וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שרון דרוקר: "הקבוצה הזו יכולה להגיע רחוק"

21.4.2013 / 22:26

מאמן ירושלים מרוצה מהניצחון על מכבי חיפה. גרינברג: "חייבים למצוא את הקצב מחדש". טימור על סל הניצחון: "אני כ"כ מאושר"

צילום: אדריאן הרבשטיין. עריכה: טל רזניק

הפועל ירושלים השיגה הערב (ראשון) ניצחון גדול על מכבי חיפה שפתאום מעמיד בספק את המקום השני של הירוקים עם סיום השלב השני של הליגה. הקבוצה של שרון דרוקר חגגה 58:78 וקטעה רצף של ארבעה הפסדים. גל מקל, שרק בשבוע שעבר חגג 32 נקודות מול ברק נתניה, קלע הפעם רק שתיים, בעוד ג'וש דאנקן בצד השני חגג 18 נקודות ועשרה ריבאונדים.

שחקן הפועל ירושלים קורטני פלס מול מכבי חיפה. אדריאן הרבשטיין
הערב היו לו 16 נקודות. קורטני פלס נשמר/אדריאן הרבשטיין

שרון דרוקר היה שבע רצון בסיום, ואמר: "לא חשבתי שזה יהיה פשוט, אבל הרגשתי שהבחורים באו שונה. זה תמיד מעניין לראות איך זה מתחבר על המגרש, וללא ספק ההבדל היום היה ההגנה. הם חזרו עם איזורית וצימקו, אבל היינו יותר טובים וניצחנו בצדק. צריך לשמור עכשיו על ריכוז ולהמשיך באותה דרך. ברגע שנגיע לבית העליון נעשה חישובים לגבי ההמשך. הקבוצה הזאת יכולה והחכמה היא להמשיך. נקווה לעשות את אותם דברים ביום רביעי".

רביב לימונד, שקלע 16 נקודות לירושלים, אמר: "מאוד חשוב לנו להיראות אחרת, כקבוצה לוחמת בהגנה ואגרסיבית בהתקפה. אני שמח שעשינו את זה היום. המטרות הן להגיע כמה שיותר רחוק בפלייאוף ולהסב הנאה לקהל. יש לנו סגל איכותי, אחד הטובים בליגה, ואנחנו יכולים לעשות הכול. זה תלוי רק בנו ונשתדל לעשות את זה. אני משתדל להיות כמה שיותר יציב ומקווה לעוד הרבה משחקים כאלה".

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
מאמן הפועל ירושלים שרון דרוקר. אדריאן הרבשטיין
"ברגע שנגיע לבית העליון נעשה חישובים לגבי ההמשך". שרון דרוקר/אדריאן הרבשטיין

בצד המפסיד, בראד גרינברג, שהורחק בשבוע שעבר נגד נתניה, ניסה להבין מה לא עבד בקבוצה שלו בפעם השנייה ברציפות, ואמר: "ננסה להבין מה קרה, אבל לא שיחקנו כמו שאנחנו רגילים. היו לנו יותר איבודים מאסיסטים, זה לא רגיל מבחינתנו. היינו ביום קליעה גרוע ומגיע קרדיט להפועל ירושלים על הגנה מצוינת. אנחנו היינו רעים בהתקפה והם עבדו טוב בהגנה. ננסה לחזור למסלול במשחקים הבאים, נעבוד כדי להשתפר ולחזור לעצמנו. חייבים למצוא את הקצב מחדש".

מאמן מכבי חיפה בראד גרינברג. אדריאן הרבשטיין
"חייבים למצוא את הקצב מחדש". בראד גרינברג/אדריאן הרבשטיין

המשחק הדרמטי של הערב היה ללא ספק בין מכבי אשדוד להפועל תל אביב, שחגגה עם סל ניצחון של בר טימור שקבע 75:77 אחרי שהאדומים פיגרו כבר ב-12 הפרש חמש דקות לסיום. טימור היה גם המצטיין במשחק עם 21 נקודות והאדומים הסתדרו גם ללא דמונטז סטיט וגל איתן, כאשר 18 של אוסטין פרימן לא הושיעו לאשדוד שמתרחקת מהפלייאוף העליון.

מאמן הפועל תל אביב, ארז אדלשטיין, היה מאושר בסיום, ואמר: "אני חושב שהראינו אופי כי זו פעם ראשונה בשנתיים האחרונות ששיחקנו בלי דמונטז סטיס ולא ידענו איך לאכול את זה. בר טימור נכנס לעמדה, גילינו אופי ועשינו עבודה טובה ברבע האחרון. כולם ראו מה היה, ואני לא רוצה לדבר על זה. פתחנו מצוין, היה שקול ובעשר הפרש ראיתם מה קרה. עשינו את הפעולות הנכונות בזמן הנכון, עשינו סלים גדולים ואני שמח שניצחנו את המשחק. בשביל הקהל הזה זה מגיע".

בר טימור שחקן הפועל תל אביב. מגד גוזני
"זה היה משחק כל כך חשוב ואני שמח שזה הסתדר ככה". בר טימור/מגד גוזני

בר טימור, שקלע את סל ניצחון, הוסיף: "היה משחק כל כך קשה והראינו פה כל כך הרבה אופי. שיחקנו בלי דמונטז וגל שחולים. היינו פעמיים בפיגור 12, זה היה משחק כל כך חשוב ואני שמח שזה הסתדר ככה. דיברנו על זה במחצית בחדר ההלבשה ואמרנו שאין לנו מה לוותר. אני כל כך מאושר, כל השאר זה שטויות".

עופר ברקוביץ', המאמן המנוצח, סיכם: "איבדנו את הכדור האחרון, כשלנו בדקות האחרונות גם בהגנה וגם במהלכי ההתקפה שלנו, ושילמנו מחיר כבד. הובלנו אבל כל פעם היינו כמעט על חטיפה, וכשלא עשינו את זה קיבלנו בצד השני. לא ידענו לשמור על היתרון, ניסינו להתקיף ובמאני טיים לא הצלחנו לעשות את זה. זה הפסד כואב ומאוד משמעותי, אבל נמשיך להילחם עד הסוף".

פרנק האסל, שחקן הפועל חולון. מגד גוזני
"אני תמיד מתרכז במשחק הבא שיהיה ביום רביעי, ומה שיקרה משם יקרה". פרנקל האסל/מגד גוזני

בבית התחתון הפועל חולון ניצחה 77:83 את אליצור אשקלון שממשיכה לספור הפסדים והערב רשמה את ה-13 ברציפות. חולון מבחינתה ממשיכה לחלום על פלייאוף עליון אחרי שג'רום דייסון כיכב עם 24 נקודות.

מאמן חולון, דן שמיר, אמר בסיום: "אצלנו כל המשחקים הם קשים, גם הניצחון הזה הוא קשה. אנחנו לא קבוצה שעושה את זה מאוד קל. טוב שניצחנו, איבדנו מעט כדורים, היינו הרבה פעמים על הקו. אני לא חושב שזו תוצאה של שריקות מיותרות אלא איך שהתקפנו. עברנו עונה לא פשוטה והיא לא נגמרה, אבל דבר אחד נגמר והוא חשוב, הרבה קבוצות והרבה שחקנים היו מתפרקים מרצף של דברים שקרו לנו. עברנו לא דברים שגרתיים, ולאורך כל העונה היינו במצב של לסחוט את עצמנו ואנחנו ממשיכים לעשות את זה".

על המשך דרכה של חולון אמר המאמן: "אני שמח שתהיה להפועל חולון המשכיות בליגת העל. אני רוצה שנבוא לשלושת המשחקים שנשארו לנו בבית התחתון כמו שבאנו לכמעט כל משחק, וקצת יותר. כשקבוצה נמצאת במצב שברירי, אז לפעמים עושים עבודה אבל זה לא מספיק כדי לסיים את העבודה. אני רוצה שאנחנו נבוא כמו שבאנו היום, לעשות את העבודה עד הסוף. אנחנו רוצים להגיע לפלייאוף".

פרנק האסל, שכיכב עם 18 נקודות, הוסיף: "זה היה משחק קשה. זה היה ניצחון חשוב עבורינו. אין לי מושג מה קורה בפלייאוף פה, אני תמיד מתרכז במשחק הבא שיהיה ביום רביעי, ומה שיקרה משם יקרה".

שחקן אליצור אשקלון עודד שעשוע. מגד גוזני
"אני חייב לתת הרבה כבוד והערכה לאריאל מהרגע שהוא הגיע, אנחנו קבוצה במצב קשה, והוא מנסה להכניס אמונה ומבחינתי כל הכבוד לו". עודד שעשוע/מגד גוזני

מאמן בני הרצליה, אריאל בית הלחמי: "אני לא יודע להגיד משהו לגבי הסיכויים, אבל כל עוד אנחנו לא מצליחים לנצח אי אפשר לדבר על סיכויים. אני לא אקח את הקרדיט מדן על הניצחון, אבל לא היה שיוויון בצד של השריקות, מצטער לומר את זה. חולון שיחקו יותר טוב, אבל היה אפשר לשרוק קצת פחות, משהו כמו 11-12 עבירות יותר בצד שלנו, אבל אין לנו מה להלין. השחקנים השאירו את הכל על המגרש".

בית הלחמי הוסיף: "אנחנו לא מסתכלים כבר על העונה הבאה, אבל ביום שהחלטתי שאני בא, אז ידעתי שיכול להיות מצב שאני ארד ליגה. כשקיבלתי את הקבוצה המצב היה אנוש, אבל זה לא מה שמטריד אותי עכשיו. אנחנו עושים הכל, השחקנים נותנים הכל. אני מקווה שנדע לקחת משחק אחד עד הסוף ומה שיהיה, יהיה".

עודד שעשוע: "יש משהו שנקרא מומנטום שלילי ואנחנו נכנסנו לזה חזק. אני חייב לתת הרבה כבוד והערכה לאריאל מהרגע שהוא הגיע, אנחנו קבוצה במצב קשה, והוא מנסה להכניס אמונה ומבחינתי כל הכבוד לו. המצב הוא מצב בעייתי. בהרבה משחקים היינו שם ובסוף הפסדנו את זה. היום חולון נתנו הצגה יפה וניצחו את המשחק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully