וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: ק.פ.ר ורדינג קרובות לירידה, ניצחון לארסנל

טל בן חיים וחבריו הפסידו 2:0 לסטוק, רדינג נוצחה 2:1 בנוריץ', והשתיים איבדו מעשית סיכוי לשרוד. 0:1 לתותחנים בפולהאם

ספורט 2

המחזור ה-34 בפרמיירליג יצא לדרך היום (שבת) עם שבעה משחקים ובעוד מאבק האליפות לא מושך יותר מדי עניין, שתי גזרות נותרו פתוחות ולוהטות. בקרב על הכרטיס לליגת האלופות העניינים מתחממים. ארסנל יצאה לקרייבן קוטג' למפגש מול פולהאם, וחזרה עם 0:1 דחוק שהעלה אותה זמנית למקום השלישי וקירב אותה צעד נוסף לעבר הכרטיס המיוחל.

עוד יריבה על הכרטיס, אברטון, מחברת אותנו לגזרה השנייה - מאבק ההישרדות. הטופיז פגשו את סנדרלנד המתחממת של פאולו די קאניו ואיבדו גובה אחרי הפסד 1:0. הניצחון השני ברציפות של החתולים השחורים קירב אותם להישרדות. גם סטוק עשתה צעד חשוב בדרך להישארות בליגה אחרי שניצחה 0:2 את ק.פ.ר והורידה את טל בן חיים (90 דקות מלאות) וחבריו כמעט בודאות לליגה השנייה כשהפער מחוף המבטחים עומד על עשר נקודות ורק 12 נותרו בקופה. נוריץ' גברה 1:2 על רדינג,ש גם היא קרובה לירידה עם אותו פער כמו ק.פ.ר, סוונסי (עם איתי שכטר על הספסל) וסאות'המפטון נפרדו ב-0:0, ווסטהאם ניצחה את וויגאן 0:2 וניוקאסל יצאה למשחק חוץ מול ווסט ברומיץ' ממנו חזרה עם נקודה אחרי 1:1.

בלם ארסנל פר מרטסאקר (שמאל) חוגג שער. רויטרס
ניצחון חשוב בקרייבן קוטג'. מרטסאקר חוגג/רויטרס

פולהאם - ארסנל 1:0

פולהאם לא הפסידה לארסנל בארבעת המפגשים האחרונים בין הקבוצות, אבל הפעם התותחנים יצאו מקרייבן קוטג' עם שלוש נקודות ועלו זמנית למקום השלישי בטבלת הפרמייר ליג. בדקות הפתיחה המארחים התקשו לעבור את מחצית המגרש. התותחנים שלטו לחלוטין בכדור ונהנו מהרחקתו של סטיב סיידוול בכרטיס אדום כבר בדקה ה-12, לאחר שתיקל בגסות את מייקל ארטטה. סיידוול, שרק חזר מהשעיה של שלושה משחקים, הותיר את הקוטג'רס בעשרה שחקנים, האורחים הגבירו את הלחץ ובדקה ה-44 ארסנל באה על שכרה ועלתה ל-0:1. תיאו וולקוט הגביע כדור חופשי, קוסיילני נגח לקרקע והבלם פר מרטסאקר המשיך בנגיחה משני מטרים פנימה והעניק יתרון לתותחנים במחצית.

פולהאם התעוררה בתחילת המחצית השנייה, ובדקה ה-58 מרטסאקר מנע מסטניסלב מאנולב להשוות. אבל החיסרון המספרי מנע מפולהאם לפתח לחץ על שערו של וויטק שצ'סני, ועד הדקה ה-70 האוחרים החזיקו בכדור ב-80% מהזמן. למרות השליטת האורחים, דווקא פולהאם יצרה מצבים והייתה מסוכנת יותר. מאנולב הגיע לעוד הזדמנות גדולה בדקה ה-70 אבל שצ'סני הציל את ארסנל. בדקה ה-76 שער של פולהאם נפסל כששופט הקו סיאן מאסיי הרימה הניפה דגל לנבדל. זה קרה אחרי שדימיטאר ברבטוב המשיך פנימה ריבאונד מכדור חופשי שבעט בריאן רואיז. בשלב הזה ארסנל רק רצתה לשמוע את שריקת הסיום, בטח לאחר שאוליבייה ג'ירו הורחק באדום בדקה ה-90. התותחנים החזיקו מעמד וחגגו שלוש נקודות בסיום.

צפו בתקציר המשחק

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
מאמן סנדרלנד פאולו די קאניו חוגג. רויטרס
המשיך את הרצף וחגג הישארות בליגה. די קאניו/רויטרס

סנדרלנד - אברטון 0:1

ה-0:3 של החתולים השחורים על ניוקאסל הפיח תקוות חדשות במועדון. לפני הניצחון בדרבי, סנדרלנד לא אגרה שלוש נקודות בשום משחק מאז ינואר, והנה בתוך שבוע היא אוגרת שש רצופות שמקרבות אותה לעונה נוספת בפרמייר ליג. הטופיז בנו על המאזן של המנג'ר דייויד מויס מול החתולים השחורים - 12 ניצחונות מ-18 מפגשים - אבל סטטיסטיקה סופה להישבר ומויס רשם הפסד ראשון כמאמן מול סנדרלנד.

בתוספת הזמן של המחצית הראשונה, המארחת הצליחה לעלות ל-0:1. סטפן ססניון קביל כדור כ-30 מטרים משער אברטון, התקדם באין מפריע ובעט כדור שטוח לפינה השמאלית, שחדר פנימה מתחת לבטנו של שוער המיליונרים טים הווארד. במחצית השנייה התפתח משחק שקול וקצבי, אולם אט אט אברטון השתלטה על החזקת הכדור ודחפה לשוויון, אך לא הצליחה למצוא את הרשת.

צפו בתקציר המשחק

סטפן ססניון שחקן סנדרלנד. Jon Super, AP
שער יקר. ססניון/AP, Jon Super

ק.פ.ר - סטוק סיטי 2:0

ההפסד חיסל כמעט סופית את סיכוייה של קווינס פארק ריינג'רס להישאר בליגה, והקבוצה הלונדונית ומאמנה הארי רדנאפ בדרך לליגה השנייה. בצד השני, סטוק סיטי עשתה צעד גדול במאבקי ההישרדות. טל בן חיים פתח בהרכב ק.פ.ר אולם האורחת שלטה במחצית הראשונה. פיטר קראוץ' בחן בבעיטת יעף את רוברט גרין בדקה ה-30, ו-12 דקות אחר כך כבר חגג שער. קמרון ז'רום חדר לרחבה, מסר רוחב לחלוץ גבה הקומה וקראוץ' דחק פנימה מחמישה מטרים וקבע 0:1 חשוב לסטוק בדקה ה-42. במחצית השנייה סטוק סיטי המשיכה להכתיב את הקצב, וק.פ.ר ראתה את הפרמייר ליג מתרחקת ממנה. בדקה ה-75 סטוק סיטי ביססה את יתרונה כשקלינט היל הכשיל ברחבה את קראוץ' והשופט הורה על הנקודה הלבנה. ג'ונתן וולטרז דייק כשבעט שטוח שמאלה וקבע 0:2, תוצאה שנשמרה עד לשריקת הסיום.

צפו בתקציר המשחק

שחקן קווינס פארק ריינג'רס טל בן חיים מול שחקן סטוק סיטי פיטר קראוץ'. רויטרס
בן חיים וק.פ.ר לא הצליחו לעצור את קראוץ' וסטוק סיטי/רויטרס

משחקים נוספים

נוריץ' - רדינג 1:2
לנוריץ': ריאן בנט (50), אליוט בנט (51)
לרדינג: ניק בלקמן (68)

סוונסי - סאות'המפטון 0:0

ווסט ברומיץ' - ניוקאסל 1:1
לניוקאסל: יואן גופראן (9)
לווסט ברומיץ': בילי ג'ונס (64)

ווסטהאם - וויגאן 0:2
לווסטהאם: מתיו ג'ארביס (21), קווין נולאן (80)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully