וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שאראס חוזר לאתונה: "מתכונן לזה כבר חודשיים"

אקס מכבי ת"א מצפה לקבלת פנים חמה מאוהדי פאו במשחק 3 (21:45, 5+ לייב): "הם כמו משפחה, אהיה יריב רק לשעתיים"

כששאראס חזר ליד אליהו בעונה שעברה במדי פנאתינייקוס, הוא זכה לשריקות בוז צורמות במיוחד מהאוהדים הצהובים. הערב (שלישי), שנה לאחר מכן, הוא חוזר לאתונה, הפעם במדים של ברצלונה, ומה שבטוח - מאוהדי פנאתינייקוס הוא מצפה לקבלת פנים אחרת לגמרי. לשאראס מצפה מפגש איחוד מרגש עם אוהדי פאו במשחק מספר 3 בסדרה המרתקת בין פנאתינייקוס לברצלונה. כזכור, שאראס שיחק במדי הירוקים בארבע עונות שנפרסו על פני שתי קדנציות, ולרגל המאורע העניק ראיון סנטימנטלי במיוחד ביוון.

שרונאס יאסיקביצ'יוס, פנאתינייקוס. AP
מצפה לקבלת פנים חמה. שאראס במדי פאו/AP

"כבר חודשיים שאני מכין את עצמי למשחק הזה, ועדיין אני לא יודע איך אגיב", צוטט שאראס. "אני חושב על זה מאז שידענו שנסיים את הטופ 16 במקום הראשון בבית ואילו פאו נאבקה על המקום הרביעי. אני אדם אמוציונלי, המפגש הזה לא יהיה פשוט עבורי. האוהדים של פאו היו נהדרים אליי במשך כל השנים הללו. הם היו המשפחה שלי, כך שגם אם הם יתייחסו אליי כאל אויב לשעתיים קצרות, אקבל את זה".

שאראס בן ה-36 התחבט קשות בקיץ האחרון אם לפרוש ולקבל את ההצעה של פאו להפוך ליורשו של ז'ליקו אוברדוביץ' ולאמן את הירוקים. לאחר שבחר להמשיך לשחק, פאו אף הציעה לו חוזה משודרג על מנת להשאירו, אך הוא בחר בסופו של דבר לחזור לברצלונה - עימה זכה ביורוליג בעונת 2002-2003 ואף ציין מספר פעמים כי רואה בה את ביתו השני.

שרונאס יאסיקביצ'יוס שחקן ברצלונה בכדורסל. Rodolfo Molina, GettyImages
חייבים ניצחון. שאראס במדי ברצלונה/GettyImages, Rodolfo Molina

"למרות שבטוח אתרגש, אני משוכנע שאגיע למשחק הזה מוכן מבחינה מנטאלית. עכשיו אני ופנאתינייקוס יריבים, וגם היא וגם הקבוצה שלי שואפות לאותה מטרה - העפלה לפיינל פור. אלו החיים, אבל אני בטוח שלא תהיה בעיה".

הליטאי המחונן סובל עד כה מסדרה בינונית. במשחק הראשון בלט עם 11 נקודות ו-5 אסיסטים, אך במשחק השני ירד לשתי נקודות בלבד, ואף החטיא בשניית הסיום שלשה שהייתה עשויה להעניק לבארסה ניצחון דרמטי. למשחק הערב הוא מגיע כשחסרה לו נקודה אחת בלבד בכדי לחלוף על פני דייויד אנדרסן במקום השמיני בטבלת הקלעים של היורוליג בכל הזמנים. לשאראס 2,177 נקודות בקריירת ביורוליג עד כה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully