וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלישי ביורוליג: ברצלונה בגוב האריות

פנאתינייקוס תתגבר את האבטחה לקראת משחק 3 מול הקטלאנים (21:45, 5+ לייב) מחשש למהומות. גיסט בספק

בזמן שמכבי תל אביב תנסה לצמק ל-1:2 את הסדרה מול ריאל מדריד, יעלו מחר (שלישי, 21:45, שידור ישיר בספורט 5+ לייב) פנאתינייקוס וברצלונה למשחק השלישי בסדרה המרתקת ביניהן, שנמצאת כעת במצב של 1:1. אחרי שפנאתינייקוס סומנה כאנדרדוג המושלם ערב פתיחת הסדרה, היא הפסידה את המשחק הראשון רק לאחר הארכה ובמשחק השני כבר יצאה עם ניצחון חוץ ענק.

שחקן ברצלונה בכדורסל חואן קרלוס נבארו מול שחקן פנאתינייקוס דימיטריס דיאמנטידיס. GettyImages
חוב קטן מהמשחק שעבר. נבארו/GettyImages

פאו מקווה שהסדרה תמשיך להיות העתק מדויק של הסדרה בין השתיים לפני שנתיים - אז הירוקים ניצחו את המשחק השני בקטאלוניה והמשיכו לניצחון 1:3 בסדרה כולה, בדרך לזכייה ביורוליג. בפאו חששו לקראת המשחק מעונש כבש, לאחר שצסק"א התלוננה על התפרעות של אוהדיה במהלך המשחק האחרון ביניהן בשלב הטופ 16, אך בסופו של דבר רק נקנסה ב-,9000 יורו ואואקה צפוי להתמלא עד אפס מקום.

הדאגה האמיתית של פאו לקראת המשחק הגיעה מכיוונו של ג'יימס גיסט - המצטיין עד כה בסדרה - שנפצע בברך במהלך אימון ביום ראשון האחרון. פאו מקווה להכשיר את הפורוורד עד המשחק, אך נראה ששיתופו או אי שיתופו יוכרע רק בסמוך למשחק. ברצלונה מגיעה למשחק לאחר הפסד נוסף שספגה בליגה, 73:70 לגראן קנאריה בבית, שהיה ההפסד העשירי שלה העונה.

"שני המשחקים הראשונים הוכיחו ששני הפרמטרים שיכריעו את גורל הסדרה הזאת הם הגנה, וקצב", ניתח מאמן פאו ארגיריס פדולאקיס את המשחק הקרוב. "עכשיו שתי הקבוצות מכירות זו את זו. יש לנו יתרון ביתיות עכשיו, ואנחנו יודעים שהאולם יהיה מלא ב-16,000 צופים, אבל נצטרך לשחק חכם. ברצלונה קבוצה מצוינת".

מאמן בארסה צ'אבי פסקואל יודע שהיכולת מההפסד האחרון בליגה לא מתקבלת על הדעת: "שיחקנו לא טוב ביום ראשון, אבל אני חושב שנוכל לשנות כיוון, ולהגיע לאתונה בצורה אחרת. כבר היינו בסיטואציות דומות הרבה פעמים בעבר".

אוהדי פנאתינייקוס ביציע. קובי אליהו
ברצלונה, את מוכנה לזה? אוהדי פאו/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully