וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כרמלו מלך הסלים של העונה, ראשיד וואלאס שוב פורש

דוראנט לא יתלבש למשחק האחרון, כוכב הניקס יחגוג. הפורוורד הוותיק שוב תולה את הנעליים. ביירון סקוט על סף פיטורים?

תגידו מזל טוב גדול לכרמלו אנתוני, שמבלי לשחק, יוסיף הלילה (בין רביעי לחמישי) תואר אישי נוסף לרזומה שלו, והפעם מדובר במלכות הסלים של עונת 2012/13. על הנייר, גם ניו יורק של מלו וגם אוקלהומה סיטי של הסגן, קווין דוראנט, משחקות במחזור המשחקים האחרון של העונה הסדירה, ועל כן דוראנט יכול היה להדביק את כוכב הניקס שיקבל מנוחה ממייק וודסון, אולם ההפרש ביניהם עמד על 70 נקודות.

ומי שחשב שמא הסקורר האדיר של הת'אנדר מסוגל לשחזר את ההישג המטורף של דייויד רובינסון ב-1993/94 (האדמירל קלע אז 71 נקודות ועקף את שאקיל אוניל במשחק האחרון של העונה) ולעשות זאת מול מילווקי, טעה: סקוט ברוקס החליט שלא להלביש את הכוכב שלו למשחק והתואר, באופן רשמי, יהיה של מלו. ממוצע מטורף של 36.9 נקודות בחודש אפריל (לעומת 26.1 "בלבד" של יריבו), הוא שסייע לפורוורד של ניו יורק לגרוף את הפסגה עם 28.7 נקודות למשחק, ולנשל מדוראנט את התואר בו החזיק בשלוש השנים האחרונות.

כרמלו אנתוני ניו יורק ניקס מול אלונזו ג'י קליבלנד קאבלירס. AP
מברוק. כרמלו/AP

עוד בניו יורק: ראשיד וואלאס החליט לפרוש מכדורסל בפעם השניה, וככל הנראה גם בפעם האחרונה. הפורוורד הוותיק, שנכנס לליגה ב-1995 ופרש לראשונה ב-2010, שב בקיץ וחתם בניו יורק, אך סדרת פציעות אפשרה לו לשחק 21 משחקים בלבד העונה. "הוא נתן לנו כל מה שהיה יכול", אמר מייק וודסון. "הוא ווינר, מקצוען אמיתי ומנהיג, אבל הוא לא יוכל לעזור לנו בפלייאוף". שיד מסיים קריירה מצוינת, הגם מעט מפוספסת, עם ממוצעים של 14.4 נקודות ו-6.7 ריבאונדים, וספק אם אי פעם יהיה שחקן שיצליח לשבור את שיאו האלמותי - לא פחות מ-304 עבירות טכניות.

במקומו של ראשיד, החליטו בניו יורק לנצל את המקום הפנוי בסגל כדי לצרף את ארל בארון, ששיחק מוקדם יותר העונה בוושינגטון לפני ששוחרר.

שחקן ניו יורק ניקס ראשיד וואלאס. Bruce Bennett, GettyImages
כאן זה נגמר. ראשיד וואלאס/GettyImages, Bruce Bennett

* שיא שדווקא כן צפוי להישבר הלילה, במחזור המשחקים האחרון של העונה, הוא זה שקבע ריי אלן בעונת 2005/06 - שיא השלשות לעונה, עם 269. ערב המשחק מול פורטלנד, עומד סטפן קרי מגולדן סטייט על 267 שלשות, והוא צריך בסך הכל שתיים כדי להשלים הישג אדיר. "הוא בטח יעשה את זה לפני סוף הרבע הראשון", התלוצץ חברו של קרי לקו האחורי, ג'ארט ג'ק.

* בתקשורת בקליבלנד טוענים שימיו של ביירון סקוט בשורות הקאבלירס ספורים, וכי המאמן שמחזיק בחוזה לעונה נוספת בשורות המועדון צפוי להיות מפוטר עם תום העונה.

ביירון סקוט מאמן קליבלנד קאבלירס. Tony Dejak, AP
ימיו ספורים. ביירון סקוט/AP, Tony Dejak

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully