וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יהוא אורלנד: "מי שאומר שאין ישראלים טועה בגדול"

ברק נתניה חגגה ניצחון גדול על מכבי חיפה. פרנקו: "יש זמן לחשוב על ההמשך". בוסאני: "נדע לחזור למסלול הניצחונות"

ברק נתניה חגגה הערב (חמישי) ניצחון יוקרתי על מכבי חיפה 94:99 שהוריד את הירוקים למקום השלישי בטבלה. נתניה שמקווה לפחות לשמור על המקום הרביעי ואולי להתקדם מעבר לכך הצליחה להתאושש מההפסד האחרון להפועל חולון לא מעט בזכות 20 נקודות של ראמל בראדלי ו-18 של יהוא אורלנד.

שחקן ברק נתניה יהוא אורלנד. מגד גוזני
"מי שאומר שאין ישראלים טועה בגדול". יהוא אורלנד/מגד גוזני

אורלנד אמר בסיום המשחק: "חיפה קבוצה קשה, הם חזרו יפה, אבל זה ניצחון גדול שלנו. היה חשוב לנו לפתוח את הסיבוב עם ניצחון ואני חושב שעשינו את זה בצורה יפה. יצא לי שם בתקשורת שלא רציתי מאבק ולא רציתי לשבות. השחקן הישראלי חשוב לי, זה לא רק במילים. מי שאומר שאין ישראלים טועה בגדול, אני חושב שהוכחנו את זה. אם נישאר בריאים, יהיה קשה לשחק נגדנו".

דני פרנקו, המאמן המנצח, היה מרוצה מאוד ואמר: "צריך לדעת איך לנצח משחקים כאלה. אנחנו קצרים ושילמנו מחיר מול חיפה, אבל צריך לתת קרדיט לשולמן ולדוב דראפיץ' ושאר השחקנים הצעירים. אנחנו מרוויחים מהם עכשיו. אם נרוויח מהם גם בפלייאוף, זה יכול לקחת אותנו למקום אחר. כרגע אני לא חושב על הסדרות, אלא רק לנצח משחקים. אם באנו עם הקבוצה הצנועה שלנו ועשינו כזה משחק היום, אז יש זמן כדי לחשוב על ההמשך. האולם מלא, האווירה נהדרת וכיף לבוא לראות פה כדורסל. בואו נשמח בזה".

רוני בוסאני מאמן עירוני ראשון לציון. מגד גוזני
"כולנו ממוקדי מטרה לחזור ליכולת הטובה שהפגנו עד לאחרונה". בוסאני/מגד גוזני

מכבי ראשון לציון רשמה הפסד שלישי ברציפות, הפעם 95:76 באילת להפועל המקומית. הכתומים פיגרו במשך רוב דקות המשחק אחרי אילת והתקשו לכפות משחק צמוד ברבע האחרון שהפך לגארבג' טיים. 20 נקודות של אפיק ניסים ו-19 של אלי הולמן מציבים את אילת במקום השני על חשבונה של מכבי חיפה. ראשון לציון לעומת זאת ממשיכה להידרדר.

רוני בוסאני, מאמן ראשון לציון, היה מדוכדך בסיום, והסביר: "אילת שלטה לאורך כל המשחק והכתיבה את הקצב, במיוחד לאור בעיית העבירות שנקלענו אליה. בנוסף הגענו למשחק עם בעיית פציעות שהעיבה גם על האימונים השבוע וגם על המשחק הערב. למרות ההפסד, הפנים שלנו למשחק ביום ראשון נגד מכבי תל אביב בבית מכבי. כולנו ממוקדי מטרה לחזור ליכולת הטובה שהפגנו עד לאחרונה. כפי שהבטחנו את מקומנו בפלייאוף העליון לאחר משבר לא פשוט של סכנת ירידה, אני בטוח שנדע לחזור בחזרה למסלול הניצחונות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully