וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: טוטנהאם גברה על סיטי, יונייטד תוכתר בשני?

מערכת וואלה! ספורט

21.4.2013 / 19:50

התרנגולים ניצחו 1:3, מנצ'סטר יונייטד תוכל להבטיח אליפות. 2:2 דרמטי לצ’לסי מול ליברפול, לואיס סוארס נשך את איבנוביץ’

ספורט 2

טוטנהאם השיגה היום (ראשון) ניצחון מרשים ומתוק, כשגברה 1:3 על מנצ'סטר סיטי בווייט הארט ליין, אחרי שכבשה שלושה שערים תוך שבע דקות קסומות והשלימה מהפך אחרי פיגור מוקדם. המשמעות היא שהפער בפסגה נותר 13 נקודות, ומנצ'סטר יונייטד תוכל מחר לזכות רשמית באליפות הפרמיירליג, אם תנצח את אסטון וילה, ותפתח פער של 16 נקודות בפסגה, כשייוותרו לסיטי חמישה משחקים בלבד.

במשחק שנערך מאוחר יותר נפרדו ליברפול וצ'לסי בתיקו 2:2 דרמטי, כאשר לואיס סוארס כובש שער שוויון בדקה ה-97 וגם מעורב בתקרית נשיכה הזויה עם ברניסלב איבאנוביץ'. יוסי בניון נכנס כמחליף בדקה ה-78.

שחקן טוטנהאם קלינט דמפסי מול שוער מנצ'סטר סיטי ג'ו הארט. GettyImages
האות למהפך. דמפסי דוחק/GettyImages

טוטנהאם - מנצ'סטר סיטי 1:3

אוי, כמה זה מתוק. בעונות האחרונות טוטנהאם ספגה הפסדים מאכזבים מאוד מול סיטי, אבל היום היא הצליחה להשיג את הנקודות, במרדף שלה אחרי המקום הרביעי בטבלה, שכמובן שווה מקום בליגת האלופות ועשרות מיליוני ליש"ט.

סיטי, שהגיעה למשחק עם ארבעה ניצחונות רצופים, העפלה לגמר הגביע וכושר לא רע בכלל, פתחה היטב ונראתה מצוין. סמיר נאסרי כבש ראשון לזכות האלופה היוצאת כבר בדקה החמישית, שבעיטה נפלאה שלו מהאוויר הכניעה את לוריס. בדקות האלה סיטי שוב נראתה חזקה ויציבה ואף הגיעה לכמה הזדמנויות טובות, טוטנהאם נראתה מתוסכלת, אבל אז הגיעו דקות הקסם לקראת הסיום.

ראשון היה זה קלינט דמפסי, שכבש אחרי כדור רוחב מצוין מגארת' בייל, והשווה ל-1:1 בדקה ה-75 אחרי חור לא אופייני של קומפאני. ארבע דקות לאחר מכן ג'רמיין דפו קיבל כדור מהולטבי, שוב עבר את וינסנט קומפני ושלח כדור חזק ברגל ימין (79) שקבע מהפך ו-1:2 מדהים. נגמר? מה פתאום. האדלסטון מצא את בייל, שדהר פנימה לפני קלישי, והקפיץ מעל ג'ו הארט כדי לקבוע 1:3 נפלא בדקה ה-82.

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה
אוסקר חוגג עם שחקני צ'לסי. רויטרס
כבש גול נדיר בנגיחה. אוסקר/רויטרס

ליברפול - צ'לסי 2:2

המפגשים בין הגדולות בין אנגליה דרמטי וגם המפגש בין המרסיסייד לבלוז היה עתיר בשערים, אירועים, סיפק דרמה גדולה וגם אירוע ביזארי מאוד. ליברפול הייתה כבר על סף הפסד אבל שער נגיחה של לואיס סוארס עמוק בתוספת הזמן, העניק לליברפול נקודה ומנע מצ'לסי אפשרות לעלות למקום השלישי.

המשחק הזה החל מצוין מבחינתה של האורחת, שעלתה ליתרון ראשון בדקה ה-25. חואן מאטה הרים כדור קרן ואוסקר הנמוך עלה מעל כל הגנת ליברפול ונגח פנימה. 0:1 לצ'לסי. בדקה ה-52 הגיע השוויון של ליברפול. דניאל סטארידג’, אקס צ'לסי היה זה שכבש בבעיטה מקרוב אחרי שקיבל הרמה טובה מקראגר הבלם בסיומו של מהלך קבוצתי נאה. השוויון החזיק מעמד חמש דקות בלבד כאשר כדור קרן של צ'לסי פגע בידו של לואיס סוארס בתוך הרחבה. אדן הזארד בעט את הפנדל בקור רוח לפינה והחזיר את היתרון לבלוז בדקה ה-57. ליברפול חיפשה את השוויון אבל הגנת צ'לסי עמדה בפרץ למול ההתקפות של המארחים. בדקה ה-78 קיבל יוסי בניון הזדמנות נדירה בליגה כשנכנס כמחליף במקומו של אדן הזארד. כשהיה נדמה שהמשחק הזה הולך לכיוונה של האורחת הגיח לואיס סוארס עם שער נגיחה דרמטי עמוק בתוספת הזמן אחרי שקיבל הרמה מדניאל סטארידג'.

אגב, תקרית מאוד לא נעימה העיבה על המשחק הזה כאשר סוארס נצפה במהלך המחצית השנייה כאשר הוא נושך את ידו של ברניסלב איבנוביץ' במהלך עימות בין השניים. השופט לא ראה את התקרית, אך מצלמות הטלוויזיה קלטו זאת ואין ספק שסוארס צפוי להיענש בחומרה על המעשה המביך הזה. בעקבות התיקו הדרמטי הזה, צ'לסי נותרה במקום הרביעי והיא רחוקה נקודה מארסנל השלישית, אך עם משחק ביד. ליברפול נותרה במקום השביעי.

לואיס סוארס שחקן ליברפול מול בראניסלב איבאנוביץ' שחקן צ'לסי. רויטרס
כבש שער דרמטי ונשך את איבנוביץ'. לואיס סוארס/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully