וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר: "ארקדי חייב לדאוג לפחות למשכורות של השנה"

21.4.2013 / 7:55

שחקני בית"ר מודים: "אם נראה שהולכים לפירוק, כל אחד יעשה את השיקולים שלו". במועדון עודדו את סיידוף: "הוא עוד יתרום"

one

בבית"ר ירושלים לא עסקו אמש (שבת) יותר מדי בהפסד 3:1 להפועל חיפה בקרית אליעזר, ושיחת היום בין השחקנים הייתה עתידו של המועדון ועתידם האישי. מי שסיים את המשחק מאוכזב היה שוער המשנה אוהד סיידוף, שהחליף את אריאל הרוש בשער והיה אשם בשני השערים הראשונים. סיידוף היה על סף דמעות בסיום וזכה לעידוד מחבריו לקבוצה.

במועדון אמרו על סיידוף: "הוא יותר מראוי להיות השוער של בית"ר אם אריאל הרוש יעזוב והוא הוכיח את זה בעונה שעברה. כשלא משחקים כל העונה ומתייבשים על הספסל הדברים האלה קורים, אבל צריך לחזק אותו כי הוא שוער מצויין ועוד יתרום לבית"ר בעתיד".

חן עזריאל ספג אתמול צהוב חמישי ולא ישחק במחזור הסיום נגד בני סכנין. בבית"ר אמרו כי עזריאל התאמץ כדי לקבל את הצהוב: "הוא ניסה לתפוס בחולצה שלוש-ארבע פעמים עד שהצליח לו. אפשר להבין אותו, הוא לא יודע איפה יהיה בשנה הבאה ורוצה להתחיל דף חלק".

אוהד סיידוף שוער בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
"כשלא משחקים כל העונה ומתייבשים על הספסל הדברים האלה קורים". סיידוף/ברני ארדוב

לגבי המצב הכלכלי של המועדון, השחקנים ניזונים בשלב זה מהתקשורת ומקווים שתהיה התפתחות מכיוון אלי טביב, אך מרביתם לא ימתינו מעבר למחזור הסיום בעוד שבועיים ויחלו לחפש קבוצה חדשה. שחקנים בקבוצה אמרו אתמול: "התקשורת לא מתעסקת בזה שאנחנו לא מקבלים משכורות. מדברים על פירוק עוד חודש וזה אומר שלא נראה שקל ממה שחייבים לנו. ארקדי יכול להחליט מה שהוא רוצה לשנה הבאה, אבל הוא חייב לשלם לנו את המשכורות של השנה".

"עמדנו מאחורי המועדון במהלך שהם עשו", הם הוסיפו. "ביקשו מאיתנו שנצא לתקשורת ונדבר ועשינו את זה למרות שכולם מקבלים מאז קללות מהאוהדים. את המינימום את מה שמגיע לנו מהשנה הזאת שייתנו לנו. נראה את ההתפתחויות. אם נראה שזה רציני בדרך ללכת לפירוק, כל אחד יעשה את השיקולים שלו. השחקנים לא מבינים את כל הנושא המשפטי, ארקדי, טביב, עמותה, שחקנים כאן ועובדים של המועדון לקחו התחייבויות וצריכים להאכיל משפחות ואי אפשר להמשיך ככה".

כמו שהדברים נראים כרגע, ייתכן והשחקנים יקבלו בקרוב חלק ממשכורת חודש מרץ, אך משכורות אפריל ומאי לא ישולמו ללא סיוע חיצוני. במקביל, טביב ימשיך בימים הקרובים לעשות את הבדיקות הפיננסיות כאשר במקביל ימתין לתשובת ראש העיר ניר ברקת בנוגע לתרומות שיוכל לגייס עבורו.

בימים האחרונים התגבש רעיון בין נציגים בעמותת האוהדים ואנשי העסקים לפיו אם יהיה צורך לסייע לטביב על מנת שייקח את הקבוצה, יילכו למהלך דומה לזה שעשו בעונה שעברה, בו אילן רג'ואן ושמוליק לוי ישבו עם איציק קורנפיין וערכו תכנית קיצוצים רוחבית. הצדדים מאמינים כי במהלך כזה ניתן להוריד כשני מיליון שקל מההתחייבויות והגירעון.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
איש העסקים אלי טביב. ברני ארדוב
תכנית הקיצוצים תקרב את הגעתו? אלי טביב/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully