וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: דקל קינן ידרוש 200 אלף דולר

19.4.2013 / 10:13

הבלם מתקרב, טואטחה יימכר רק במחיר מופקע מתוך הבנה שעזיבתו תפגע משמעותית בקבוצה. הירוקים מעדיפים חלוץ זר

one

אחרי שהבהירה לו רשמית כי היא מעוניינת להאריך את חוזהו במועדון, מכבי חיפה תזמן את דקל קינן לפגישה ראשונה בענייני כספים. הפגישה תיערך בימים הקרובים ובמהלכה ידונו הצדדים באורך החוזה ושכרו. חיפה תצטרך לשלם כ-200 אלף דולר כדי להמשיך את ההתקשרות עם הבלם. העונה משתכר הבלם 150 אלף דולר, אך מדובר בשכר נומינלי, לתשעה חודשים, שמשקף ערך ריאלי של הסכום אותו הוא מתכוון לדרוש.

דקל קינן אייל גולסה יניב קטן מכבי חיפה מאוכזבים. ברני ארדוב
פגישה בימים הקרובים. קינן/ברני ארדוב

בשבועות האחרונים קיבלו מקורבי הבלם מסרים ממכבי והפועל תל אביב לגבי העונה הבאה, אך הבלם הבהיר שהוא נותן עדיפות ברורה לירוקים ורואה עצמו כמי שמסיים את הקריירה במועדון. החתמת קינן היא אולי הצעד החשוב ביותר של המאמן אריק בנאדו לקראת הקיץ, משום שעזיבת הבלם היתה מצריכה משאבים גדולים יותר כדי לחפות על חסרונו. אם הצדדים לא יגיעו לסיכום כספי על חוזה ארוך טווח, גם החתמה לעונה נלקחת בחשבון. כפי שפורסם בוואלה! ספורט, התוכנית של המועדון היא להאריך את החוזים של יניב קטן וקינן ולהחתים בלם ישראלי, כנראה גל כהן, במקום אנדריי פיליאבסקי שעשוי לעזוב לאוקראינה. כמו כן מעוניינים בחיפה להחתים קשר וחלוץ זרים. בנאדו מעדיף חלוץ זר בכיר. האפשרות להביא את שלומי ארבייטמן תישקל רק אם לא יירכש על ידי מונס ויביע נכונות לחזור לארץ. חיפה נקבה השבוע בתג מחיר עבור פיליאבסקי, שני מיליון יורו, וסוכנו נמצא במגעים ראשוניים עם מספר קבוצות באוקראינה שקיבלו וידאו עם ביצועיו.

במועדון חוששים למכור את טאלב טואטחה מתוך הנחה שעזיבה שלו תפגע משמעותית בקבוצה, ועל כן והוא יימכר רק במחיר מופקע. "ראינו כמה טואטחה היה חסר בגביע. קבוצות יצטרכו לשלם הרבה כסף כדי לקבל אותו", אמרו במועדון. בחיפה הכחישו לאחרונה כי הם מתכוונים להחתים מגן ימני ישראלי בכיר, אך לאור האכזבה מעודד אלקיים במשחק הגביע האחרון, גוברים הסיכויים שיגיע מגן במקומו. "בקבוצה שרוצה לרוץ לאליפות צריך שיהיו מספר אלטרנטיבות, הכול בא בחשבון", אמר גורם בכיר במועדון אתמול. כזכור, אלעד גבאי ואלי דסה נמצאים ברשימות של המועדון. לאחרונה נוצר קשר עם בית"ר ירושלים לגבי דסה. בגבאי מעוניינת גם מכבי תל אביב. שחקן נוסף שאמור לעזוב הוא החלוץ אלון תורג'מן. כזכור, לפני כשבועיים פורסם שהשחקן שוקל לעזוב לאור הכוונה לצבור יותר דקות משחק וכעת מתברר כי סוכניו מנסים לבדוק גם אופציות בחו"ל. בחיפה סבורים כי החלוץ צריך לצבור עוד ניסיון לפני שייצא לאירופה.

הצעה שאסור לפספס

תתחדשו לחג עם סדרת tami4edge וקבלו סחלב חגיגי מתנה

לכתבה המלאה
טאלב טואטחה שחקן מכבי חיפה פצוע. אדריאן הרבשטיין
"ראינו כמה טואטחה היה חסר בגביע. קבוצות יצטרכו לשלם הרבה כסף כדי לקבל אותו"/אדריאן הרבשטיין

הקבוצה תערוך היום אימון נוסף לקראת המשחק מול בני יהודה. אדין צוצאליץ' ודינו אנדלובו לא ישחקו בשל צבירת כרטיסים צהובים. אייל משומר שהצטווה לנוח טרם חזר לאימונים. שמואל שיימן בספק גדול למשחק. ביום ראשון בבוקר הוא יערוך בדיקה מתוך חשש למתיחה חזקה בשריר הירך האחורי ואם ייעדר, בנאדו יצטרך למצוא פתרון יצירתי לאור היעדרות טואטחה, צוצאליץ' ואנדריי פיליאבסקי הפצוע שלא יהיה בסגל. גם אמיר אדרי פצוע ורון שושן יחליפו כשוער השני. במידה ששיימן אכן לא יהיה כשיר, לבנאדו לא יישאר בלם נוסף בסגל (דגני יפתח כמגן) ולכן בלם הנוער איאד חבשי צפוי לעלות לסגל הבוגרת.

"לנו יש כישרונות, קרית שמונה עלתה עלינו כקבוצה"

רוזנטל: כיצד ההפסד בחצי הגמר צפוי דווקא לעזור לבנאדו

יוסיפוביץ: המצח של מאוולי פיצץ את הפרויקט של בנאדו

מכבי חיפה בוואלה! ספורט

2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully