וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: 70 דקות לתומר חמד בתיקו של מאיורקה

הקבוצה מפלמה ממשיכה להיאבק על חייה בלה ליגה, דודו אוואט החולה לא היה בסגל. צרפת: 1:2 דרמטי לליון על מונפלייה

קבוצתם של דודו אוואט ותומר חמד, מאיורקה, ממשיכה להיאבק על חייה בליגה הספרדית הראשונה והערב (שישי), במשחק שפתח את המחזור ה-32 בלה ליגה, היא סיימה ב-1:1 ביתי מול ראיו וייקאנו. החלוץ הישראלי שיחק 70 דקות והיה מעורב בשער של קבוצתו, השוער סבל ממחלה ונותר בביתו, בעוד חואן קלאטיוד תופס את מקומו. בעקבות התיקו, מאיורקה נצמדה אל גרנאדה שמעל הקו האדום, כאשר לשתיהן 28 נקודות, אולם לאדומים משחק עודף ויחס שערים פחות טוב, כשנותרו להם שישה משחקים עד לתום העונה. ראיו, שהרבתה להחמיץ, פספסה הזדמנות להתקרב אל המקום השישי, המוביל את הליגה האירופית.

האורחים ממדריד עלו ליתרון כבר אחרי שבע דקות עם ביצוע מושלם של פיטי, ששלח כדור בחצי יעף לרשת של קלאטיוד חסר האונים. מאיורקה לא נשברה והשיגה את השוויון כעבור חמש דקות בלבד. קרן עלתה לרחבה, חמד נגח פעם אחת, הכדור נהדף מהקו ובניסיון השני אלחנדרו אלפרו דחק אותו פנימה כדי לקבוע 1:1. בדקה ה-30 דליבסיץ' האורח חטף כדור להגנה, אבל מצא רק את הקורה של קלאטיוד.

חמד כמעט כבש בדקה ה-43, אבל הנגיחה שלו מתוך הרחבה נהדפה על ידי השוער רובן ושתי דקות מפתיחת המחצית השנייה ראה החלוץ הישראלי את הכרטיס הצהוב לאחר שהכניס מרפק לבלם ראיו אמאט במאבק על הכדור. חמד הוחלף בדקה ה-70 וראיו לחצה לקראת הסיום, כאשר בדקה ה-76 לאס באנגור כבר הכניע את קלאטיוד, אבל הקורה הצילה את מאיורקה. חוסר המזל של לאס נמשך בדקה ה-82, כאשר בעיטה שלו מחוץ לרחבה זעזעה את העמוד פעם נוספת.

תומר חמד שחקן מאיורקה. David Ramos, GettyImages
ממשיכים להילחם. חמד/GettyImages, David Ramos

ליון השיגה ניצחון חוץ דרמטי כל כך על האלופה היוצאת ועלתה לפחות זמנית אל המקום השני, עם נקודה יותר ממארסיי, בעוד מונפלייה ממשיכה להתרחק ממקום באירופה בעונה הבאה.

בדקה ה-29 ליסנדרו לופס ניתב פנימה מצוין עם ראשו הגבהה מדויקת של קלמון גרנייה והעלה את האורחים ליתרון. אלא שהוא החזיק רק 12 דקות, לפני שיונס בלהנדה עבר חצי מההגנה של ליון, התעלל בשומר שלו וחתם עם בעיטה שטוחה ומושלמת לפינה כדי לקבוע שוויון נהדר. התיקו כבר נקבע, אבל בדקה ה-93 ריבאונד מקרן נחת אצל גרנייה והאחרון, מ-25 מטרים, ירה את שער הניצחון הכל כך דרמטי עם פצצה מדהימה לחיבורים בכדור מקפץ, ששבר את ליבם של האוהדים המקומיים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully