וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דג'וקוביץ': "תודה רפא שנתת גם לי לזכות פה פעם אחת"

נובאק דג'וקוביץ' ניצח את נדאל במונטה קרלו, רפא הודה: "אתה מדהים, ניצחת בטורניר האהוב עליי". וגם: הסטטיסטיקה שנגמרה

נובאק דג'וקוביץ' אחרי הזכייה בטורניר מונטה קרלו. GettyImages
נובאק דג'וקוביץ' אחרי הזכייה בטורניר מונטה קרלו/GettyImages

מוזר מעט להגיד על המדורג מספר 1 בעולם שהוא "הדהים" היום (ראשון) את עולם הטניס, אבל מה שנובאק דג'וקוביץ' עשה היום הוא בהחלט יוצא דופן. הסרבי הצליח לנצח 2:6, 6:7 את רפאל נדאל בגמר טורניר מונטה קרלו, ואחרי שהספרדי זכה בשמונה הפעמים האחרונות שלו בטורניר היוקרתי במונאקו ונראה בלתי מנוצח על המשטח האדום, נולה קטע לו רצף בלתי נתפס של 46 ניצחונות על החימר בנסיכות.

עבור דג'וקוביץ' זו הפעם ה-14 שבה הוא זוכה בטורניר מסבב מאסטרס 1000, ותואר 37 בקריירה, כשהמאזן שלו מול נדאל עומד כעת על 19:15 לספרדי. חמישה שבועות לפני הרולאן גארוס, דג'וקוביץ' יצא בהצהרה.

נובאק דג'וקוביץ', רפאל נדאל, טורניר מונטה קרלו. רויטרס
פרגונים וניחומים. נובאק ורפא/רויטרס

כמו כן, שימו לב לסטטיסטיקה הבאה: דג'וקוביץ' עצר רצף של 81 ניצחונות של רפאל נדאל בחודש אפריל על חימר. ההפסד האחרון שלו על חימר בחודש אפריל היה באפריל 2005, מול איגור אנדרייב ברבע גמר טורניר ולנסיה.

צריך לזכור שנדאל חזר לפעילות רק בפבואר, אחרי שמונה חודשים, וכבר נראה חזק ונחוש, במיוחד על החימר האוהוב עליו. "ברכות נובאק", אמר נדאל בסיום ליריבו, "מה שאתה עושה זה פשוט מדהים, כל הכבוד שהצלחת לנצח את הטורניר האהוב עליי. עברה עליי שנה קשה מאוד, ואני חייב להודות לכל מי שתמך בי, הייתי זקוק לאנרגיות שלכם".

מנגד, דג'וקוביץ' הודה ש"לא יכולתי לבקש להתחלה טובה יותר לעונת החימר שלי. תודה רפא, שפעם אחת נתת לי לנצח פה". הסרבי היה בספק לטורניר, אחרי שנפצע, אבל עכשיו הוא מודה ש"אני שמח שהחלטתי לשחק פה בסופו של דבר, כרגע זאת נראית ההחלטה הכי טובה בחיי".

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
הטניסאי הספרדי רפאל נדאל. GettyImages
עדיין הקאמבק מדהים. נדאל/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully