וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ישראל זגורי: "אין שמחה גדולה מהעפלה לגמר הגביע"

17.4.2013 / 19:57

קשר הפועל ר"ג היה מאושר אחרי השער והניצחון על ראשל"צ. אלי כהן: "אין לנו הרבה זמן לשמוח". לחמן: "היינו עייפים"

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

בסיומה של דרמה גדולה באיצטדיון הלאומי, העפילה הערב (רביעי) הפועל רמת גן לגמר גביע המדינה לאחר ניצחון 1:2 על עירוני ראשון לציון. האורדונים, שזכו בגביע ב-2003, חוזרים למעמד הנכסף בזכות שער ניצחון דרמטי של ישראל זגורי בתוספת הזמן. רמת גן הוליכה משער מוקדם של רן יצחק, אבל עומר אצילי השווה לפני הדרמה בסיום.

שחקן הפועל רמת גן ישראל זגורי חוגג עם המאמן אלי כהן. ברני ארדוב
איזו דרמה. אנשי הפועל רמת גן חוגגים/ברני ארדוב

שמחה גדולה התפרצה אצל האורדונים בסיום המשחק. הקבוצה שנאבקת על חייה בליגת העל ועלולה לרשת ליגה בתום העונה, לקחה הפוגה כדי לשמוח על הישג נדיר מאוד מבחינתה. אלי כהן, מאמן הפועל רמת גן אמר בסיום: "משחקים מהסוג הזה אף פעם לא קלים, אמרתי שהחצי הראשון שלנו לא היה טוב. אני חושב שהחצי השני היה חד צדדי. גם לנו מגיע קצת מזל ולהבקיע בדקה ה-90. אני מאוד שמח, אנחנו כבר עם הפנים לבני סכנין".

כהן הוסיף והתייחס לזכייה הקודמת של הקבוצה בגביע: "אולי אנחנו עושים היסטוריה שנייה אחרי עשר שנים. אני שמח ומרוצה, אבל אין לנו הרבה זמן לשמוח. אני מקווה שהמשחק הזה ייתן לנו זריקת מרץ לקראת המשך המאבקים בליגה". על ישראל זגורי שכבש את שער הניצחון, אמר: "הוא לא היה במשחק גדול, אבל שחקן מסוגו לא מוציאים ואני שמח שהוא נתן את הגול".

ישראל זגורי, כובש שער הניצחון אמר בסיום: "היה חשוב שלא נגיע להארכה, כי יש לנו משחק ליגה חשוב בסוף השבוע. אין שמחה כמו להגיע לגמר הגביע. אני חושב שיש לנו סיכוי לזכות בגביע, בעזרת השם. עכשיו אנחנו חושבים על הליגה, אנחנו את הקהל במשחק הזה, ורק אחרי זה נתרכז בגביע".

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה
אייל לחמן מאמן עירוני ראשון לציון. ברני ארדוב
התלונן על העומס של שחקניו. לחמן/ברני ארדוב

באופן טבעי, בצד השני נרשמה אכזבה גדולה אחרי שראשון הצליחה לתת פייט גדול לקבוצה עדיפה ממנה. אייל לחמן, מאמנה של ראשון התראיין בסיום והתייחס בעיקר לעומס על השחקנים שלו: "הייתי צריך את ההארכה כדי לארגן את הקבוצה ולהחליף שחקנים שהיו פצועים. צריך להיות הוגנים ולהגיד שעשר הדקות האחרונות שלנו לא היו טובות. שיחקנו הרבה מאוד משחקים, זה משחק 43 שלנו העונה וזה עלה לנו בדקות האחרונות. לא לקחנו בחשבון שבהרכב עלו הרבה שחקנים עם עומסים. חבל שלא קרה הנס שהיינו רוצים".

מאמן הפועל רמת גן אלי כהן. ברני ארדוב
יביא לרמת גן גביע? אלי כהן/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully