וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השקיע 25 פאונד, ירוויח 425 אלף?

כריס מרפי הימר על אלופות חמש הליגות הראשונות באנגליה. בינתיים יש לו 4 מ-5 ועכשיו הוא מחזיק אצבעות לבורנמות'

כריס מרפי, בחור צעיר מווילס, עשוי להפוך בקרוב לאיש די עשיר והוא תלוי לחלוטין בקבוצת בורנמות' מהליגה השלישית באנגליה. הסיפור הוא כזה: לפני תחילת העונה מרפי, אוהד של קרדיף סיטי, הציב הימור צנוע בסכום של 25 פאונד על אלופות חמש הליגות הבכירות באנגליה:

פרמיירליג - מנצ'סטר יונייטד
צ'מפיונשיפ - קרדיף סיטי
ליג 1 - בורנמות'
ליג 2 - ג'ילינגהאם
קונפרנס נשיונאל - מנספילד טאון

ב-20 באפריל מנספילד טאון ניצחה את רקסהאם במחזור האחרון בקונפרנס וסיימה במקום הראשון. ג'ילינגהאם הבטיחה את אליפות הליג 2 כבר ב-6 באפריל וקרדיף סיטי עשתה זאת השבוע בליגת המשנה. אמש מנצ'סטר יונייטד הביסה את אסטון וילה 0:3 וזכתה באליפות אנגליה ומרפי כבר סופר ארבע מחמש.

הוולשי המאושר כבר זכה ב-110 אלף פאונד - סכום נאה ביחס להשקעה הנמוכה שלו, אבל זה עדיין לא הסוף. אם בורנמות' תסיים את הליג 1 במקום הראשון היא לא תהיה היחידה שתחגוג. במקרה כזה מרפי ירוויח למעלה מ-425 אלף פאונד, או בתרגום לעברית: על השקעה של 137 שקל הוא ירוויח יותר מ-2.3 מיליון שקל.

כמה זה רחוק? לא מאוד. כשנותר מחזור אחד לסיום העונה, בורנמות' מדורגת במקום הראשון בליגה שלה עם יתרון של נקודה (ויחס שערים עדיף) על פני דונקסטר. ביום שבת היא תתארח אצל טרנמיר רוברס לה לא נותר דבר להיאבק עליו העונה ואם היא תנצח, היא תוכתר לאלופת הליג 1.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully