסל בממיוחד בשלבים האלה של העונה. היה הפסד לא מתוכנן במשחק הקודם, אבל החוכמה היא להתאושש ולנצח במשחק הבא וזה מה שעשינו ואני שמח".

על סקוטי הופסון: "כשהרגשתי שהוא צריך לנוח הורדתי אותו, עם הזמן הוא ילמד לזהות סיטואציות ולהבין מתי ההגנה מתמקדת בו. הוא תוקף חזק את הסל וזה מאוד חסר לנו כשהוא לא נמצא".

שרון דרוקר מאמן הפועל ירושלים. מגד גוזני
הוא דווקא מרוצה. שרון דרוקר/מגד גוזני

מנגד, שרון דרוקר, המאמן של ירושלים ניסה להסביר את ההפסד ודווקא היה שבע רצון מהמשחק: "בעיני היה משחק כדורסל ממש טוב, משחק חזק עם תהפוכות. היינו בפיגור גדול וחזרנו להוביל. שלשה גדולה של אפיק הכריעה אותנו וכל הכבוד לו על זה. חבל לי כי הראינו אופי. ההגנה בחצי השני היתה טובה משמעותית מבחצי הראשון. היינו יכולים לנצח, אבל טעויות שלנו ועוד שני סלים גדולים שלהם וזה הספיק".

על ההשתלבות של סמואלס: "אני חושב שהוא התקדם מאוד מהמשחק הקודם, הוא לומד מה זה אירופה ומה היא פיזיות, הוא לקח זריקות טובות ואני מרוצה מההתקדמות שלו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully