וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: סנט אטיין זכתה בגביע הליגה

שער של ברנדאו בדקה ה-18 סידר לירוקים 0:1 על ראן ותואר ראשון מאז 1981. מארסיי שנייה בליגה אחרי 0:1 על ברסט

32 שנים לא נהנתה סנט אטיין מזכייה בתואר כלשהו, אבל הערב (שבת), הרצף המתסכל הזה הגיע לסיומו, כאשר הירוקים גברו 0:1 על ראן בגמר גביע הליגה. אומנם מדובר בתואר השלישי בלבד בחשיבותו, אבל במצבם, אין ספק שאוהדי סנט אטיין יקחו אותו בשתי ידיים.

המשחק הוכרע בדקה ה-18. שחקני ראן התמהמהו בהרחקת הכדור מהאזור המסוכן שליד שערם והוא הגיע אל פייר אמריק אובמיאנג. החלוץ הקטלני היה הפעם על תקן המבשל ושלח הגבהה מדויק היישר לברנדאו, שמשער ריק רק היה צריך לספק נגיעה קלה ברגל שמאל ולהכריע את המפעל. ראן נותרה ללא תואר מאז 1971, סנט אטיין זכתה במפעל אחרי שלוש זכיות רצופות של מארסיי.

מארסיי עצמה פתחה את המחזור ה-33 הערב עם ניצחון 0:1 על ברסט הלפני אחרונה, שהחזיר אותה למקום השני על חשבון ליון, שהשיגה 1:2 דרמטי אמש במונפלייה.

שחקני סנט אטיין חוגגים זכייה בגביע הליגה. רויטרס
32 שנים שחונות הסתיימו. שחקני סנט אטיין/רויטרס

מארסיי - ברסט 0:1

המארחים לא הרשימו, אבל שמרו על שער נקי מחזור שישי ברציפות וחזרו למקום השני המבטיח כניסה אוטומטית לשלב הבתים של ליגת האלופות. ברסט האומללה, שמתקשה לכבוש מאז עזיבתו של עדן בן בסט, החזיקה מעמד במשך 45 דקות, לפני שנכנעה לשער שהנחיל לה הפסד שישי ברציפות וקירב אותה לליגת המשנה. בנואה שיירו סובב כדור חופשי מ-22 מטרים לקורה ופנימה בתוספת הזמן של המחצית הראשונה, חגג שער שני העונה וסידר למארסיי ניצחון מספר 11 העונה בתוצאה של 0:1. מסתפקים במועט.

בנואה שיירו שחקן מארסיי (משמאל) עם ז'רמי מורל. רויטרס
שוב, רק 0:1. בנואה שיירו חוגג עם ז'רמי מורל/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully