וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוארס נשך את איבנוביץ' וייענש: "מה עובר לו בראש?"

אנגליה שוב סוערת ממעללי החלוץ הפרוע, שנראה נושך את בלם צ'לסי. רוג'רס: "אגיב כשאראה זאת". צפו: זו לא הפעם הראשונה

ספורט 2

המחזור ה-33 באנגליה נמשך הערב (ראשון) וסיפק שני משחקי צמרת מרתקים. במשחק שפתח את היום ניצחה טוטנהאם 1:3 את מנצ'סטר סיטי וקירבה מאוד את מנצ'סטר יונייטד לעבר תואר האליפות, אותו היא תבטיח אם תנצח מחר את אסטון וילה.

אולם הסיפור הגדול התרחש במשחק שנערך מאוחר יותר בין צ'לסי לליברפול. לואיס סוארס היה שוב זה שכיכב, ולא רק בגלל השער הדרמטי שלו בתוספת הזמן שקבע 2:2 דרמטי בין הקבוצות ומנע מהבלוז ניצחון, וגם לא בגלל הפנדל שגרם עם נגיעת יד ברחבה.

במהלך המחצית השנייה קלטו מצלמות הטלוויזיה את החלוץ האורוגוואי כאשר הוא נושך את ידו של ברניסלב איבנוביץ', בלמה של צ'לסי, במהלך עימות בין השניים על כדור גובה.

ברניסלב איבנוביץ' שחקן צ'לסי מראה לשופט סימן נשיכה בידו. רויטרס
איבנוביץ' מראה לשופט את סימן הנשיכה של סוארס./רויטרס

שופט המשחק לא קלט את האירוע אבל המצלמות בהחלט כן והחלוץ צפוי לעמוד לדין ולספוג עונש כבד. אגב, זו לא הפעם הראשונה שסוארס מעורב בתקרית של נשיכה. בנובמבר 2010 כששיחק באייאקס, הוא היה מעורב בתקרית נשיכה עם שחקן של פ.ס.וו איינדהובן, עותמן בקאל.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax

צפו בסוארס נושך בליגה ההולנדית

ג'יימי רדנאפ, קשר העבר של ליברפול ופרשן ב-BBC, התייחס לתקרית המכוערת שבה היה מעורב סוארס: "זה פשוט אקט מדהים של ברוטאליות. לא מובן מה עובר לו בראש לפעמים. אין ספק שיש לו בעיה קשה. יש לו איזה גן שגורם לו להתנהג באלימות לפעמים, אי אפשר להסביר את זה".

ברנדן רוג'רס, מאמנה של ליברפול התבקש להתייחס בסיום המשחק לפרשה ואמר: "אני ער לתקרית שבה היה מעורב סוארס, אך איני יכול להגיד דבר עד שאראה זאת שוב. אצפה בזה שוב לאחר המשחק ואדע יותר טוב איך להגיב".

רפא בניטס, המאמן הספרדי של צ'לסי התראיין אחרי המשחק אך סירב להתייחס לתקרית על סוארס ואמר על המשחק: "לקחנו היום רק נקודה אחת וחבל אבל צריך לתת את הקרדיט לליברפול ששיחקה עד הסוף ולא ויתרה". על העובדה שפגש את האקסית, אמר: "כמובן שהמשחק הזה היה מאוד מיוחד עבורי, אבל אני מאוד מרוצה מקבלת הפנים של אוהדי ליברפול".

לואיס סוארס שחקן ליברפול מול בראניסלב איבאנוביץ' שחקן צ'לסי. רויטרס
לא מפסיק לעורר מהומות. סוארס עם איבנוביץ'/רויטרס
השיניים של לואיס סוארס, חלוץ ליברפול. רויטרס
התקשורת האנגלית פרסמה את האחראיות לעבירה. השיניים של סוארס/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully