וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גורם על המשחק בגרונדמן: "כל צד מגלגל את האחריות"

המשטרה וההתאחדות ממשיכות לעסוק בשאלה היכן יתקיים המשחק בין רמה"ש למכבי ת"א. עזגד: "ההתאחדות אטומה"

היכן יתקיים המשחק בין רמת השרון למכבי תל אביב? בהתאחדות לכדורגל סבורים שהמשחק יתקיים ברמת השרון, במשטרה ובמכבי תל אביב סבורים כי המשחק יועתק למגרש אחר.

וברמת השרון? שם טוענים כי כל הסכם שלא יסכן את שלום הציבור מקובל עליהם. גורם הבקיא בפרטי ההתכתבות בין הצדדים אמר הבוקר (שני): "כל צד מגלגל את האחריות לכיוון אחר. צריך לשמוע את השיחות בין המשטרה לאנשי רמת השרון כדי להבין מה קורה כאן. אף צד לא מוכן לקחת על עצמו אחריות במקרה של אסון. גם ההתאחדות, שבעד קיום המשחק ברמת השרון, טוענת כי רמת השרון היא האחראית לכל נזק שייגרם".

אוהדי מכבי תל אביב מול בני יהודה. ברני ארדוב
חוסר וודאות. אוהדי מכבי תל אביב/ברני ארדוב

כאמור, מנכ"ל ההתאחדות אורי שילה עדיין עומד על כך שהמשחק יתקיים ברמת השרון והבהיר זאת גם לאנשי המועדון. המנכ"ל טל עזגד אמר הבוקר: "אנחנו רוצים לקיים את המשחק, אבל לא כשסכנה מאיימת עלינו. אם משטרת מרחב ירקון סבורה שהמגרש לא תקין, לא אוכל להסתכל לאמא של ילד שנפגע בעיניים במקרה של אסון. ההתאחדות מגלה אטימות מוחלטת וטוענת כי האחריות היא שלי. העברנו את ההכרעה בעניין אליהם ולמשטרה, שיחליטו יחד היכן ייערך המשחק".

גורם בהתאחדות לכדורגל סיפר: "אין כאן עניין לסכן אף אחד. מבחינה ספורטיבית, המשחק צריך להתקיים ברמת השרון וכרגע אין כל החלטה לגבי העתקת המשחק".

בהתאחדות לכדורגל אישרו הבוקר את הידיעה שפורסמה אתמול בוואלה! ספורט, לפיה ברמת השרון קיבלו מסרים לפיהם פסילת המגרש תהווה איום על אירוח משחקי הבית של הקבוצה בעונה הבאה. למעשה, זאת הסיבה העיקרית שבגללה אנשיה התנגדו להעתקת הביתיות. סיבה משנית נוספת שהוזכרה: חשש מהפסד כספי שנובע מההוצאות הרבות הכרוכות בהעתקת המשחק לרמת גן.

טל עזגד יושב ראש עירוני ניר רמת השרון. קובי אליהו
"לא אוכל להסתכל בעיניים לאמא שנפגע לה ילד". טל עזגד/קובי אליהו

במכבי תל אביב אמרו היום: "אנחנו עדיין לא יודעים היכן יתקיים המשחק. אנחנו מחכים כמו כולם להודעת ההתאחדות, אבל מבחינתנו היכן שלא יוחלט נגיע ביום שני ונשחק. אנחנו לא צד בעניין. אנחנו מתמקדים במשחק עצמו, עבורנו זה הדבר החשוב. אסור לשכוח שנצטרך לנצח בלי קשר להיכן המשחק ישוחק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully