וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עירוני רמת השרון: "בהתאחדות טיפסו על עץ גבוה"

17.4.2013 / 13:02

ברמת השרון ממתינים לתשובה מההתאחדות לגבי איצטדיון גרונדמן: "אם יפסלו את המגרש לעונה הבאה נלך לבית משפט"

חמישה ימים לפני המשחק שיכול להכתיר את מכבי תל אביב לאלופה ביום שני, עדיין לא ברור היכן תארח אותה עירוני רמת השרון. לאחר שהמשטרה הודיעה חד משמעית כי המגרש לא מאושר מחשש לכמות גדולה של אוהדי מכבי תל אביב שצפויה להגיע. ההתאחדות מתעקשת שהמשחק ייערך ברמת השרון ואף מאיימת כי במידה וזה לא יקרה המגרש ייפסל בעונה הבאה.

ברמת השרון חזרו ואמרו היום: "בהתאחדות טיפסו על עץ גבוה. הם מודעים לבעיות של המגרש נגד קבוצות גדולות לא מהיום, ובמשחק מהסוג הזה באמת מדובר במתכון לאסון. זה לא דומה ל99% מהמשחקים בליגה וגם אלה נגד הגדולות, זה משחק אליפות שלא רק שאמורה להגיע אליו כמות אדירה של אוהדי מכבי, הם גם ירצו לחגוג, להיכנס למגרש ועוד אי אילו אירועים שלא יכולים להתבצע בתנאים של האיצטדיון בפנים ומחוצה לו".

המאפייה מחוץ לאצטדיון גרונדמן. ברני ארדוב
"האוהדים גם ירצו לחגוג". איצטדיון גרונדמן/ברני ארדוב

בקבוצה ימתינו להחלטת ההתאחדות עד מחר על מנת לקבל החלטה בנושא, אך מאחורי הקלעים במועדון מחכים לכך שההתאחדות תשלים עם המצב. גם לגבי האיומים לפסול את המגרש לעונה הבאה אמרו ברמת השרון: "אז נלך לבית משפט ושם יקבעו שכן נוכל לארח. אנחנו בכלל לא צד כאן, זאת החלטת משטרה ואי אפשר לקיים משחק אם המשטרה פוסלת את המגרש. זה כבר לא עניין שלנו ולכן לא ניתן יהיה להעניש אותנו. אם זה יהיה הכיוון, שמי שיחליט על זה גם יכסה את כל ההוצאות והנזקים שייגרמו לנו".

בהתאחדות כרגע לא מגיבים, אך נראה כי ביממה הקרובה צפויה להתקבע ההחלטה הסופית כאשר ההערכה היא כי בהתאחדות לא יוכלו למנוע את העברת המשחק לרמת גן אך יחלו לחשוב על הפעלת סנקציות על רמת השרון לקראת העונה הבאה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully