וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההתאחדות למשטרה: "לשקול שוב קיום משחק בגרונדמן"

במכתב חריף ששיגרה ההתאחדות היא מאשימה את המשטרה ב"בריחה לפתרון הקל, הנסמך על השערות ומהווה תקדים מסוכן"

ההתאחדות לכדורגל מבקשת ממשטרת ישראל לבחון מחדש את החלטתה לסגור את אצטדיון גרונדמן ולקיים את המשחק בין רמת השרון למכבי תל אביב באצטדיון רמת גן. "לא ידוע להתאחדות עד כמה המידע המצוי בידי המשטרה ואשר בגינו החלטת להוציא את הצו הנו מבוסס, שכן לא נערך שימוע מסודר מול ההתאחדות ואגודת הספורט הפועל רמת השרון", נכתב במכתב ששיגר היום (חמישי) היועץ המשפטי של ההתאחדות עו"ד משה אביבי למפקד מחוז תל אביב ניצב אהרון אקסול.

"סגירת אצטדיון היא אמצעי אחרון שעל המשטרה היה לנקוט בו. מדובר בצעד דרסי המהווה תקדים מסוכן ובלתי ראוי ועל המשטרה לשקול שימוש באמצעים חריפים ופוגעניים פחות, למשל, הקצאת כוח אדם מוגבר", נכתב. "למרבה הצער, המשטרה בחרה בפיתרון הקל והנוח תוך כדי התחמקות ממילוי תפקידה על פי חוק וגרימת פגיעה בשוויון הספורטיבי ובאינטרס הציבורי".

המאפייה מחוץ לאצטדיון גרונדמן. ברני ארדוב
"פגיעה בשוויון הספורטיבי ובאינטרס הציבורי". אצטדיון גרונדמן/ברני ארדוב

"לא למותר לציין, כי נדרשות ראיות של ממש המצביעות בוודאות קרובה לסכנה ממשית להתפרעות או לפגיעה בשלום הציבור ואין די בהשערות על מנת לנקוט בצעד קיצוני של הוצאת צו סגירה לאצטדיון. לאור כל האמור, פונה אליך ההתאחדות בבקשה כי תשקול, פעם נוספת, את ההחלטה ותאפשר את קיום המשחק באצטדיון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully